Olen hyväluonteinen kultturelli mies - kelpaisinko parisuhteeseen kanssasi?
174cm ja normaalipainoinen olen. En juurikaan korota ääntäni milloinkaan koska vihaan riitelyä. Minusta kahden aikuisen ihmisen pitäisi osata käsitellä erimielisyyksiä rakentavalla tavalla, eikä niin että huutelee solvauksia toisilleen teinien tapaan. Pidän klassisesta musiikista ja soitankin viulua ja pianoa. Taidenäyttelyissä on kiva käydä silloin tällöin. Löytyy hierojan taitoja, joten voisin hieroa hartioitasi ja niskaa vaikkapa saunassa. Sitten voisimme vilvoitella parvekkeella ja siemailla daikirit ihaillessamme auringonlaskua!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En huoli. Oot 10 cm lyhyempi kuin mun nykyinen ja vähemmän älykäs. Hän on Mensassa.
Miehiä on kahdenlaisia: jaarittelevia ja tekeviä. Ekat lässyttää täällä naisettomina, jälkimmäiset on parisuhteessa.
ei mut samalla logiikalla voisin sanoa että olet yksinäinen ja asut korkeintaan koiran tai kissan kanssa, lisäksi ainoat tulosi ovat kelan maksamat tuet. Vaa'alla et ole viitsinyt käydä vuosiin koska et halua ajatella painoasi ja miehettömyyttäsi. Palstanaiset lässyttää täällä miehettöminä, hoikat ja menevät ja työllistetyt ovat parisuhteissa.
Minä olen etsinyt juuri sinun tyylistä. Harrastan itsekin musiikkia ja soitan. Oma musiikkimakuni tosin on laajempi kuin klassinen, olen soittanut myös metallia, jazzia ym.
Olisi huippua käydä oman kumppanin kanssa taidenäyttelyissä, exää ei saanut ikinä mukaan kun häntä kiinnosti pubit enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen etsinyt juuri sinun tyylistä. Harrastan itsekin musiikkia ja soitan. Oma musiikkimakuni tosin on laajempi kuin klassinen, olen soittanut myös metallia, jazzia ym.
Olisi huippua käydä oman kumppanin kanssa taidenäyttelyissä, exää ei saanut ikinä mukaan kun häntä kiinnosti pubit enemmän.
Kuulostaa hyvältä! Kunhan vaan muistetaan tasapainottaa tuo kulttuurihienostelu välillä eläimellisellä a n aaliseksillä ja tuhmalla bdsm ruoskinalla. Olethan messissä?
AP
Lisään vielä, että hierontahan kuulostaa oikein hienolta. Itse olen alkoholiton, mutta jos toinen tykkää ottaa ns. "sivistyneesti" (ei humalaan asti) niin ok mulle.
Mutta mistä tulee sulle tuo "kelpaanko" ajattelu, joka kuulostaa niin kovin inceliltä? Ootko ihastunut paljon yksipuolisesti vai jahdannut naisia ihastumatta, että kelpuuttaisko joku vaan? Koska sellaiset vibat siitä sanasta tulee ja se on vähän turn off. Nainen ei halua olla joku vaan, joka mukaan lähtee, vaan erityinen rakas.