Kiitos kaikille palstan ihanille naisille!
Halusin vain kirjoittaa pienen viestin siitä, kuinka naiset ovat vaikuttaneet elämääni positiivisesti ja kuinka meidän tulisi kaikkien kunnioittaa ja arvostaa heitä enemmän. Olen aina ollut onnekas saadessani viettää aikaa monien inspiroivien naisten kanssa - äitini, sisareni, ystäväni ja kollegani ovat kaikki opettaneet minulle valtavasti elämästä, ihmissuhteista ja menestyksestä.
Heidän rohkeutensa, voimansa ja empatiansa ovat saaneet minut ymmärtämään, kuinka tärkeää on tukea ja arvostaa naisia kaikilla elämänalueilla. Erityisesti haluan mainita, kuinka arvostan kauniita naisia, jotka tuovat iloa ja inspiraatiota ympäristöönsä.
Meidän kaikkien tulisi tehdä enemmän taataksemme tasa-arvon ja tunnustaa naisten panos yhteiskunnassamme. Toivon, että jokainen meistä voi ottaa aikaa arvostaa naisia elämässään ja osoittaa heille, kuinka paljon he merkitsevät meille. Yhdessä voimme rakentaa parempaa ja tasa-arvoisempaa maailmaa kaikille.
Kommentit (11)
Samaa mieltä, naiset ovat elämän suola! Vai ovatko sokeri?
Miksi automaattisesti arvostaisin naisia kun saan heiltä ainoastaan miesvihaa vaikkakin käyttäydyn kaikkien ihmisten seurassa hyvin??
Vierailija kirjoitti:
JeesusMitäPaskaa!!!
Mikä tuossa muka tuubaa? Ihan hyvä jos jotkut miehet on heränneet todellisuuteen.
aloitus jotenkin haiskahtaa chatGPT tekeleeltä...
Miehet arvostakoot naisia ja naiset arvostakoot miehiä; kaikki muu on tämän hetken höpinää! Mikä on toiminut aina "Aatamin ja Eevan ajoista"; miksi se ei toimisi tästä eteenkinpäin!?
Jag ville bara skriva ett litet meddelande om hur kvinnor har påverkat mitt liv positivt och hur vi alla borde respektera och uppskatta dem mer. Jag har alltid haft turen att umgås med många inspirerande kvinnor - min mamma, syster, vänner och kollegor har alla lärt mig så mycket om livet, relationer och framgång. Deras mod, styrka och empati har fått mig att inse hur viktigt det är att stötta och värdera kvinnor inom livets alla områden. Speciellt vill jag nämna hur jag uppskattar vackra kvinnor som tillför glädje och inspiration till sin omgivning. Vi borde alla göra mer för att garantera jämställdhet och erkänna kvinnors bidrag i vårt samhälle. Jag hoppas att var och en av oss kan ta sig tid att uppskatta kvinnorna i våra liv och visa dem hur mycket de betyder för oss. Tillsammans kan vi bygga en bättre och mer jämlik värld för alla.
I just wanted to write a little message about how women have positively affected my life and how we should all respect and appreciate them more.I have always been lucky to spend time with many inspiring women - my mother, sister, friends and colleagues have all taught me so much about life, about relationships and success. Their courage, strength and empathy have made me realize how important it is to support and appreciate women in all areas of life. I especially want to mention how I appreciate beautiful women who bring joy and inspiration to their environment. We should all do more to guarantee equality and recognize the contribution of women in our society. I hope that each of us can take the time to appreciate the women in our lives and show them how much they mean to us. Together we can build a better and more equal world for everyone.
Kiitos, hyvältä kuulostaa arvostus.
JeesusMitäPaskaa!!!