Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan avohoito voi kestää?

Vierailija
20.04.2023 |

Oma vointini on heikentynyt, viime kuussa oli jo skitsofrenian oireita. Hoitajani mielestä olen ollut jo tarpeeksi avohoidossa ja pitäisi siirtyä eteenpäin. Tämä sen jälkeen kun halusin vaihtaa hoitajaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla varmaan loppuelämän. Olen tk-eläkkeellä oleva skitsofreenikko. En voi siirtyä mihinkään eteenpäin.

Vierailija
2/6 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lääkitys, pitää jotain kontrolleja olla.

Mutta onko sulla jonkinlainen tukihenkilö... pitäskö tästä irtautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvin onnekas jos avohoito loppuu ikinä. Skitsofreenikoille tykätään jostain syystä tuputtaa erilaisia hoitomuotoja ja etenkin lääkkeitä, vaikka mitään hyvää ja toimivaa ei ole vielä edes onnistuttu kehittämään (kuten esim. masentuneille on).

Aineenvaihdunnan ja verensokerit osaavat pistää sekaisin ja aiheuttaa siihen päälle vielä tardiivin dyskinesian, mutta mitään oikeaa apua eivät psykiatrit osaa skitsofreenikoille antaa. Se on tosi surullista.

Vierailija
4/6 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla varmaan loppuelämän. Olen tk-eläkkeellä oleva skitsofreenikko. En voi siirtyä mihinkään eteenpäin.

Voithan. Hae johonkin kouluun ja hanki sellainen tutkinto jolla saa töitä. Sitten kun pystyt itse elättämään itsesi, voit iloita kun käytössäsi on enemmän rahaa, olet tienannut ne itse ja voit tehdä omaan elämääsi liittyviä päätöksiä vapaasti ja itsenäisesti.

Tk-eläkkeellä on helppo passivoitua omaan surkeuteensa ja muuttua hyvin näköalattomaksi. Mutta vaihtoehtoja on, etkä tarvitse lupaa hoitotaholtasi.

Vierailija
5/6 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun saa tilaisuuden luopua julkisen puolen psykiatrisesta pelleilyhoidosta niin kannattaa tarttua siihen. Jatkossa sitten olet viisaampi ja hoidat mahdolliset mt-ongelmasi yksityisellä.

Vierailija
6/6 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,tuo voi tarkoittaa esim.sitä, että hoito siirtyy terveysasemalle. Sieltä määrätään lääkkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi