Voiko vaunuja säilyttää parvekkeella?
"Pynnönen muistuttaa, että joitakin tavaroita ei saa edes lain puitteissa säilyttää asunnon parvekkeella tai ulkovarastossa. Tämä ei ole välttämättä yhtä selvää kuin se tosiasia, että taloyhtiöiden rappukäytävissä ei saa säilyttää mitään olivatpa kyseessä lastenvaunut tai hiekkalaatikon leikkivälineet."
Salli mun nauraa, parvekkeellahan on koko ajan esim. kalusteet, kukkia , matot, ym. ympärivuoden. Mitä haittaa lasten rattaissa tai vaunuissa on??
Kommentit (6)
Minun parvekkeella istuu kaksi seksinukkea tuoleilla
Eihän tuo tarkoita, että lastenvaunuja ei saa säilyttää parvekkeella. Vaan, että on olemassa tavaroita, joita ei saa säilyttää tavaroita. Esimerkkinä annetaan, että kaikki tietää, että lastenvaunuja ei saa säilyttää käytävässä, mutta tavarat, joita ei saa säilyttää parvekkeella, eivät ole yhtä hyvin tiedossa. (En kyllä keksi itse yhtäkään laillista tavaraa, jota ei saisi säilyttää parvekkeella, mutta kai niitä on)
Pelastuslain mukaan "helposti syttyvää materiaalia tai muuta tavaraa" ei saisi säilyttää parvekkeella. En laskisi lastenvaunuja helposti syttyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Pelastuslain mukaan "helposti syttyvää materiaalia tai muuta tavaraa" ei saisi säilyttää parvekkeella. En laskisi lastenvaunuja helposti syttyväksi.
Jostain syystä ne lastenvaunut ovat kuitenkin aina rappukäytävässä helposti syttyvät. Eikö kukaan valmistaja tee paloturvallisia lastenvaunuja?
Pakkoko sitä on kailottaa koko naapurustolle?
Senkun säilyttää ja pitää turpansa kiinni.
Jos joku sytyttää ne palamaan.
Rappukäytävissä on joskus lastenvaunut palaneet.