Mies, voisitko seurustella työttömäksi jääneen naisen kanssa?
Jos nainen kuitenkin yrittäisi etsiä uutta työpaikkaa.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Miehillä ei ole naisen tulo- tai koulutustaustalla mitään merkitystä. Luonne ratkaisee.
Luonne ratkaisee? Vuoden vitsi. Kokeilepa uudestaan!
Työttömyys ei minulle merkitsisi mitään. Tarkoittaisi, että on aikaa enemmän minulle ;). Tai yhteisille jutuille. Ja työtä voi löytyä milloin vaan - aika tuuripeliä välillä työnhaku.
T. Työllistynyt, aiempi pitkäaikaistyötön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeaikoina deittailumerkeissä olen tutustunut kahteen naiseen ja kummatkin työttömiä. Toinen eleli toimeentulotuella, mutta teki kuitenkin pimeänä ajoittain jotain töitä netin kautta ulkomailla. Toinen sitten rehellisesti työkyvyttömyyseläkkeellä. Alle nelikymppiset naiset kyseessä. En sen puolesta näe esteitä seurustelun suhteen, mutta se että kumpikin (mielen)terveyden puolesta hivenen kotinsa vankeja ja minä jouduin aina reissata, oli ehkä vähän öngh.
Työkyvyttömyyseläkkeellä oleva ei ole työtön vaan eläkeläinen. Hän saa eläkettä eikä ole enää työmarkkinoiden käytettävissä jos itse ei niin halua.
Työkyvyttömyyseläkkeeltä voi myös tippua pois aika helposti. Jos lääkäri katsoo, että tilanne parantunut jollain lailla.
Kyllä, ei se ihmistä sen huonommaksi tee, olisi enemmän aikaa viettää yhdessä. Eihän tulevaisuutta kukaan koskaan tiedä varmaksi, voisinhan itsekin menettää työni tai joutua lomautetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeaikoina deittailumerkeissä olen tutustunut kahteen naiseen ja kummatkin työttömiä. Toinen eleli toimeentulotuella, mutta teki kuitenkin pimeänä ajoittain jotain töitä netin kautta ulkomailla. Toinen sitten rehellisesti työkyvyttömyyseläkkeellä. Alle nelikymppiset naiset kyseessä. En sen puolesta näe esteitä seurustelun suhteen, mutta se että kumpikin (mielen)terveyden puolesta hivenen kotinsa vankeja ja minä jouduin aina reissata, oli ehkä vähän öngh.
Työkyvyttömyyseläkkeellä oleva ei ole työtön vaan eläkeläinen. Hän saa eläkettä eikä ole enää työmarkkinoiden käytettävissä jos itse ei niin halua.
Mutta töitähän ei tee ja sitähän tässä ajettiin takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole työtön.
Ei minua työttömäksi jääminen haittaa, kunhan etsii töitä tai opiskelee edistääkseeni elämäänsä. Elämäntapatyöttömyys sen sijaan olisi jo ongelma ja iso punainen lippu itselleni.
M34
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Miehillä ei ole naisen tulo- tai koulutustaustalla mitään merkitystä. Luonne ratkaisee.
Ja tissit
Voisi tietenkin. Yhteen ei kannata muuttaa. Sekin virhe on tullut tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi palstamiehet eivät voi vastata kysymyksiin omasta puolestaan? Aina pitää yrittää saada koko mieskunta oman mielipiteen taakse.
Olen naimisissa työttömän naisen kanssa. Hänellä on yli miljoona pankkitilillä joten ei ole varsinaisesti tarvetta käydä töissä.
Oikein. En muuttaisi saman katon alle naisen kanssa, olipa töissä tai ei. Iso miinus olisi jos naisella vielä pieni lapsi/ lapsia kotona. Lapsenvahdiksi en toisen lapselle ryhdy koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei koulutustausta tai työttömyys vaikuta millään tavoin paitsi jos nainen on päättänyt jäädä työttömäksi loppuelämän ajan. Ei minulla pienipalkkaisena työntekijänä ole mahdollisuutta elättää kahta ihmistä.
Mutta miten voi seurusteluvaiheessa tietää, aikooko toinen jäädä työttömäksi vai löytyykö aloitekykyä? Jokainen kuitenkin esittää alussa vähän parempaa kuin on.
Mikäli nainen olisi kotona, hoitaisi kaikki kotityöt, siivoaisi ja laittaisi ruokaa niin mielelläni maksaisin tästä muutaman tonnin kuukaudessa. Isompi riski tässä naisella olisi koska mahdollisen eron jälkeen jäisi tyhjän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Voisi tietenkin. Yhteen ei kannata muuttaa. Sekin virhe on tullut tehtyä.
No alapeukuttajille tiedoksi, että se työtön ei sitten saa juuri tukia. Vuokra kun maksetaan puoliksi, niin hän on sitten erittäin vähävaraisena joko iilimatona/toisen taloudellisen vallan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole työtön.
Hiusten halkomista, kumpikaan ei tee töitä ja elää jollain pienellä etuudella. Tilanne ei ole kauheasti erilainen.
Jos olisin hetero niin joo. Kumppanin työllä ei mulle itsessään ole väliä, riippuu millanen on ihmisenä.
Eivät naiset etsi aina suomalaista miestä ja ahdasmielisyyttä. Osa on realistisia.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli nainen olisi kotona, hoitaisi kaikki kotityöt, siivoaisi ja laittaisi ruokaa niin mielelläni maksaisin tästä muutaman tonnin kuukaudessa. Isompi riski tässä naisella olisi koska mahdollisen eron jälkeen jäisi tyhjän päälle.
"Muutaman tonnin"? Paljonko kuukausipalkkasi on, 10 000? No, täällä pyörivät tunnetusti kaikki Suomen miljonäärit.
Luulen että korkeintaan voisit maksaa tonnin, hyvä diili toki kun sillä saa palvelijan 24/7. Siis miehelle hyvä diili.
Pitää olla pitkä, vaalea, sopusuhtainen, suhteellisen varakas, huumorintajuinen, hyvä kokki, antava luonne, eikä nalkuta mistään.
Voihan se olla työtönkin, mutta noi ominaisuudet pitää kumminkin löytyä.