Hei kaikki kissojen ystävät!
Täällä on yksi kissaihminen, joka rakastaa kissoja yli kaiken! En voi edes kuvailla sitä, kuinka paljon iloa ja rakkautta kissat tuovat minun elämääni. Heidän suloinen kehräyksensä, pehmeä turkkinsa ja se tapa, jolla he ovat täysin omia persoonallisuuksiaan, tekevät minuun suuren vaikutuksen.
On jotain erityistä siinä, miten kissat ovat yhtä aikaa itsenäisiä ja rakastavia. Heidän kanssaan voit viettää aikaa, kun he haluavat, mutta samalla he pitävät sinusta huolta ja tarjoavat lohtua ja seuraa silloin, kun sitä eniten tarvitset.
Rakastan myös sitä, kuinka monipuolisia kissat ovat. On pitkäturkkisia, lyhytturkkisia, isoja, pieniä, erilaisia värityksiä ja persoonallisuuksia. On aina jokin kissa, jonka kanssa on helppo löytää yhteys.
Joten jos tekin olette kissaihmisiä, niin tervetuloa jakamaan kokemuksia ja tarinoita kissoistanne. On aina mukavaa keskustella muiden kissaihmisten kanssa ja kuulla, kuinka paljon iloa ja rakkautta nämä pienet karvapallot tuovat elämään.
Rakkain terveisin,
[Kissan ystävä]
Kommentit (4)
Mun kissa tuli just mun viereen kerjäämään silittelyä ja samalla nuolee häntäänsä.
Kisu on nyt onnellinen kun sää lämpeni ja hän voi kulkea vapaasti parvekkeella.
Kissa on tuossa tietokoneen vieressä tarkkaavaisena seuraamassa tekemisiäni.
Mäkin olen niinkun Ap ja mulla on yks kissa ja rakastan sitä yli kaiken, ollaan aina melkein yhdessä <3 parasta on nukkua kisulin viekussa ja kun sitä saa paijata aina <3
Ovat ihania. Meillä on resquekissa ja on hirvittävän älykäs. Oppi pentuna vaikka mitä temppuja. Kierimään, antamaan tassua, istumaan, noutamaan lelun. Enää vanhempana ei tee muuta kuin istuu ja antaa tassua pyynnöstä, mikä sekin kertoo kissan fiksuudesta. Turha mielistellä ketään turhanpäiten.