Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunein sisustukseen liittyvä esine/asia kodissasi?

Vierailija
24.04.2023 |

Mun on varmaan ihana, älyttömän iso (n. 3,5 x 5 m) villainen persialaismatto. Kaunis tiilenpunaisen sävy.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antiikkihuonekalut, iso öljyvärimaalaus 1800 luvulta (merimaisema, Tanskalaisen professorin maalaama) antiikit ostettu Hagelstamin huutokaupasta. Aito persialaisen silkkimatto. Oma kirjastohuone ns sikarituoleineen (tuolit 1930 luvulta ja verhoiltu uudelleen Lauritzonin kankaalla).

Kotona yli 3000 kirjaa Boknäsin mahonginvärisissä lasitetuissa kirjahyllyissä kirjastohuoneessa.

Jännä, kun kysytään mikä on kauneinta, niin jotkut alkaa luetella ostopaikkoja ja tuotemerkkejä...

Vierailija
22/53 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukin uutena ostama husgvarna haulikko eteisen seinällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IIIIIISOT ruutuikkunat pellolle ja puutarhaan.

Tämä olisi pahinta.

Tulee mieleen se melkein kalju Sara mikälie.

En muista sen  nimeä. Taisi olla Salkkareissa. Kuitenkin sillä on hiusraja päälaella.

Vierailija
24/53 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena Tynellin lasikokoelma

Itse sain nuorena mummon peruja pari Helena Tynellin maljakkoa. Ne oli mielestäni niin rumia, että heitin ne roskiin... en osannut silloin kuvitellakaan, että niillä olisi rahallista arvoa.

Vierailija
25/53 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään kovasti sellaisesta mangopuun shakkinappulan näköisestä jakkarasta.

Vierailija
26/53 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 vuotta vanha seinäkello.

Vierailija
27/53 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon virkkaamat pitsiliinat pöydillä. Niiden päällä pidän erilaisia pieniä koriste-esineitä. Yhdellä pöydällä on tällaisen liinan päällä ruukkukasvi.

Vierailija
28/53 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antiikkihuonekalut, iso öljyvärimaalaus 1800 luvulta (merimaisema, Tanskalaisen professorin maalaama) antiikit ostettu Hagelstamin huutokaupasta. Aito persialaisen silkkimatto. Oma kirjastohuone ns sikarituoleineen (tuolit 1930 luvulta ja verhoiltu uudelleen Lauritzonin kankaalla).

Kotona yli 3000 kirjaa Boknäsin mahonginvärisissä lasitetuissa kirjahyllyissä kirjastohuoneessa.

Upeaa! Tykkäisin.

29/53 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikainen ikkunasyvennys. Kolme taulua, kaikki sukulaisten maalaamia ja piirtämiä. Muurlan lasimaljakko, jonka ostin itselleni tupaantuliaislahjaksi yli kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
30/53 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pienoinen komea joulutähti on söötti

Vierailija
31/53 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satavuotias saarnipuinen eteisen kaappi. Vähän epäkäytännöllinen joo, mutta jumalaisen kaunis. 

Vierailija
32/53 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

120 vuotta vanha seinäkello.

Millainen kello?

Vierailija
33/53 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käsitöitä rakastava suku. Yksi lempiesineeni on sisareni tekemä pronssiveistos. Myös yhdessä papan kanssa kunnostamani lipasto eteisessä on kaunis. Sen kauneutta lisää muisto jo edesmenneestä papasta. Ja uskallan kai näin nimettömänä nimetä yhdeksi kodin kauneimmista käyttöesineistä itse suunnittelemani ja tekemäni takorautaisen takkasetin.

Vierailija
34/53 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasiovinen suuri kirjahylly täynnä kirjoja. 

Vierailija
35/53 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen kaikkien teidän puolesta, joilla on kauniita tavaroita. Tykkään katsella sellaisia lehdistä mutta en oikein itse hanskaa tuota tavarapuolta, olen sellainen nuhjuinen omissa ajatuksissa elelijä. Mies osti mulle Alessin vedenkeittimen, se miellyttää silmää.

Vierailija
36/53 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämainen messinkikantinen sohvapöytä.

Vierailija
37/53 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kaappi, oikeasti ensimmäinen elämässä itse ostettuna.

Vierailija
38/53 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha gramofoni ja tietty kaikki mieleiset taide-esineet, jotka olen hankkinut.

Vierailija
39/53 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm ...... En tiedä . Ehkä huonekasvit ?

Vierailija
40/53 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikarituoleja ei verhoilla, ne ovat nahkaa. Ja tanskalainen kirjoitetaan pienellä t- kirjaimella. 1930- luvulla kirjoitetaan väliviivalla. Aito persialaisen silkkimatto? No anna se nyt takaisin sille persialaiselle.