Naiset! Mitä mieltä tämmösestä lookista
Ajattelin kasvattaa pitkä hiukset ensimmäistä kertaa elämäni aikana, olen semmoinen kaunispoika muuten eli saatan näyttää enemmän feminiiseltä pitkillä hiuksilta. Kropalta olen luonnostani roteva ja työllä tehtyjä lihaksia (ei kuntosali) löytyy keskiverto taunoa enemmän.
Omaan myös kovan parran kasvun eli voin näyttää miehekkäältä parran kanssa tai sitten ei partaa kauniilta pojulta
Kommentit (14)
Laitatko nuorekkaan farmariasun tai lasketteluhaalarin?
Fabio Lanzoni -tyyliin? Kokeile, kyllähän ne hevareillekin sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Fabio Lanzoni -tyyliin? Kokeile, kyllähän ne hevareillekin sopivat.
Leukani ja nenäni ei ole yhtä maskuliinisiä mutta omaan saman sexi ilmeen. - ap
Mun mielestä paras look ikinä, nimenomaan molemmat yhdessä.
Olen tottunut näkemään pitkän tukan hoikilla ja pitkillä nuorilla miehillä, mutta sinä olet tukevampi, joten on osaa sanoa tarkempaa mielipidettäni. Onko sinulla jykevä leuka? Jos on, niin älä kasvata partaa.
Kauniit pojat on kyllä enemmän hoikkia ja siroja kuin rotevia ja lihaksikkaita. Selvästi meillä on eri näkemys kauniista pojista.
Ainoa puutteeni on sen pituus. Sillä on mittaa vain 8 cm.
AP
Vierailija kirjoitti:
AP
Et ole ap koska oikeasti se on 9cm.
Sinulla voisi olla lupaava ura drag taiteilijana? Siitä sitten yksityisiin keikkoihin ja asiakastapaamisiin kunnes joku pulleamahainen yritysjohtaja "korkkaa" sinut takaapäin pienessä sievessä. Siitä se lähtee!..
Vierailija kirjoitti:
Kauniit pojat on kyllä enemmän hoikkia ja siroja kuin rotevia ja lihaksikkaita. Selvästi meillä on eri näkemys kauniista pojista.
Tarkoitin tässä kyllä kasvoja en kroppaa, ymmärrän kyllä näkemyksesi koska monet kauniit poikuliinit ovat hoikkia ja heikko. Minä taas syön lihaa ja nostelen raskaita tavaroita joskus.
Vierailija kirjoitti:
AP
Mutta onko terska kuitenkin normaali, sellainen luumun kokoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mutta onko terska kuitenkin normaali, sellainen luumun kokoinen?
Jos se onkin klitoris? Oletko nyt varma?
No niin kommentteja koska olen universumin keskipiste ja myös mister.