IL: Sini Ariel kertoi sukupuolia olevan kaksi. Someraivo repesi
Kommentit (9493)
Terveydenhuolto on jo ylikierroksilla muutenkin ja nämä sekopäät vievät ajat ja aikaa niiltä Ihmisiltä, joilla on oikeita ongelmia ja sairauksia. Muka-akuutit. Mun suvaitsevaisuus on täysin loppu. Ennen ymmärsin, en enää. Ja ehkä tarkoitus onkin saada aikaan rajuja yhteenottoja. Kaukana on rauha ja ystävällisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeudet ei ole mielipide kysymys
Mielipiteen ja sananvapaus ovat yksi tärkeimpiä ihmisoikeuksia. Keksi nyt joku toinen fraasi.
Sananvapauteen kuuluu myös vastuu. Ihan kaikki ei oo ok. Ja jos kerran tämä ihmisoikeusasia on niin ilmeinen, miten täällä siitä silti on näin paljon mielipiteitä? Eikä suinkaan puolesta. Et ei taida olla ihan riittävän kulunut fraasi tuo.
Vastuu ei kata mielenpahoittamisen välttämistä totuuden kustannuksella. Laissa määritellyt sananvapauden rajat ovat ihan riittävät, eli kunnianloukkaus, kansanryhmää vastaan kiihottaminen ja laiton uhkaus. Jos et kestä biologisia tosiasioita, niin kyllä se on sinun henkilökohtainen ongelmasi.
-eri
"Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammautumisen perusteella taikka niihin rinnastettavalla muulla perusteella, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."
Tyypillinen rangaistava menettely olisi sellaisen tiedon, mielipiteen tai muun viestin levittäminen, joissa ryhmään kohdistuvaa väkivaltaa tai syrjintää pidetään hyväksyttävänä tai toivottavana tai ihmisiä verrataan eläimiin, loisiin jne. tai yleistäen väitetään heitä rikollisiksi tai esitetään alempiarvoisiksi jne.
Transaktivistien kannattaisi lukea tämä, aina ovat milloin ketäkin panettelemassa ja ajojahtaamassa.
Kummallisia väitteitä täällä useampaan kertaan transihmisistä. Onko jotain lähteitä väitteille? Tapahtuuko tällaista paljonkin?
Kyllä. Ei tarvitse kuin miettiä mistä nytkin loukkaantuivat, ja alkoi heti panettelu ja raivo Sini Arielia kohtaan.
Ja täällä ketjullimen transihmisiä vastaan.
Täällä ei käydä henkilökohtaisesti kenenkään kimppuun saati järjestetä transeille potkuja ja muuta kivaa pikku puuhastelua, mitä t-aktivistit tekee joka maassa muille ihmisille, kuin mafia.
Tämä taasen on vain vaaraton keskusteluketju.Joku lähde tohon mafiatouhuun?
Mietipä mitä transilmiön kritisoijille ja biologisten tosiasioiden kertojille tapahtuu. Alkaen vaikka Rowlingista, alakoululaisen kangaskassista ja vaikka siitä jenkkilän uimarinaisesta, joka vastusti mieskehoisia naisten kilpasarjoissa. Transpakotuksen kritiikistä seuraa työpaikan, työtilaisuuksien, maineen ja sosiaalisten suhteiden menetyksiä, mustamaalaamista, doxxaamista, vainoa ja mielenilmausten häiriköintiä.
Mitä sitten? Sama olisi tapahtunut jos kohde olisi ollut homot tai vaikka heterot tai kirjailjat tai ihan kuka vaan. Aikuinen ihminen tajuaa ettei mene toisten asiohin puuttumaan. Protestoikaa asioita älkää ihmisiä vastaan.
Meinaat että rowling perheineen olisi totaalicanceloitu samaan tyyliin jos tuo olisi mennyt julkisesti sanomaan olevansa hetero? En kyllä usko.
Vielä vähemmän uskon että tuo olisi totaalicanceloitu jos tuo olisi mennyt kertomaan olevansa kirjailija...
Jos hän olisi mesonnut heteron seinällä miten homoja on olemassa ja miten heterot sitä tätä ja tuota, varmasti olisi suututtu. Itsestään saa sanoa mitä lystää niin.
Mitähän sinä nyt oikeastaan yrität siinä vängätä? Ei tuossa ole päätä eikä häntää.
Sä et siis todella näe eroa siinä mitä hän teki ja siinä että hän olisi ilmoittanut olevansa nainen?
Yrität näköjään vääntää keskustelun muualle taas kerran kuten teillä on tapana kun saatte sekoiltua itsenne nurkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeudet ei ole mielipide kysymys
Mielipiteen ja sananvapaus ovat yksi tärkeimpiä ihmisoikeuksia. Keksi nyt joku toinen fraasi.
Sananvapauteen kuuluu myös vastuu. Ihan kaikki ei oo ok. Ja jos kerran tämä ihmisoikeusasia on niin ilmeinen, miten täällä siitä silti on näin paljon mielipiteitä? Eikä suinkaan puolesta. Et ei taida olla ihan riittävän kulunut fraasi tuo.
Vastuu ei kata mielenpahoittamisen välttämistä totuuden kustannuksella. Laissa määritellyt sananvapauden rajat ovat ihan riittävät, eli kunnianloukkaus, kansanryhmää vastaan kiihottaminen ja laiton uhkaus. Jos et kestä biologisia tosiasioita, niin kyllä se on sinun henkilökohtainen ongelmasi.
-eri
"Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammautumisen perusteella taikka niihin rinnastettavalla muulla perusteella, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."
Tyypillinen rangaistava menettely olisi sellaisen tiedon, mielipiteen tai muun viestin levittäminen, joissa ryhmään kohdistuvaa väkivaltaa tai syrjintää pidetään hyväksyttävänä tai toivottavana tai ihmisiä verrataan eläimiin, loisiin jne. tai yleistäen väitetään heitä rikollisiksi tai esitetään alempiarvoisiksi jne.
Transaktivistien kannattaisi lukea tämä, aina ovat milloin ketäkin panettelemassa ja ajojahtaamassa.
Kummallisia väitteitä täällä useampaan kertaan transihmisistä. Onko jotain lähteitä väitteille? Tapahtuuko tällaista paljonkin?
Kyllä. Ei tarvitse kuin miettiä mistä nytkin loukkaantuivat, ja alkoi heti panettelu ja raivo Sini Arielia kohtaan.
Ja täällä ketjullimen transihmisiä vastaan.
Täällä ei käydä henkilökohtaisesti kenenkään kimppuun saati järjestetä transeille potkuja ja muuta kivaa pikku puuhastelua, mitä t-aktivistit tekee joka maassa muille ihmisille, kuin mafia.
Tämä taasen on vain vaaraton keskusteluketju.Joku lähde tohon mafiatouhuun?
Mietipä mitä transilmiön kritisoijille ja biologisten tosiasioiden kertojille tapahtuu. Alkaen vaikka Rowlingista, alakoululaisen kangaskassista ja vaikka siitä jenkkilän uimarinaisesta, joka vastusti mieskehoisia naisten kilpasarjoissa. Transpakotuksen kritiikistä seuraa työpaikan, työtilaisuuksien, maineen ja sosiaalisten suhteiden menetyksiä, mustamaalaamista, doxxaamista, vainoa ja mielenilmausten häiriköintiä.
Mitä sitten? Sama olisi tapahtunut jos kohde olisi ollut homot tai vaikka heterot tai kirjailjat tai ihan kuka vaan. Aikuinen ihminen tajuaa ettei mene toisten asiohin puuttumaan. Protestoikaa asioita älkää ihmisiä vastaan.
Meinaat että rowling perheineen olisi totaalicanceloitu samaan tyyliin jos tuo olisi mennyt julkisesti sanomaan olevansa hetero? En kyllä usko.
Vielä vähemmän uskon että tuo olisi totaalicanceloitu jos tuo olisi mennyt kertomaan olevansa kirjailija...
Jos hän olisi mesonnut heteron seinällä miten homoja on olemassa ja miten heterot sitä tätä ja tuota, varmasti olisi suututtu. Itsestään saa sanoa mitä lystää niin.
Mitä Rowling on siis mesonnut? Voisitko laittaa lainauksia näistä transfobisista asioista, joita hän on väitetysti sanonut?
Minä olen nainen eikä minua kiinnosta muiden sukupuolisuus pätkääkään. Ketkä jaksavat meuhkata? Jotenkin voisi päätellä, että nuo ovat epävarmoja tai aseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrien, lääkäreiden ja biologien lausunnolla on merkitys. Kansa saa puhua, mitä lystää. Ei kansa juuri mistään Lidliä isommista asioista tiedä mitään.
Miksi sitten transaktivistit, vihervasemmisto, transhausen-perheet, opetusministeri ja sisäministeri rääkyvät Palkon transhoitosuosituksista, sekä painostavat ja mustamaalaavat Transpolia ja sen henkilökuntaa? Kaltialakin on leimattu Saatanasta seuraavaksi.
Vasta 1500-luvulla oli noitavainoja. Nyt on muita vainoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kalabaliikkia aiheuttaa transnaiset. Eli miehet. Ei koskaan transmiehet. Eli naiset. Mikään ei ole siis muuttunut. Aina mies menee minä minä minä edellä ja minun oikeuteni ja minun ihmisarvoni. Mies ei väistä, nainen väistää - tutkittu juttu. Nainen on se joka on hiljaa, väistää ja mukautuu. Eli ei mitään uutta. Jo pelkällä käytöksellään nämä transnaiset osoittavat että eivät ole naisia, suurista silikoneista huolimatta.
Mä kutsun "transnaisia" tästälähin turbomiehiksi, koska tosiaan, käyttäytyvät vieläkin röyhkeämmin kuin miehet normaalisti. Eivät osaa hävetä itseään yhtään.
Osan kohdalla totta. Siksipä useimmat elävätkin tällä hetkellä niin hissukseen ja massaan sulautuen kuin voivat.
No, hyvin ikävää heille, mutta kyllä ihmiset tietävät heistäkin että ovat miehiä, sitä ei vain kohteliaisuussyistä tuoda ilmi.
Tämmöiset transit mua voi vähän jopa säälittää, jotka eivät tee itsestään numeroa. Mikähän on taustalla että ovat menneet sekaisin. Toki näissä hiljaisissakin on s. rikollisia, en ala liikaa säälimään.Sinäkin voit olla rikollinen, enkä sääli sinua. Mut miks ihmeessä se asia pitäisi tuoda ilmi? Ei kai sinunkaan kohdalla aina tuoda ilmi sitä, että olet transfoobikko?
Siksi että tämä on keskustelupalsta, jossa voi jakaa ajatuksia.
Ei haittaa jos pidät foobikkona, en aio kutsua miehiä naisiksi siltikään.Minä en koskaan kutsu ketään heidän sukupuoli-identiteetin mukaan(tai edes sen, mikä käsitys minulla siitä on). Yksinkertaisinta on kutsua nimellä ja antaa ihmisten olla, miten kokevat.
Kiitos. Olen syntynyt naiseksi ja koen itseni naiseksi. Olen nainen. Olen synnyttänyt ja tulen kokemaan vaihdevuodet. Olen aito nainen. En cis-nainen, joten älkää kutsuko minua siten.
Tämä. Olen nainen, ilman etuliitteitä. Olen syntynyt sellaiseen kehoon ja identiteettiin, joka on nainen. En halua mitään etuliitteitä itselleni, en halua että minut määritellään elinten mukaan, minulla on kohtu, mutta en halua itseäni kutsuttavan kohdulliseksi, minulla on kuukautiset, mutta en myöskään halua, että joku minut määrittelee menstruoivaksi. Olen ihan aidosti vain nainen, en cis. En halua, että minua määritellään kehollisten toimintojeni tai ominaisuuksieni kautta, ne ovat henkilökohtaisia asioitani. Naiseus määrittää sukupuoleni, mutta ei ihmisyyttäni, eikä se rajoita tekemisiäni tai arvoani mitenkään. Minulle on aivan sama miten muut itsensä kokevat, tai millaisia etuliitteitä tai määreitä he tarvitsevat elämäänsä, minä en tarvitse mitään.
Kiitos, että luet transnaiset naisiksi etkä tarvitse heistä erottavaa etuliitettä.
En tarvitse etuliitettä transnaisillekaan. He elävät omaa elämäänsä ja saavat itsensä määritellä ihan miten haluavat. Minusta on tärkeää, että jokainen voi elää siten, että oma olo on hyvä. Minulle on aivan sama mitä kenelläkin on housuissa/ hameissa ja mitä kenenkäkin peiton alla tapahtuu, tai vaikka ilman peittoa. Tärkeintä on, että kukaan ei vasten tahtoaan joudu mihinkään sellaiseen sekaantumaan tai pakotetuksi, mihin ei ole valmis tai intressejä ja kunhan ei tapahdu laittomuuksia. Jokaisen tulisi saada itse kokea oma seksuaalisuutensa sellaisena kuin se on. En jaksa tätä vääntämistä. Eläkää hyvät ihmiset omaa elämäänne.
Cisnainen nyt vaan tarkoittaa naista, joka on saanut elää koko elämänsä naisena ja joka ei koe itseään mieheksi. Turha tästä on vääntää. Et sinä varmaan koe itseäsi miksikään kääjiksikään (vai mikä nyt tarkoitti valkolaisnaista), silti sitä olet.
Cissuttelu on ideologisen kielen pakottamista.
'Ideologiseen kieleen pakottaminen' taitaa kyllä olla ihan vaan niitä sinun ja sinun kaltaistesi omia termejä keskenänne.
(eihän kukaan muu näet tuollaista cis-termin käytön kyttäystä harjoitakaan kuin te)
Miksi koet oikeudeksesi määritellä itsensä naisiksi kokevat jollain sellaisella termillä, millä he eivät itse tahdo itseään määriteltävän? Millä oikeudella sinä tulet ketään määrittelemään tai lokeroimaan?
No samalla tavalla täällä jankataan, et transmies on oikeesti nainen ja transnainen on oikeesti mies. Samat henkilöt, jotka eivät siedä itseä kuvaavien määreiden edessä etuliitteitä, määrittelevät transihmisten sukupuolen.
Omasta mielestäni (olen siis eri) trans:issa on se ongelma ettei tiedetä mistä se oikeasti johtuu. Eli ei voida jollain (geeni? Psykologi? Aivokuvaukset? Verikoe?) testillä selvittää onko joku sitä vai tätä vaan jokainen vaan kertoo mitä uskoo olevansa ja sen mukaan sitten mennään. Ehkä tulevaisuudessa kun tämänkin syyt selviää niin systeemi saadaan selkeämmäksi eikä tarvitse riidellä siitä pitääkö uskoa ja leikkiä mukana jos joku haluaa olla omasta mielestään 100 eri sukupuolta vuoropäivin.
Iso ongelma on se, että transhoidot ovat kehoon kajoavia ja usein peruuttamattomia. Ihmisen sukupuolikokemuksen pysyvyyttä on hankala ennakoida, saati sitten alaikäisellä. Kenen on vastuu, jos ihminen katuukin toimenpiteitä, joihin ei ole oikeasti voinut antaa suostumusta. Ihan täysi-ikäisetkin katuvat terveiden kehonosien amputoiniteja, terveyden, hedelmällisyyden ja libidon menetystä. Transkuvitelmaanhan voi päätyä esimerkiksi traumojen, kehonkuvahäiriöiden, autismikirjolle kuulumisen, dissosiaation ja vaikkapa sisäistetyn homofobian vuoksi.
Juu, kuten sanoin niin auttaisi asiaa jos saisi jonkun selkeän kuvan että mistä nuo johtuu ja voisi jollain testillä määritellä että mihin luokkaan itsekukin kuuluu jotta voidaan hoitaa oikealla tavalla.
Osa voisi tarvita tosiaan pikemminkin psykologin apua kuin leikkauksia mutta nää psykologiset hoidothan on koitettu demonisoida koska joskus historiassa noita on väärinkäytetty.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiöt toistuu historiassa. Nimi vaan muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän maailmalla mahtaa tapahtua seuraavaksi, mikäköhän on se, mihin nämä ihmiset seuraavaksi tarttuu, eikä transihmiset olekaan enää niin kiinnostavia, että pitäisi jatkuvasti tehdä aloituksia? Ymmärrän, että tämä täytyy käydä läpi, mutta onhan se vähän koomista, kun on itse käynyt nämä asiat läpi jo yli 20 vuotta sitten ja nyt tämä on suurelle yleisölle jotain uutta ja hämmästyttävää.
No kerro sinä, miksi juuri trans-ihmiset suuttuvat siitä faktasta, että sukupuolia on kaksi?
Siitähän tästä on kysymys, että joku toteaa näin ja sitten käydään raivolla häntä vastaan.Trans-taustaiset ovat itsekin joko transnaisia tai transmiehiä. Eli vastakkaista sukupuolta.
Te ette ikinä sano vain sitä, mitä väitätätte sanovanne.
"Miksi transihmiset raivoaa, kun me todetaan, että sukupuolia on kaksi, transsukupuolisethan on myös jompaa kumpaa sukupuolta."
Mitä me oikeasti todettiin (lainaukset tästä ketjusta):
"Sukupuolia on kaksi, transaktivistit ovat häiriköitä ja usein myös rikollisia, ja transihmiset ovat seksuaalisesti ja muutoinkin hyvin häiriintyneitä ja kuuluisivat psykiatriseen hoitoon ja useat varmaan suoraan linnaan, jos vähän pengottais niiden tietokoneita."
"Sensijaan jos alkaa valehdella oman sukupuolensa, on ansainnut sen vihansa ihan itse, koska ei olisi mikään pakko valehdella että on nainen, vaikka kaikki tietää että on mies.
Valepukkeja yleensä vihataan.""Mies ei voi hormoneilla ja leikkaulsella muuttua naiseksi, eikä nainen mieheksi, nämä ihmiset tekevät vain itsestään alapäävammautuneita friikkejä."
"Mitään sellaisia olentoja ei ole oikeasti olemassa kuin "transihmiset", vaan nämä ovat ihan naisia tai miehiä, jotka ovat päättäneet että haluavat olla toistasukupuolta."
"Koko transaktivismi ja transius on valehtelua sukupuolesta, nut valehyeleminen haluttiin laillistaa, väitetään että tällainen valehtelu olisi muka "ihmisoikeus". Ei ole."
Transfobia" on tervettä järkeä, sitä ettei lähde pönkittämään sekopäiden fetissejä, vaan pysyy tosiasioissa."
Jos haluaisi olla uskottavampi niin ei lainaisi ketjusta noita selvimpiä trolleja. Muutenkin teidän kanssanne on mahdoton keskustella mistään kun tarvittaessa vaikka keksitte sanat muiden suuhun jotta pääsette toteuttamaan ainoaa osaamaanne tapaa keskustella eli uhriutumista, syyllistämistä ja muuta olkiukkoilua.
Tuo olisi uskottavampaa, jos ette itse jatkuvasti laittaisi sanoja transihmisten suuhun. Mitä transit ajattelee, mitä tutkimuksia ne junailee, miten ne aina raivoaa...
Ja älä huoli, liitin kyllä sultakin pari lainausta mukaan 👍
Et kyllä liittänyt mutta onnistuit todistamaan sössötyksilläsi sen miten koitat pistää sanoja muiden suuhun kun muuten et keksi mitään sanottavaa.
Ei täällä kyllä tarvitse yhtään keksiä sanottavaa. Aika railakkaasti on kaikennäköistä sanottu. Ihmeellistä ihmisvihaa, kun kyse on ilmiöstä, mitä itse ei nyt vaan satu ymmärtämään.
Ihme, että ihmiset reagoivat voimakkaasti asiaan jota tungetaan väkisin kurkusta alas joka tuutista kuin ladydikkiä. Transvalhe pakotettiin lakiin asti ilman sukupuolivaikutusten arviointia. Mitä oikeuksia transeilta oikeasti puuttuu ja mihin te tarvitsette ei-transien itsemäärittelyä?
En ole kokenut, että asiaa mitenkään minuun tungettais. En ole trans. Olen ihan vaan nainen ja hetsku. Minua ei kuitenkaan haittaa vähemmistöjen oikeuksien eteenpäin vienti. Voikun sitä tapahtuis muidenkin vähemmistöjen osalta. Kuten saamelaisten. Sitten kun asiat on saatu päätökseen, ei niistä tarvi enää jauhaa. Niin kauan, kuin on vastustusta, pitää niitä pitää esillä. Epämiellyttäväähän se usein on, mut niin on kaikki vääryys elämässä.
Mitä oikeuksia transeilta puuttuu Suomessa, voisitko listata?
En minä tiedä, en ole heidän edustajansa millään tasolla. Ehkä ne puutteet tulee esille niissä ulostuloissa, mistä niin monet täällä kärsii. Kun ihan ovista ja ikkunoista tunkeutuvat ihmisten elämiin. Tosiasia on, että silloin kun ei ole mitään valittamista, valitukset loppuu, tai ainakin vähenee.
Puolustat siis oikeuksia, mutta et tiedä mitä ne ovat ja mitä puuttuu? Tyypillistä.
Tietenkin puolustan, kaikkien ihmisten tasa-puolista ja tasa-arvoista kohtelua! Sinä ilmeisesti et? Kerropa, mitä heidän ajamaa asiaa sinä vastustat? Mitkä oikeuden ovat niitä, mitä et suo transihmisille?
Transeilla on ihan samat oikeudet kuin muillakin. Nyt saitte vielä itsemäärittelyn ei-transeille, mutta ette osaa selittää, miksi se piti saada ja miten se hyödyttää transeja. Sinä väitit transeilta puuttuvan oikeuksia, mitä heiltä siis puuttuu?
Ensinnäkin, minä en ole ollut päättämässä mistään translaista. Toiseksi, saivat jonkun lain läpi, josta te täällä kiuluttelette. Kolmanneksi, kai tiedät, mitä he myt vielä vaativat, kun kerran kärsit siitä, että vielä jotain vaativat. Vai ränkytätkö muuten vaan? Onko tilanne se, etteivät enää mitään vaadikaan, mutta jollekin jäänyt levy päälle?
Villi arvaus, että alkavat seuraavaksi vaatia hoitoja lapsille.
Vihervasemmisto: hold my beer! Vihreät, Vasemmisto ja edesmennyt Femakkopuolue ovat asettaneet lasten blokkerihoitojen vapauttamisen poliittisiin tavoitteisiinsa. Myös itsemäärittelyn laajentamista alaikäisiin tullaan käyttämään kiilana, kun vaaditaan transhoitojen ikärajan laskemista. Seta kannattaa lapsen huostaanottoa, jos vanhemmat vastustavat alaikäisen transiuttamista. Muualla maailmassa lapsia transiutetaan sosiaalisesti vanhempien selän takana ja viedään hoitoihin, vaikka toinen vanhemmista vastustaisi.
Luin pääsiäisenä kaverin mökillä vanhaa paikallislehteä, jossa kerrottiin Mustamäen koulun tapauksesta eli sateenkaarikassi casesta.
Sitä kommentoi eräs Helsingin yliopiston kasvatussosiologin dosentti, jonka mukaan nimenomaisessa casessa "osa asiaan kantaa ottaneista politiikoista edustaa konservatiivista näkemystä, jolla on oma kansainvälisestikin tunnistettu logiikka. Liike hakee voimaa lietsomalla vastakkainasettelua. Kansainvälisen anti-gender-liikkeen tukijoita löytyy niin Putinin Venäjältä kuin ääsi-islamistisista arabimaista ja Yhdysvaltojen ääriuskovaisista liikkeistä. Liikkeen tavoitteena on mobilisoida ihmisiä toisaan vastaan vähemmistöjä syrjivän puheen avulla ja kannustaa heitä omaksumaan yksinkertainen sukupuolimalli ja vanhoillinen seksuaalikäsitys."
Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan. Salliva ja hyväksyvä maailmankuva on voimassa vain yhteen suuntaan. Näin pitkälle vihervasemmistolainen hallitus on meidät tuonut neljän kuluneen vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Luin pääsiäisenä kaverin mökillä vanhaa paikallislehteä, jossa kerrottiin Mustamäen koulun tapauksesta eli sateenkaarikassi casesta.
Sitä kommentoi eräs Helsingin yliopiston kasvatussosiologin dosentti, jonka mukaan nimenomaisessa casessa "osa asiaan kantaa ottaneista politiikoista edustaa konservatiivista näkemystä, jolla on oma kansainvälisestikin tunnistettu logiikka. Liike hakee voimaa lietsomalla vastakkainasettelua. Kansainvälisen anti-gender-liikkeen tukijoita löytyy niin Putinin Venäjältä kuin ääsi-islamistisista arabimaista ja Yhdysvaltojen ääriuskovaisista liikkeistä. Liikkeen tavoitteena on mobilisoida ihmisiä toisaan vastaan vähemmistöjä syrjivän puheen avulla ja kannustaa heitä omaksumaan yksinkertainen sukupuolimalli ja vanhoillinen seksuaalikäsitys."
Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan. Salliva ja hyväksyvä maailmankuva on voimassa vain yhteen suuntaan. Näin pitkälle vihervasemmistolainen hallitus on meidät tuonut neljän kuluneen vuoden aikana.
Elämme Orwellin kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämme Orwellin kirjaa.
Lopunaikoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen eikä minua kiinnosta muiden sukupuolisuus pätkääkään. Ketkä jaksavat meuhkata? Jotenkin voisi päätellä, että nuo ovat epävarmoja tai aseksuaaleja.
Minuakaan ei kiinnostanut, ennenkuin törmäsin tyttäreni kanssa uimahallin saunassa jalat levällään istuvaan isoon mieheen. Jos tämä on niitä transoikeuksia, niin äänestän niitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Transtuputtajat eivät tietenkään näe itseään minään ideologisena vastapuolena, vaan hyvän lähettiläinä absoluuttista pahaa vastaan, jolloin kaikki keinot ovat sallittuja.
Tunnen kaksi naista, jotka ovat transnaisia. Kumpikin on ollut sukupuli-identiteetistään jo lapsuudestaan asti. Kummankin muutosprosessi on hoidettu hitaasti, lääkärien, kirurgien ja psykiatrien avulla. He ovat onnellisia ja heillä on hyvä akateeminen loppututkinto.
Toinen on opiskellut insinööritieteitä ja toinen on filosofian maisteri (ICT, matematiikka). Toinen on työelämässä, toinen toistaiseksi osittain.
Asia on niin tärkeä, että mielestäni ainakaan hormonihoitoja ja leikkauksia ei pidä tehdä alle 18-vuotiaille. Asiasta on todellakin oltava täysin varma.
Suuri enemmistö seksuaalisen vähemmistön edustajista ei tarvitse leikkauksia ollenkaan: homot, lesbot, bi-seksuaaliset.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut paitsi vihervasemmisto ovat anti-gender-liikettä ja vainon kohteena siksi, valkoinen heteromies niistä pahin. Kristittyjä vainotaan jo länsimaissa.
Sukupuolia on vain kaksi kuinka ennen ollaan tultu toimeen kahdella ei se siittä miksikään muutu valehtemalla itselleen että on jotain muutakin
Vierailija kirjoitti:
Sini Ariell kertoo vain faktaa. Tästä ei pitäisi loukkaantua.
Faktat eivät välitä tunteista, mutta tunteetkaan eivät näytä välittävän faktoista!
Psykiatrien, lääkäreiden ja biologien lausunnolla on merkitys. Kansa saa puhua, mitä lystää. Ei kansa juuri mistään Lidliä isommista asioista tiedä mitään.