Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisitkö asua työpaikkasi naapurissa?

Vierailija
22.04.2023 |

On tosi mukavaa, kun työmatkaan kuluu vain muutama askel. Ei tarvita autoa eikä muutakaan kulkupeliä. Vapaallakin on tosi rentouttavaa katsella työpaikkaa parvekkeelta, siemailla kylmää juomaa ja huokaista, että eipä tarvi minun olla tuolla tänään.

Vai olisiko sinusta stressaavaa asua työpaikan naapurissa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan siinä etunsa. Työpaikalla voisi näyttäytyä useammin. Työpaikan katselu ei olisi ongelma sillä pidän pimennysverhoja 24/7.

Vierailija
2/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työpaikasta kai. Ei sentään, joku hajurako pitäisi aina olla ettei koko elämä tuntuisi työltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut töissä naapuritalossa kesätyöntekijänä ja kerran talvellakin sijaisena. Tosi mahtavaa!

Vierailija
4/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöitä tekevänä ei helpottaisi elämää yhtään. Päin vastoin. Saattaisi nähdä ikkunasta niitä turhanpäiväisiä kälättäjiä.

Vierailija
5/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se olisi kätevää. Sitä paitsi työpaikan katseleminen olisi varmaan rentouttavampaa kuin työpaikalla töiden tekeminen.

Vierailija
6/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu työpaikasta kai. Ei sentään, joku hajurako pitäisi aina olla ettei koko elämä tuntuisi työltä.

Mutta jos työpaikka on ihan karsea, niin eikö se vähän helpottaisi taakkaa, että työmatkaa ei periaatteessa ole?

Vierailija
7/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmyyrä kirjoitti:

Minusta se olisi kätevää. Sitä paitsi työpaikan katseleminen olisi varmaan rentouttavampaa kuin työpaikalla töiden tekeminen.

Nimenomaan! Niin ainakin minulla, vaikkei työssäkään pahemmin raskasta ollut, niin vielä makeampaa oli kuitenkin katsella työpaikkaa vapaalla. Vapaastakin jotenkin nautiskeli enempi.

Vierailija
8/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kilometrin "hajurako" voisi olla minimi kodista työpaikkaan. Nyt on noin 4km.

Vierailija
9/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi työpaikkaani eli koulua ihan naapuriin, mutta tämä on aika ihanteellista, että se sijaitsee noin 300 metrin päässä. Kävelen sinne muutamassa minuutissa, mutta se ei näy eikä kuulu meille.

Alakoulu kyseessä.

Säästö on vuodessa huomattava.

Vierailija
10/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani oli muinoin kotini lähellä (alle 100 m). Työpaikalla oli epileptikko, joka oli joskus yksin työvuorossa ja minua edellytettiin vapaa-aikanani epilepsiapäivystäjäksi jos yksin vuorossa oleva sattuisi saamaan kohtauksen ja minä voisin mennä siinä tapauksessa tekemään hänen vuoronsa loppuun. Vaadin tästä päivystys- ja hälytlisää, mutta se ei käynyt - ei tarvinnut kyllä vapaa-aikana päivystääkään...

Vierailija
11/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kilometrin "hajurako" voisi olla minimi kodista työpaikkaan. Nyt on noin 4km.

Miksi on oltava hajurako? Mikä siinä työpaikan näkemisessä on niin pahaa, kun ei sinne vapaalla kerran joudu?

Vierailija
12/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kilometriä työpaikalla on minulle sopiva etäisyys. 

Kävelymatka, sapettaa läppärin kantaminen. Yleensä etätöissä. 

Vierailija
13/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä niin haluaisi että työpaikan ikkunasta näkyy miten liikun mutta näköetäisyyden ulkopuolella vois olla.

Vierailija
14/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut töissä naapuritalossa kesätyöntekijänä ja kerran talvellakin sijaisena. Tosi mahtavaa!

Ainakin kausityöntekijänä on kiva kattella, kun muut menee muulloin sinne työpaikalle. Sairasta huvia...? 😁

Vierailija
15/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut noin 300m päässä. Kätevä kulkea mutta vapaalla siitä ei tiennyt. Ihan naapurissa en haluaisi olla.

Vierailija
16/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi asua Espoon Keilaniemessä. Täällä 50 km päässä on paljon kivempaa ja työt sujuu hienosti etänä.

Vierailija
17/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun toisella puolella tietä työpaikasta. Työmatkaan menee 4 min. Ihanaa kun pääsee klo 15 niin tietää että on kotona jo 15:04. Aamulla saa nukkua pitkään kun ei matkaan mene tuon kauempaa. En vaihtaisi tätä mihinkään!

Vierailija
18/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

800metriä, eikä suoraa näköyhteyttä. Oikein hyvä.

Vierailija
19/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun toisella puolella tietä työpaikasta. Työmatkaan menee 4 min. Ihanaa kun pääsee klo 15 niin tietää että on kotona jo 15:04. Aamulla saa nukkua pitkään kun ei matkaan mene tuon kauempaa. En vaihtaisi tätä mihinkään!

Vau, mahtavaa! Ja esimerkiksi talvisin ei tarvi miettiä, paljonko on lunta satanut, onko edes aurattu, ja rapsutella auton jäisiä ikkunoita.

Vierailija
20/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä. Saisin jotain nakkeja kuitenkin, että sinähän voit nyt käydä tarkistamassa sen ja tämän, kun asut ihan vieressä. Pari kilometriä on nyt ja se on kiva matka, kun pääsee kävellen, fillarilla, autolla ja bussilla nopeasti ja edullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi