Jos Käärijä voittaa euroviisut
Neulon itselleni kesälangasta Käärijä-paidan ja pidän sitä koko kesän.
Miltä kuulostaa?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vit tu mitä paskaa koko se kappale. Sen rinnalla ei edes paska ole paskaa.
Veikkaanpa että sinutkin tavataan television äärestä kyseisenä iltana. Vieläpä aamuyöstä tuloslaskennan aikaan. Kiinnostaako sinua kenties Montenegron esitys? Tai Tanskan?
Vierailija kirjoitti:
Oottepa epäisänmaallisia. Mikä vaivaa, kun pitää aina haukkua omia eikä kannustaa?
Ylimielisyyden harha: itse tekisivät omasta mielestään paremmin.
Usein syyt ko. arvosteluun löytyvät omasta elämänhallinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vit tu mitä paskaa koko se kappale. Sen rinnalla ei edes paska ole paskaa.
Veikkaanpa että sinutkin tavataan television äärestä kyseisenä iltana. Vieläpä aamuyöstä tuloslaskennan aikaan. Kiinnostaako sinua kenties Montenegron esitys? Tai Tanskan?
Montenegron pisteitä saa kyllä tällä kertaa odottaa todella pitkään, ainakin ensi vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottepa epäisänmaallisia. Mikä vaivaa, kun pitää aina haukkua omia eikä kannustaa?
Ylimielisyyden harha: itse tekisivät omasta mielestään paremmin.
Usein syyt ko. arvosteluun löytyvät omasta elämänhallinnasta.
Höpö, höpö. Minä en vaan tykkää tuollaisesta musiikista, jokaisella on oma musiikkimakunsa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan voittoon usko, mutta sijoituksen viiden parhaan joukkoon voi estää vain se, että Käärijä tekee esityksessä pahan mokan. Ja sanon tämän, vaikka en itse kappaleesta tykkääkään.
Perustan arvioni siihen, että Käärijä on lähes kaikkien suurten kansainvälisten vedonlyöntitoimistojen listoilla selvä kakkonen Ruotsin edustajan jälkeen.
Mä luulen että voi vaikka liukastua lavalla, silti top 10.
Toivon, ettei käärijä voita, koska en pidä biisistä ja sitten sitä remputetaan joka radiokanavalla koko kesä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettei käärijä voita, koska en pidä biisistä ja sitten sitä remputetaan joka radiokanavalla koko kesä.
Remputetaan luultavasti joka tapauksessa, koska hän on tavallaan jo voittanut.
Voisi tehdä juuri rinnat peittävän boleron.
Vatsa esiin, cha cha cha, olé
On hyvin lähellä voittoa jos lasketaan sijoittujia alkaen häntäpäästä, käärijä itse sanoo olevansa ihan tyytyväinen koska kokemus oli mahtava, se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi voittaa taas
No ei kai tuollainen joutavanpäiväinen jollotus voi voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi voittaa taas
Loreenin biisi on ahdistava.
En todellakaan pidä Käärijän biisistä, mutta aion äänestää sitä aivan hulluna, koska jokainen ääni Suomelle on ääni Ruotsia vastaan. Ja Ruotsin jo nähty tylsä huutaja ei saa voittaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei voita, viiden viimeisen joukkoon sijoittuu. Huonompi kuin Nuku pommiin.
Nuku pommiin olikin aivan huippuveto. Sen vuoden ylivoimaisesti paras esitys ja biisi.
Vierailija kirjoitti:
No ei voita. Samaa hehkutusta kuin rätkät ym. Lopputulos on TUHNU
Ja sinulta pääsi prutku.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan pidä Käärijän biisistä, mutta aion äänestää sitä aivan hulluna, koska jokainen ääni Suomelle on ääni Ruotsia vastaan. Ja Ruotsin jo nähty tylsä huutaja ei saa voittaa.
Asut ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asut ulkomailla?
Juu :). Meitä suomalaisia on täällä paljon ja paikallisetkin tykkäävät, joten jään innolla odottamaan yleisöäänestyksen tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi voittaa taas
Pyh.
No ei se spotifyn kuunnelluin euroviisuista ole kuin suomessa. Saattaa se yllättää ,riippuu showsta