Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten viihdyt tänä lauantaina?

Vierailija
22.04.2023 |

Mikä on viihtyneisyyden asteesi tällä hetkellä? Itse treenasin juuri ja nyt mietin mistä ravintolasta tilais safkaa. On mahtavaa olla vain kotona.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä olin töisssä (klo.7-15). Menin pyörällä töihin joten päivän liikuntakin tuli samalla hoidettua. Iltaruoaksi otin terassilla pitsan ja valkkaria. Töiden jälkeen tein parvekeistutuksia ja nautin keväästä ja lämpimästä säästä ja harvinaisesta omasata ajasta kun mies on kavereidensa kanssa kaupungilla. Kohta voisi mennä sänkyyn lukemaan tai katsomaan jotain sarjaa ja sitten nukkumaan, jos sitä vaikka huomenna jaksaisi mennä jo kuudeksi töihin niin pääsisi myös aikaisemmin kotiin. (liukuva työaika, ei ole väliä menenkö kuudeksi vai kahdeksaksi).

Vierailija
22/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees päivä. Aamupäivällä kävin tyttäreni kanssa lenkillä, kiva kun vielä teinin seuraan kelpaa äitinsä. Olikin mukavaa jutella ja yhdessä hämmästellä kevään tuloa. Sitruunaperhosia näkyi runsaasti. Muutoin peruslauantai eli työviikon keräämiä rästitöitä tein ts. siivosin ja pyykkäsin ja suunnittelin hieman tulevaa työviikkoa. Pihahommia olisin minäkin halunnut tehdä mutta talon ympärillä on vielä hanget korkeat nietokset. Ehkä joskus juhannuksena..

Urvahdin myös päiväunille. Nukun tätä nykyä todella huonosti, pitää ihmetellä, miten jaksan töissä olla. Iltapäivällä erehdyin istahtamaan sohvalle ja hetipä nukahdin. Tosin veikkaan, etten ole täysin kunnossa taannoisen leikkauksen jälkeen. Liian tutut, pelottavan säikäyttävät kivut ovat ilmaantuneet takaisin... No, käy miten käy.

Tovi sitten nälkäinen teinilaumani kävi syömässä ja samalla mua infottiin siitä, että exäni, heidän isänsä, on %&€#@! Niin, minkäs voin. Pahoillani olen teinien puolesta.

Olenko siis viihtynyt? Olen kyllä loppujen lopuksi. Ei mitään erityistä eikä erikoista, ihan vaan perushuttua. Olemista. Ilta-aurinko on kaunis. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lauantai. Lapset oli käymässä ja yksi oli useamman yön. Koulustressi jäi eilen taakse, kun tehtävät kaikki tehty. Töistä muutama vapaa. Olen katsonut sarjaa, neulonut villasukkaa ja syönyt jäätelöä. Ilta menee netissä ja ehkä vois vaikka jonkun thrillerin netflixista katsoa.

Vierailija
24/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixiä. Päivemmällä siivoilin ja kotoisin muuten vaan. Rakastan olla kotikissana ja sitä, että se on näin vanhemmiten sallitumpaa.

Vierailija
25/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pitkää koiralenkkiä hyvässä kelissä, ja vierailu alzheimeria sairastavan äitini luona. Äiti oli hyväntuulinen ja ilahtui vierailusta. Sitten vähän pihahommia ja grillausta miehen kanssa. Vielä iltalenkki koiran kanssa ja saunaan. Ihan jees päivä.

Vierailija
26/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin aamusta yritykseni asioita, siis lähettelin tositteita ja veroasioita kirjanpitäjälle.

Istutin muutaman kasvin, kävin päiväretkellä luontokohteessa ja istuskelin takapihalla rentoutumassa.

ikisinkkumies

Vierailija
27/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on täällä jollain sivupersoonia! Kannattaisi harjoitella kirjoittamista.

Vierailija
28/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä.

Ihan mahtavaa, vietetään miehen ja kissan kanssa ekaa mökkiviikonloppua tälle vuodelle ja on tosi ihanaa :)

Maaseudun rauha.

Pihatöitä on tehty tänään niin unikin varmaan tulee hyvin.

Ja kun kissakin on mukana niin sitä ei tarvii murehtia ja se tykkää hirveesti olla täällä.

Leikki tuossa ihan riemuissaan :)

Viinaksia emme käytä, niin ollaan tylsiä ja katotaan vaan telkkaa ja mennään kymmenen maissa nukkumaan x)

Vierailija
29/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin.Ilolla odotan huomisia treffejä tutun miehen kanssa.Elämä jatkuu ja uusi aika alkaa.

Vierailija
30/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteikolla 1-10 sanoisin 9. Olen vain lööbaillut koko päivän musiikkia kuunnellen, tanssahdellen sekä lukien. Ihanaa.

Vierailija
31/31 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juurikaan viihdy. Samaa merkityksetöntä kotona lojumista, lähikaupassa ja naapuri Nesteellä kahvilla käymistä, kuin pari viime vuottakin on ollut. Mikä idea oli opiskella ja yrittää taistella työttömyyttä vastaan, jos elämä kuitenkin kääntyi tällaiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän