Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä vastaisitte, jos joku alkaisi kysellä kannattaako mennä töihin työpaikkaan, jossa olet työskennellyt?
20.04.2023 |
Vai vastaisitko mitään? Työpaikka voi olla eri aikoina eri ihmisille erilainen kokemus. Ihan mahdotonta sanoa miten työpaikka sopii jollekin muulle. Eikä ehkä ole kiva jos henkilö uudessa työssä sanoo sinun kertoneen paikasta sitä ja tätä.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Riippuu tapauksesta. En millekään tuntemattomalle lähtisi noista avautumaan.