Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä bändejä tai artisteja jotka olette tienneet ns. aina, mutta olette löytäneet kunnolla ne vasta paljon myöhemmin?

Rhiannon
22.04.2023 |

Itselle yksi tällainen on Fleetwood Mac. Olen jo lapsesta asti tiennyt tuollaisen bändin olemassaolon ja joitakin kappaleita tiennyt, mutta en ole sitä sen erityisemmin kuunnellut.

No nyt tässä viime viikkoina olen kuunnellut sitten paljon kyseistä bändiä. Kai se on parempi löytää jotakin myöhään kuin ei milloinkaan. :) Olen nyt 43v., että vähän kesti kauan tämä löytäminen. :D Katselin jo huutonetistä LP-levyjä kun kerran soitin löytyy.

Tätä kyseistä kappaletta ja tätä livevetoa on tullut katsottua monta kertaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice in Chains. Aiemmin kuuntelin vaan would? -biisiä, nykyäänkin vielä monia muita sen lisäksi.

Vierailija
2/6 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevi and the Leavingsista innostuin ekan kerran joskus 1999 vaikka bändi oli tehnyt levyjä jo vuosikausia. Kunnolla innostuin vuosia Göstan kuoleman jälkeen. Harmi ettei tullut seurattua sitä aikakautta kunnolla,olin kyllä sen verran nuorikin silloin että vaikutti asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amorphis. Luulin vuosikausia että soittaa speedmetallia ja ohitin koko bändin. Onneksi totuus paljastui!

Vierailija
4/6 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ollut aika montakin.

Varmaan vaikuttaa aika paljon milloin ja missä tullut kuunneltua niin aiemmin kuin uuden löydön kohdallakin.

Viimeisin "löytö" on Tapio Rautavaara.

Vierailija
5/6 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se Fleetwood Macin kappale jonka varmasti moni tietää. Itsekin olen tämän tiennyt lapsesta asti.

Vierailija
6/6 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.I.P Christine McVie

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä