Pitäiskö muuttaa luostariin? Deittailussa saat niin paljon paskaa niskaan
Se on aina niin saletti että kun käyt jokuset treffit läpi niin vastaan tulee naisia, jotka kohtelee kuin paskaa. Eivät pidä sanojaan, eivät peru treffejä vaikkeivät ole tulossa (ilmeisesti mulla ei ole heidän mielestään muuta elämää joten on ihan sama vaikka peruisivat treffit viime tipassa tai ei ollenkaan) ja sitten kaikenmaailman roikottajat.
Pitäis vaan hengata kavereiden kanssa. Koskaan mitään isompaa ongelmaa ja kaikki ovat sanojensa mittaisia. Lähdet tinderiin tai treffeille niin antaudut sille että sua kohdellaan paskasti. Eikä sille voi oikein mitään. Toki mä dumppaan naisen ekasta red flagista, mutta on sillä aina mahdollisuus yhden kerran kohdella mua rumasti eikä sitä voi estää.
Kommentit (27)
Kannattaakin treffailla ihmisiä perinteisin menetelmin.
Mihin sä sitä luostaria tarvitset? Itse olen asunut aina yksin ja ilman seuraa. 40 vuotta mennyt jo eikä kukaan ole tullut häiritsemään, paskomaan niskaan tai väkisin raahaamaan treffeille. Olen naisille ja muille ihmisille täysin näkymätön.
Miksi muuttaa luostariin, kun elämästä voi nauttia sinkkuna muutenkin?
Deittailu on kuraa, oletpa nainen tai mies. Siksi on helppoa jättäytyä deittailun ulkopuolelle ja nauttia elämästä luonnossa, kaupungissa tai tapahtumissa itsekseen, perheen kanssa tai vaikka kavereiden kanssa.
No ei se selibaatti huono vaihtoehto ole.
Tauko voi jopa auttaa selventämään ajatuksia sen suhteen mitä ihan aikuisten oikeasti
(sori vastenmielinen termi mutta ymmärrät mitä tarkoitan) tahtoo elämältään ja siihen kuuluvilta ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakin treffailla ihmisiä perinteisin menetelmin.
Ei oikein löydy niitäkään mistään. Harvoin arjessa törmää kehenkään kiinnostavaan. Ehkä pitäis kaupassa mennä juttelemaan joskus naisille.
AP
Vierailija kirjoitti:
No ei se selibaatti huono vaihtoehto ole.
Tauko voi jopa auttaa selventämään ajatuksia sen suhteen mitä ihan aikuisten oikeasti
(sori vastenmielinen termi mutta ymmärrät mitä tarkoitan) tahtoo elämältään ja siihen kuuluvilta ihmisiltä.
Mä koen että mulle on hyvin selvä mitä haluan, mut ei se tarkoita etteikö silti vetäis vääränlaisia naisia puoleensa. Nopeasti mä ne dumppaan toki jos osoittautuvat huonoiksi.
AP
Ei pidäkään. Toi nyt on vaan vertaus sille että alkaa selibaattiin.
AP