Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajan töissä viimeksi yli 10 vuotta sitten, voinko enää mennä alalle?

Vierailija
23.04.2023 |

Olen tehnyt aivan muita töitä viimeiset lähes 11 vuotta. Nyt olen alkanut miettimään paluuta hoitoalalle, jossa en ehtinyt valmistumiseni jälkeen työskennellä kuin pari vuotta, kunnes opiskelin uuden ammatin ja hankin sen alan töitä.
Olenkohan enää lainkaan kelvollinen sairaanhoitajaksi? Onkohan jotain täydennyskoulutusta, johon voisi mennä päivittämään osaamistaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee ainakin tehdä LOVe-tentti ja hankkia voimassaoleva sote-ammattikortti.

Vierailija
2/4 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aineenopettajan töistä pois noin 7 vuotta. Sitten ymmärsin, että opettajana pääsee aika helpolla ja lomat on pitkät. Hain ja pääsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsee ainakin tehdä LOVe-tentti ja hankkia voimassaoleva sote-ammattikortti.

Onko kaikilla nykyhoitajilla siis tuollainen sote-ammattikortti?

Kamala, kuinka ulkona olen alalta. Voisin mielellään mennä johonkin koulunpenkille muutamaksi kuukaudeksi kertaamaan asioita ja oppimaan uutta, koska tietoni eivät ihan ajantasalla ole.

Moni on paennut alalta, onkohan minulla lainkaan kohtalotovereita jotka haluaisivat palata alalle

T.ap

Vierailija
4/4 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palasin hoitotyöhön tehtyäni välissä muuta kuutisen vuotta. Samaan aikaan eräs kollega oli ollut muissa hommissa peräti 14 vuotta ennen päätöstään palata hoitotyöhön! Hän sai tavanomaista pidemmän perehdytyksen tehtävään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän