Mies, voisitko seurustella työttömäksi jääneen naisen kanssa?
Jos nainen kuitenkin yrittäisi etsiä uutta työpaikkaa.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Miehillä ei ole naisen tulo- tai koulutustaustalla mitään merkitystä. Luonne ratkaisee.
Luonne....? Pillu ja tissit ratkaisee!!
Väärin. Vain tissit ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Miehillä ei ole naisen tulo- tai koulutustaustalla mitään merkitystä. Luonne ratkaisee.
Puhu vain omasta puolestasi. Mulle koulutus on naisessa ykköstason kriteeri.
Joo, edellyttäen että nainen etsisi töitä tosissaan ja hänellä olisi realistinen mahdollisuus työllistyä seuraavan vuoden aikana. Lusmut tai pitkäaikaistyöttömät ei kiinnosta.
Ei koulutustausta tai työttömyys vaikuta millään tavoin paitsi jos nainen on päättänyt jäädä työttömäksi loppuelämän ajan. Ei minulla pienipalkkaisena työntekijänä ole mahdollisuutta elättää kahta ihmistä.
Tottakai jos muuten nainen mukava 👍
Todellakin voisin. En minäkään käy töissä kuin osa-aikaisesti. Olisi ihanaa kun nainen odottaisi aina kotona kun tulen töistä ja yhteistä vapaa-aikaa olisi paljon. Voitaisiin tehdä kaikkea kivaa yhdessä, mitä nyt pienituloisina voi tehdä. Siis muutakin kuin panemista. Jos nainen on luonteeltaan mukava niin sehän riittää jo pitkälle.
Hahahaa, mä itseasiassa tapasin mun nykyisen poikaystävän työttömänä ollessa joten no...
Kyllä. Minähän sen akan joudun elättämään kuitenkin tavalla tai toisella.
Seurustelin, mutta oli aika vaikeaa, kun itsellä oli muutakin elämässä kuin olla viihdyttämässä sinänsä ihan mukavaa naista.
Pelkään tulevan mahdollisen työttömyyteni estävän (fiksun) miehen löytämisen 🥺 Tottakai koetan löytää töitä ennen kuin irtisanomisaikani tulee umpeen, mutta pelkään jo etukäteen
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Miehillä ei ole naisen tulo- tai koulutustaustalla mitään merkitystä. Ulkonäkö ratkaisee.
Tärkeä korjaus tuohon aiempaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä minkänäköinen ja ikäinen olet. Työtön parikymppinen kaunis nainen ok, työtön nelikymppinen lihava ei ok.
Miten se "työtön" tuossa vaikutti mihinkään, kelpaako muka 40v lihava vaikka olisi töissä?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä , miksi naiset eivät voi uskoa että miehelle voisi merkitä naisen luonne eniten. Selitys on yksinkertaisesti se, että naiset huomaavat vain sellaiset miehet, joille naisen luonne ei merkitse.
Tässä läpässä on kyllä jotain outoa pointtia, mitä me miehet emme ymmärrä.
Naisilla, erityisesti kauniilla naisilla, on outo vetovoima juuri tuollaisia miehiä kohtaan, eli suoraan sanottuna ku--päät vetävät naisia kuin magneetti, juuri ne ketkä eivät välitä muista, välittävät vain naisen ulkonäöstä, ovat valmiita aina pettämään, eivätkä oikeasti sitoudu vaikka vättävät, jne, niillä on aina kauniita naisia jonossa?
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu muiden miesten puolesta. En ole aikuisiälläni seurustellut miehen kanssa, jolle koulutustaustallani ja elintasollani ei olisi ollut merkitystä.
Luojan kiitos kauniit heruttaa herkemmin ja enemmän kuin ne ei niin kauniit, muutoinhan se olisi ihan täyttä painajaista. Eli ei se kauniskaan kelpaisi kenellekään, jos vain päänsärkyä valittelisi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän luonne ole aika ratkaiseva siinäkin, millaiseen ammattiin nainen kouluttautuu ja millaisia ura- ja taloudellisia tavoitteita hänellä on.
Viimeaikoina deittailumerkeissä olen tutustunut kahteen naiseen ja kummatkin työttömiä. Toinen eleli toimeentulotuella, mutta teki kuitenkin pimeänä ajoittain jotain töitä netin kautta ulkomailla. Toinen sitten rehellisesti työkyvyttömyyseläkkeellä. Alle nelikymppiset naiset kyseessä. En sen puolesta näe esteitä seurustelun suhteen, mutta se että kumpikin (mielen)terveyden puolesta hivenen kotinsa vankeja ja minä jouduin aina reissata, oli ehkä vähän öngh.
Sinä kyllä yleistät, mitä jos parikymppinen mies ei halua lihavaa nelikymppistä naista vaan ikäisensä. Joku nelikymppinen tai vanhempi mies voi olla eri mieltä.