Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko johtua HAVUNNEULASISTA vai...

Samu25
22.04.2023 |

Halusin uudistaa ruokavaliotani, kun nyt olen päättänyt alkaa laihduttamaan ja luin jostain netistä, että havunneulaset auttaisivat laihduttamaan. Kävin keräilemässä muutaman kupillisen havunneuloja ja tein niistä pirtelöä ja söin niitä ruoaksi koko päivän. NO... heräsin keskellä yötä kauhean kipeisiin vatsa vaivoihin. Kauhukseni huomasin, että ulostan suihkuna verta ja virtsakin oli veristä. Hyvä varmaankin mainita, että en ole syönyt mitään epänormaalia, eli voisiko tämä johtua niistä perkeleen havunneulasista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää oot joko myöhästyny muumi tai sitten oot katellu vääriä videoita

Vierailija
2/4 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitäisi käsitellä ennen käyttöä eri tavoin, ettei suoraan vedä luonnosta. Jossain on ohjeet. Ja ei liikaa kerralla. Myös ei pistäviä osia. Puissa voi olla linnuista tarttuvia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole muumi ENKÄ katsonut tähän mitään videoita!!!!!!! Ihan on meidän esi-isätkin täällä Suomessa keittäneet ruuaksi havunneulaisa. Minä tosin en keittänyt vaan söin suoraan puusta.

Vierailija
4/4 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä puussa mitään lintua näkynyt hmm. Netissä ei mainittu ellei sitten liene tätä "maalaisjärkeä" tai muuta potaskaa haha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme