Rikas uraohjus vai köyhä duunari mieheksi?
Uramies kyllä rakastaa perhettä, mutta hänen tehtävänsä on tuoda perheelle rahaa, antaa vaimon hoitaa lapset pääasiassa. Viettää pari tuntia viikonloppuna laatuaikaa lasten kanssa.
Duunari rakastaa yhtä lailla lapsia, kuskaa harrastuksiin, istuu vanhempainilloissa, hoitaa lapsia ja tekee niille ruokaa. Rahaa ei ole kuin välttämättömään, mutta aikaa on enemmän.
Tilanne on siis tämä, että miehen on päätettävä urastaan, jompi kumpi valinnoista on meillä kohta todellisuutta. Kumpi on parempi?
Vaimokin pienipalkkainen, asuntolainaa on ihan kivasti...
Kommentit (5)
Jos rahat sillä lailla edes joten kuten riittävät. Aika on tärkeämpää kuin raha.
siis miehestäsi tulee joko duunari tai uraohjus? ei se kai ihan niin mustavalkoista ole... uraohjuksiksi ja duunareiksi hakeutuvat käsittääkseni vähän eri luonteiset ihmiset.
T. uraohjuksen tyttöystävä :)
Mies menisi vaativampaan työhön sillä ehdolla, etten vaadi häntä uhraamaan liiaa aikaa perheelle. Porkkanana luvattiin hienot autot, matkat, harrastukset jne.. Sanoi kuitenkin että vaikka tämä olisi loistava työmahdollisuus, hän on tyytyväinen myös tavallisena remonttireiskana, mikäli minä niin haluan.
ap
osallistuu vanhempainiltoihin ja joulu/kevätjuhliin. Viettää viikonloppuisin aikaa lasten kanssa. Tekee töitä iltaisin lasten mentyä nukkumaan.
Tämä on mahdollista koska minä olen kotona ja hoidan lasten kouluasiat ja harrastukset sun muut asiat. Näin ollen KAIKKI muu aika on yhteistä perheen aikaa ilman tylsiä kaupassakäyntejä väsyneenä tms.
Uraohjus ajattelee vain rahaa ja jättää kaiken muun kakkoseksi. Se raha on niin tärkeää et lapsien harrastuksiakaan ei kustanna, vaikka olisi rahaa... EI hvä!
T: Uraohjuksen vaimo