Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää rintojen koko 90D?

Vierailija
21.04.2023 |

Jodelissa kysyessä joku sanoin että 95% todennäköisyydellä lihava nainen.
Mistä tämä johtuu?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen koko verrattuna ympärysmittaan ei ole huima (sama kuppikoko kuin vaikka 80B). Ylipainoa varmasti on reilummasti, mullakin on liivien ympärys 80-85 cm ja olen ylipainoinen.

Ei ole sama kuppikoko kuin 80b

Vierailija
22/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko on 85D enkä ole todellakaan ylipainoinen. Olen vain Marilyn-tyyppinen muodokas nainen. En pidä kirisitävistä liiveistä, varmaan voisin puristautua kokoon 80DD tai jotain, mutta miksi pakottaa itsensä korsettiin. Jos annan kaupassa liivimyyjän mitata itseni, saan aina liian pienet liivit ja ne jää heti hyllylle käyttämättä. Vartalon malleja on erilaisia, joten osa on puserokokoa 36, osa 42 ja molemmat voivat olla normaalipainoisia. Katsokaa esim Satu Silvoa. Kaunis uhkea nainen, jonka liivikoko ei takuulla ole mikään 65 D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin paljastaa, että tämä aloituksessa mainittu 90D nainen on hoikka niin siksi ihmettelen mainintoja lihavuudesta.

170cm/58kg ihannemitat.

Vierailija
24/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin paljastaa, että tämä aloituksessa mainittu 90D nainen on hoikka niin siksi ihmettelen mainintoja lihavuudesta.

170cm/58kg ihannemitat.

Sitten hän käyttää varmaan mittoihinsa nähden väärän kokoisia liivejä.

Vierailija
25/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkkuuko tissit yöpaidan helman alta?

Vierailija
26/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ympärysmitta rintaliiveissä on oma rintakehän mitta miinus 0-10cm, riippuen miten napakasta tykkää, joten onhan lähes metrinen rintakehä naisella aika iso.

Ympärysmitta voi olla sama itsellä ja liiveissä, ei kiristä ja veri kiertää. Kuka pystyy pitämään 10 cm liian pieniä liivejä 😰 kenekään ei pitäisi.

Vierailija
27/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepsis kirjoitti:

Mun koko on 85D enkä ole todellakaan ylipainoinen. Olen vain Marilyn-tyyppinen muodokas nainen. En pidä kirisitävistä liiveistä, varmaan voisin puristautua kokoon 80DD tai jotain, mutta miksi pakottaa itsensä korsettiin. Jos annan kaupassa liivimyyjän mitata itseni, saan aina liian pienet liivit ja ne jää heti hyllylle käyttämättä. Vartalon malleja on erilaisia, joten osa on puserokokoa 36, osa 42 ja molemmat voivat olla normaalipainoisia. Katsokaa esim Satu Silvoa. Kaunis uhkea nainen, jonka liivikoko ei takuulla ole mikään 65 D.

No et varmaan ole mikään Marilyn tuolla ympäryksellä. Marilyn oli kokoa 40 silloin ja se on kun rinnan alusta on noin 60 ja lantio alle 100 cm. Jos sä olet 85 ympärykseltä niin olet jo lihava. Naisella vyötärön ympärys ei pitäisi olla yli 80 ja ei tuo rinnan alunen siitä kovin eroa jos on X-mallinen nainen.

Vierailija
28/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170cm/58kg ihannemitat.

Sitten hän käyttää varmaan mittoihinsa nähden väärän kokoisia liivejä.

Tai tuo mitta 90 onkin rintojen päältä..

Vierailija
29/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäläskiä taitaa olla aika runsaasti eikä rinnatkaan kovin isoja ole. Taitaa löytyä myös mahaläskiä ja olla reitevä.

Vierailija
30/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintojen koko verrattuna ympärysmittaan ei ole huima (sama kuppikoko kuin vaikka 80B). Ylipainoa varmasti on reilummasti, mullakin on liivien ympärys 80-85 cm ja olen ylipainoinen.

rinnakkaiskoko on.

Vierailija
31/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rinnakkaiskoko on.

Ei ole. 80F olisi.

Vierailija
32/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiina? Sinäkö siellä?

Vierailija
33/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meheviä ajatuksia.

Vierailija
34/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava on. Minun bmi on 29 ja rinnan ymp 75 cm.

Vierailija
35/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90D ei sano minulle mitään, kun en tunne rintaliivien mitoituksia. Luulisi niitä olevan kaikenkokoisia.

Vierailija
36/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rinnakkaiskoko on.

80B:n rinnakkaiskoko on 70D, ei 90D.

Vierailija
37/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava on. Minun bmi on 29 ja rinnan ymp 75 cm.

Vai sittenkin mitta rintojen alta? Oma BMI:ni on hädintuskin 19, ja rinnanympärykseni on 82 cm.

Vierailija
38/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistajasta riippuen mun rintsikkakoko on 75G-H ja olen normaalipainon ja ylipainon rajalla. Että kyllä aika tuhdissa kunnossa saa olla.

Vierailija
39/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla D100 ja miehet kuolaa!

Kuka tykkää mistäkin. Onhan niitä muunkinlaisia friikkejä.

Vierailija
40/42 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. 90D-kupin verrokki on 80F, silloin rinnat olisivat samankokoiset (mutta tietenkin erilaiset suhteutettuna ympärysmittaan). Tai 75G, 70H ja niin edelleen.

Sen sijaan 105B olisi samaa kokoluokkaa kuin 90D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän