Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kestä uusioperheessä yhtä lasta muut menee

Nolo aikuinen
22.04.2023 |

Mikä minua vaivaa?! vika selvästi minussa. Miehellä kaksi lasta edellisestä liitosta noin 10v poika ja noin 6v tyttö. Tykkään todella paljon pojasta mutta tytössä kaikki persoonasta luonteesta ja vaativuudesta lähtien tökkii kaikki ja saa minussa karvat nousemaan.

En todellakaan näytä tätä ulospäin ja lapsia mies näkee kerran kuussa. Eikä heissä ole mikään vialla vaan normaaleita mukavia ja ihania lapsia. Mutta mikä ihmeen mustasukkaisuus minussa herää kun näen, että mies antaa tytölle huomiota. Minulla itselläni kaksi lasta ed suhteesta ja kaikki hyvin eikä mitään poikkeavaa mutta itseäni häiritsee oma suhtautuminen hänen tyttöönsä ja se on minussa väärin ja tätä minun täytyy työstää koska tiedostan sen, enkä pidä itsestäni kun huomaan, että minussa herää jotain ns. primitiivistä. (Mustasukkaisuutta?)
Huomautus meillä yhteinen lapsi ja mies rakastaa ja huomioi lastamme aivan mahtavasti. Minua harmittaa huomatessani että itsessäni on jotain vikaa, kun koen suoraansanottuna mustasukkaisuutta tyttöä kohtaan. Tämä on täysin väärin ja selittämätöntä. Neuvoja kaipaisin ja ehkä sympatiseerausta että muutkin kokeneet jotain vastaavaa. Tiedän että ajan kanssa varmasti hälvenee. Nolottaa ja hävettää tämä primaarireaktio. Ja huomiothan tätä en todellakaan näytä ulospäin! Eli kohtelen kaikkia lämmöllä ja tasavertaisuudella mutta harmittaa oma lapsellisuus.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö muistuttaa sinua äidistään, siis miehesi exästä. Tämän tiedostaminen ja purkaminen auttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla