Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätskiautolla tiukka aikataulu??

toffeevene
22.04.2023 |

Tänään kävi jätskiauto, toista kertaa tälle vuodelle. Mie tykkään kovasti toffeeveneistä, joten niitä yleensä haen :) Saapuu meidän kadulle n. 10.50, jolloin myös kuulin äänimerkin ja olin alunperin viemässä koiraa ulos, joten olin ulkovaatteissa jo valmiina. Hain lompakon, mutta ovesta ulos astuessani näinkin vain auton perävalot.. Onko muka noin tiukka aikataulu vai pitäskö alle minuutissa ehtiä ostamaan jäätelöä?? Ei aiemmin ole käynyt näin. Jätskiautolle meni palautetta asiasta. Ois ihan kiva jatkossa saada niitä toffeeveneitä, ilman että tarvii tuli perseessä juosta :D

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja nainen? Jos on niin tuo lompakon hakeminen varmaan sisälsi meikin ehostamisen jne.

ihan hyvä kommentti, mutta en valitettavasti käytä meikkiä :D

42/44 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäyksenä tähän omaan "julkaisuun" , että yleensä jätskiauto on ollut meidän kadulla pysähdyksissä n. 3-4min. seuraava pysäkki on vastapäinen katu, johon menee ehkä 10sek ajaa niin en tajua, että mikä kiire on ollu..

^

tässä niille jotka vänkyttää, että pitäis mennä oottamaan tienposkeen.

kuten totesin aiemmin, niin ei ole aikaisemmin tarvinnut mennä. ihan sisältä asti oon ehtinyt. tää oli eka kerta, kun näin tapahtuu. ja jos sama toistuu, niin eipähän tartte jätskiautolla asioida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuuttikuski. Ajan sekä taajama että haja-asutusalueilla. Reitit on kyllä aikataulutettu asiantuntevasti mutta useimmiten aikataulu pääsee laahaamaan jos jollain pysäkillä on reilummin asiakkaita. Sehän on vaan pelkästään hyvä että ostavaa väkeä riittää, sillä taataan palvelun jatkuminen.

On kaikkien etu että auto on aikataulussa niin kenellekään ei tule murhemieli. Ilmaisen vinkin annan asiakkaille niin saadaan kaupat hoidettua sutjakammin: tutustu tarjouslehtiseen tai nettisivustoon etukäteen. Päätä etukäteen mitä ostat. Laita vaikka ostoslista lapulle ja anna se kuskille. Maksa kortilla jos mahdollista. Kuski tekee kaikkensa että homma käy rivakasti. Älä manaa kuskille jos auto on myöhässä, kuski tietää sen koska on voinut olla siinä vaiheessa jo monta tuntia liikkeellä. Hän yrittää kuroa aikataulua umpeen sen minkä kerkiää.

Kiitos kaikille asiakkaille, teitä on ilo palvella.

Vierailija
44/44 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fransingissa on yrittäjä yrityksessa. F. alkoi yleistyä laman tullen. Tällöin alkoi myös riistovalta mikä meillä  johti esim. syntyvyyden loppumiseen. Suomalaiset vähenevät hyvää vauhtia.

kag-