Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä on sinulle sopiva hyvä yhdynnän kesto eli sen penetraatiovaiheen?

Vierailija
24.04.2023 |

Täällä välillä puhutaan tunnin-kahden panemisesta tai että naidaan koko yö. Miehenä itse noita ihmettelen. Saako osa naisista vasta kymmenien minuuttien jälkeen? Tai nauttiiko pitkästä yhdynnästä sen jälkeen kun on jo saanut.
Ajatellaan tilannetta, jossa joko itse, miehesi tai yhdessä hoidatte sinulle laukeamisen tavalla tai toisella, ennen tai jälkeen. Esim. hyväily- tai suuseksiorgasmi ensin sinulle ja sen jälkeen penetraatio. Varsinkin pitkästä penetraatiosta nauttivilta kiinnostaisi kuulla missä vaiheessa ja miten itse laukeatte.
Noista saisi erilaisia vaihtoehtoja liki loputtomasti, mutta yritin muotoilla muutaman edustavan tilanteen. kertokaa kommenteissa mikäli mikään ei täsmää ja peukuttakaa muut niitä sopivampia vaihtoehtoja.

Nainen, mikä on sinulle sopiva hyvä yhdynnän kesto eli sen penetraatiovaiheen?

Vaihtoehdot

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä swinger-maailmassa mennään 1. session jälkeen saunaan, paljuun ja aloitetaan tutustuminen uusiin ihmisiin. Tätä jatkuu illan ja yön aikana muutaman kierroksen ajan.

Vierailija
2/39 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän miesten on hyvä kysyä naiseltaan miten asia on. Itsekin hämmästyin vastauksesta. Olin virheellisesti luullut, että pitkään ja tiuhaan olisi ilman muuta se mieluisin. Kävikin selväksi, että O:n jälkeen lisänautintoa tuli ihan sillä että sisällä ja liikettäkään ei itse asiassa juuri kaivata ja juttu (eli O:n jatkuminen) on aika pian ohi eikä sen jälkeinen "pamputus" tuo mitään lisäarvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään vaihtoehdoista ei oikein sopinut itselle. Jos yhdyntä on kovin lyhyt, jää siitä hieman huono maku. Pystyn laukeamaan useasti niin suu/käsihoidolla kuin penetraatiollakin. Nämä eivät ole kovinkaan voimakkaita joten himo jatkuu aika pitkään saada lisää.

Varmaan minimissään 15min on sellainen ettei nyt ihan kylmäksi jää. Tuossa ajassa voin siis laueta itse kyllä monta kertaa.

N41

Vierailija
4/39 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin joku 15-20 minuuttia pitäisi pystyä jatkamaan että saan yhdynnässä orkun.

Vierailija
5/39 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista sopivin aika itselleni on 0 sekuntia. 

Vierailija
6/39 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista sopivin aika itselleni on 0 sekuntia. 

Jos minuuttimunakin on aivan liikaa niin sovit kumppaniksi miehelle, joka tulee ns. reisille. Niitäkin kuulemma löytyy.

Vierailija
7/39 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ollut vaihtoehto, "en saa yhdynnässä, kesti mitenkauan vaan".

Vierailija
8/39 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mahiksia saada orkku jos mies jaksaa oikealla tavalla sen 10-20 min tilanteesta riippuen. Yleensä haluan että mies hoitaa minulle orkun jo ennen kuin alkaa panemaan, muutoin on mahollista että vain mies saa ja mä jään ilman. Kokemuksen pohjalta voin melkein heti tietää että mä jään aina ilman kun miesten taidot ei ole oikein tätä päivää seksissä.

Vierailija
9/39 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on taas näitä kuviteltuja yhdynnän kestoja. Ihan oikeasti, jos joutuu jyystämään 15-20 minuuttia että tulee orgasmi, niin jotain on pahasti pielessä niin naisella kuin miehelläkin.

Vierailija
10/39 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa pelkällä penetraatiolla. Suu- ja käsiseksissä saan aika helposti ja nopeastikin. Meillä esileikki yleensä sisältää käsi- ja/tai suuseksiä, sitten yhdyntää niin, että joko minä tai mieheni hyväilee samalla klitoristani. Välillä pieniä taukoja ja lisää käsiä tai suuta. Välillä jatketaan suoraan loppuun. Yhdynnän ja klitorisstimulaation yhdistelmällä saan parissa minuutissa, eli taukoja on pakko pitää jos halutaan tulla samaan aikaan=)

Varsinainen yhdyntävaihe meillä kestää varmaankin noin 15-30 min.

Vierailija
11/39 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten pöljän vaihtoehdot tuossa. Missä oli vaikkapa sellainen että nussitaan useampia kertoja illan ja yön aikana naisen ehdoilla? Välilillä vain 5-10min ja välillä pidempään vaikka 30 min. 

Vierailija
12/39 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se orgasmi ja sen tuleminen mahdollisimman nopeasti on pääasia niin monelle? Itse ainakin tykkään nautiskella. Ei siinä ole kovin paljon kivaa, että saa minuutissa orgasmin, ja sitten onkin maali saavutettu.

Ja vaikka ensin saan orgasmin jollain tavalla, niin itse kaipaan sitä, että myös pannaan sen jälkeen. Mieluiten ainakin sen 20min. Se tuntuu erittäin hyvältä, eikä orgasmi poista tarvetta siihen.

N43

Vierailija
13/39 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä swinger-maailmassa mennään 1. session jälkeen saunaan, paljuun ja aloitetaan tutustuminen uusiin ihmisiin. Tätä jatkuu illan ja yön aikana muutaman kierroksen ajan.

Aikalailla liiottelua. Paljut on homppeliukkojen hiekan selaisia juopottelupaikkoja

Vierailija
14/39 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kaipaa panomaratoneja. Saatteko niissä kerta toisensa jälkeen? Pitääkö olla tiuhaa tikkausta vai pikemminkin hidasta.? En osaa miehenä samaistua yhtään kun ilman kortsua en kestä niin pitkään ja kortsun kanssa tuntemus on aika vaisu.

Vierailija
15/39 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän en saa Ota pannessa, mutta tykkään silti panna 10-30min koska se tuntuu hyvältä. Orkut sitten klitoriksen kanssa ennen tai jälkeen. Panetus ei lopu orkkuun, pitää saada panna kunnolla. Seksin aikana en tykkää hieroa, kun silloin en pysty täysillä nauttimaan penetraatiosta.

Vierailija
16/39 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän miesten on hyvä kysyä naiseltaan miten asia on. Itsekin hämmästyin vastauksesta. Olin virheellisesti luullut, että pitkään ja tiuhaan olisi ilman muuta se mieluisin. Kävikin selväksi, että O:n jälkeen lisänautintoa tuli ihan sillä että sisällä ja liikettäkään ei itse asiassa juuri kaivata ja juttu (eli O:n jatkuminen) on aika pian ohi eikä sen jälkeinen "pamputus" tuo mitään lisäarvoa.

Vaimoni on ollut aina samanlainen. Enimmät orgasmit saanut ja halunnut yhdynnöissä pitkällisen suuseksin ja sormetuksen päätteeksi. Saanut silloin 5min kuluessa tai ei sitten ollenkaan. Paikat eivät ole kestäneet pitkiä nainteja, enkä minä tiukassa pillussa. Joten hyvin on osuttu yhteen. Sama juttu jos vaimo saanut ja halunnut jo suuseksillä, silloinkin tärkeintä ollut sisäkkäinen olo ja muutaman minuutiin nainti. Jos minulla ei ole ollut herkässä on vaihdettu asentoja ja viimeistään silloin vaimo lypsänyt pillulla tyhjäksi. Jos itsellä ollut tiukassa, niin ennemmin huono juttu kuin positiivinen. Jos on jäänyt vielä himoja, niin naitu seuraavana päivänä  uudestaan uudella innolla.  Jos nyt joskus otettu uusinnaksi, niin molemmilla kakkosorgasmit olleet aina aika tuhnuja ykkösiin verrattuna.

Vierailija
17/39 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nopeemmin ohi sen parempi

Vierailija
18/39 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen seksiä kokonaisuutena, en pelkkänä yhdyntänä. Rakastan pitkiä sessioita ja laukean niissä usealla eri tavalla. Yksittäisen session kesto on vähintään tunti ja niissä on useita yhdyntöjä välillä vaikka suuseksiä ja taas yhdyntä. Useita eri asentoja. Yksittäinen penetraatio voi kestää 5 - 20 minuuttia. Kaiken kaikkiaan sessiossa on kuitenkin yhdyntää varmasti yli puoli tuntia.

Ja mieluusti otetaan uusintoja.

Vierailija
19/39 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen on kuin pyyhe. Mitä kauemmin panee, sitä kuivemmaksi toosa muuttuu. Jotain 2-3 minuuttia vielä tuntuu hyvältä mutta sen jälkeen on yhtä tuskaa. Hammasta purren homman kestää kun tietää että kohta on ohi.

Vierailija
20/39 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se orgasmi ja sen tuleminen mahdollisimman nopeasti on pääasia niin monelle? Itse ainakin tykkään nautiskella. Ei siinä ole kovin paljon kivaa, että saa minuutissa orgasmin, ja sitten onkin maali saavutettu.

Ja vaikka ensin saan orgasmin jollain tavalla, niin itse kaipaan sitä, että myös pannaan sen jälkeen. Mieluiten ainakin sen 20min. Se tuntuu erittäin hyvältä, eikä orgasmi poista tarvetta siihen.

N43

Siis et saa yhdynnässä, vaan "jollain tavalla" - millä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi