Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten hyvä mies, mutta juo joka ilta!!! Kertoi vasta kolmen kuukauden tapailun jälkeen!!

Vierailija
21.04.2023 |

Elää muuten normaalia elämää, että juo joka ilta 2-8 olutta.
Joskus juo kirkastakin.
Aamulla kuitenkin pääsee töihin.
Tuo "pieni" uusi tieto sai minut kyllä kavahtamaan.
Tuota on jatkunut jo vuosia.
Mies lupasi alkaa vähentämään ja kuulemma vain minä voin auttaa onnistumaan siinä.
Minun tekisi mieli juosta ja lujaa nyt.
Koko ihminen muuttui silmissäni saastaiseksi.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo joka ilta enkä arkisin koskaan tai joka viikko edes. Miksei minun kaltaiseni lähes raitis mies kelpaa sinulle nainen?

Vierailija
22/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kavahdin jo siitä kun mies jota tapailin, otti jokaiselle luontoretkelle mukaan alkoholia. Ei isoa määrä, sen verran rommia tai jallua että sai kaakaoon tai kahviin pienen tujauksen sekaan. Samoin kun tavattiin joskus jonain arki-iltapäivänä hänen kaverin mökillä, oli salmiakkikossua mukana ja siitä olis pitänyt ottaa paukut. Ja huom, oltiin autoilla liikkeellä ja tarkoitus mennä yöksi kotiin. Tää alkoi jo soitella hälytyskelloja, ei sitä alkoholia siinä olis mihinkään tarvittu.

Sitten alkoikin jo kertoilla kuinka juo päänsä täyteen viikonloppuisin ja alkoi lähetellä kännisiä viestejä. Ei kiitos mulle tuollaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää juoppo miehistä. Ei kelpaa raitis mies niin seon.

Vierailija
24/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Minä en juo joka ilta enkä arkisin koskaan tai joka viikko edes. Miksei minun kaltaiseni lähes raitis mies kelpaa sinulle nainen?

Hohhoijaa.

Vierailija
25/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen juonut 20.vuotta joka ilta 7 olutta ja viikonloppuisin tietty enemmän joku 15 bissee perj ja lauantaina 15-20 bissee. Töihin oon menny joka aamu. Vatsa kyllä toimii hyvin ja joskus vähän kura lentää.

Lauantaina yleensä kovempi darra kun sunnuntaina, sunnuntaina kyllä kura lentää enemmän kuin lauantaina.

Vierailija
26/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi kannattaa tapailla tiheään. Tulee deal breakerit nopeasti ilmi ja minimoitua tappiot.

Vierailija
27/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama bisse illassa ja jaksaa eukon kotkotuksia

Vierailija
28/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata juoppoihin sekaantua.

Vierailija
29/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säynätsalo kirjoitti:

Mä olen juonut 20.vuotta joka ilta 7 olutta ja viikonloppuisin tietty enemmän joku 15 bissee perj ja lauantaina 15-20 bissee. Töihin oon menny joka aamu. Vatsa kyllä toimii hyvin ja joskus vähän kura lentää.

Lauantaina yleensä kovempi darra kun sunnuntaina, sunnuntaina kyllä kura lentää enemmän kuin lauantaina.

Kuulostaa tosi ihanalta sun elämä. Sekaisin, töissä tai pöntöllä - tai kaikki yhtä aikaa.

Vierailija
30/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon joka ilta, noin 6-8 annosta/ilta. Aloitan vasta 20.30-21 aikoihin, kun on koira ulkoilutettu eikä tarvitse enää lähteä minnekään, lopetan 23-00 välillä, jotta ehdin nukkua riittävät yöunet. Olen työelämässä päällikköasemassa eikä kukaan pysty aavistamaankaan ongelmaani. Ennen kuin joku vänkää, että "aivan varmasti tietää, mutta ei vaan kerro sitä" niin tiedoksi, että kun kävin nykyisen työpaikkani työhöntulotarkastuksessa kolme vuotta sitten, olin jo juonut arkisin noin 10 vuotta, ja tämän määrän viitisen vuotta. Edellisessä työpaikassa lähin työparini ihmetteli työmatkalla, kun näki minun juovan oluen, koska hän oli luullut etten käytä alkoholia.

Mutta pointtini oli, että älä, ap, lähde tuohon suhteeseen ellei sinulle ole ok, että hän juo. Hän ei tule raitistumaan sinun/suhteenne takia. En tiedä, mikä olisi riittävän iso asia omalla kohdallani, että tulisi oikea halu lopettaa. Ehkä sairaskohtaus tai onnettomuus tms. Jos sittenkään.

Sellainen ihminen, jolla ei ole riippuvuutta, ei ymmärrä miten vaikean asian kanssa siinä painitaan.

Vierailija
31/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säynätsalo kirjoitti:

Lisään vielä: tätä ennen join 10. vuotta. 6 olutta joka ilta ja viikonloppuisin saman verran kuin nyt.

Silloin kura lensi samaan malliin.

Eli on annokset lisääntynyt 1:llä bissellä/ilta. On se alkoholi semmosta...

Vierailija
32/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Koska yrittäisit elää minun rahoillani. Toki elät jo nyt verorahoillani.

Vierailija
33/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo maanantaisin, enkä tiistaisin.

T. M50

Vierailija
34/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattas mitata ferritiini. Ikä ja unettomuus saa miehen juomaan.

Stressi kans ja lääkkeet sekä hormoonit.

Vierailija
35/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon vkolla 12 joka ilta vkonlopulla 20-30 pe lauantai ja pyhänä sen 12 kun ma töihin.. Lapsia 2 ja akka muuten jaksa.

Vierailija
36/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi ihanalta sun elämä. Sekaisin, töissä tai pöntöllä - tai kaikki yhtä aikaa.

7 oluesta menee sekaisin ehkä korkeintaan joku teinityttö

Vierailija
37/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallu

Vierailija
38/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies kirjoitti:

Koska yrittäisit elää minun rahoillani. Toki elät jo nyt verorahoillani.

Veronmaksajana sinun sitten pitää palkata minut töihin ja maksaa sitten hyvää palkkaa jottei tarvii tukia hakea.

Vierailija
39/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Villi arvaus: ap ei ole koskaan edes kohdannut sinua missään, Rauman mies. Sinä vietät aikaasi kalastamass ja tällä palstalla, et paikoissa, joissa voisi tutustua muihin ihmisiin.

Vierailija
40/40 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Alkoholismi ei tarkoita sitä, että olisi jo menettänyt työnsä. Isolla osalla alkoholisteja on edelleen työpaikka. Nuo "vain sinä voit auttaa minua lopettamaan/vähentämään" on täysin mitättömiä lauseita. Kukaan toinen ei voi olla vastuussa alkoholistin raitistumisyrityksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi