Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokerointi itse kotona / brassisokerointi

Vierailija
20.04.2023 |

Onko kellään kokemusta itse tehdystä sokeroinnista, joko omatekemällä massalla tai valmiiksi ostetulla?
Miten on onnistunut?
Entä onko kokemusta nimenomaan brassisokeroinnista itsetehtynä?
Haluaisin tehdä sokeroinnin itse ja olisi kiva kuulla kokemuksia ja saada vinkkejä, onko se helppo tehdä itselle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt, mutta ei vaan tule mitään siitä että pitäisi itse riuhtaista se massa irti karvoineen. Tarvitsen jonkun toisen tekemään sen :D

Vierailija
2/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppoa. Ostan easy sweet - sokerin, lämmitän purkkia kattilassa missä vähän vettä. Sillä aikaa kun sokeri notkistuu, laitan muut jutut valmiiksi; desinfiointiaine, talouspaperia tms. pyyhe, talkkia ja peili. Sitten vaan katsot, ettei sokeri polta, notkistelet sokeria sormien välissä ja desinfioit sokeroitavan alueen ja talkilla voi vähän kuivata ihoa. Toisella kädellä pingotat alueen ihoa, levitä sokeri pienelle alueelle vastakarvaan ja myötäkarvaan vedät pois. Vähän kerrallaan. Sitten pesulle, ei saippuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata itse tehdä. Moni mies maksaa hyvin, kun saa tulla tekemään sokeroinnin.

Vierailija
4/15 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä varalta esim. naapuri sinne mukaan,  jos et sitten itse pystykkään kiskaiseen tarpeeksi lujaa.

Vierailija
5/15 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia, kiitos :)

Vierailija
6/15 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä teet tuon? Miehen takia? :D

Kyllä naiset on tyhmiä.

Vierailija
7/15 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hauskaa, toivottavasti omaat todella korkean kipukynnyksen :D

Vierailija
8/15 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset on tyhmiä.

Taitaa olla mies, joka toivoo nakin näyttävän suuremmalta, muttei kehtaa mennä vahaukseen.

Vierailija
9/15 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaneilta sokeroitu... Itse tehdyllä massalle.. Sokeria ja hunajaa.. Helppoa ja hauskaa puuha.

Vierailija
10/15 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin tehdä naisystävälle, mutta kyllä se oli aika hankalaa. Itsestä tuntui pahalta nykiä niitä vahalappuja ja katsoa punottavaa ihoa, vaikkei se kuulemma paljoa sattunut. Nytpä huomaankin, että nehän oli vahaa, eikä sokerointia.  Aika turhaa hommaa lopulta, mutta tulihan sekin kokeiltua. Ei siis ollut todellakaan helppoa saada aikaan tasaista jälkeä. 

Vierailija
11/15 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin kerran vittuni kuumavahalla. Tosi tarina :D

Vierailija
12/15 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen ton joka kesä, mutta vaan sääriin. Muualle ois liian tuskallista. Netistä löytyy ohjeita siihen sokerilitkuun. Sen pitää vaan olla tarpeeks kuumaa, mut ei liian kuumaa.

Vierailija
13/15 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyl tiettyä ironiaa, kun ite oon ton Heikin ikäinen. Tätähän me jorattiin nuorena baarissa.

Vierailija
14/15 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset on tyhmiä.

Miksikö? Ihan siksi, että on vaan freesimpi olo karvattomana. 

En laittanut tätä siksi, että tästä alkaa iänikuinen posliini/puska -väittely tai muukaan arvostelu. 

Tarkoitus siis saada vain vinkkejä ja kokemuksia. Kiitos :)

Vierailija
15/15 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sokerimassaa, brassi oli niin helvetin kivulias että mulla meni koko alueen sokerointiin yli kuukausi. Pieninä erinä kerrallaan, uusi karva jo kerkesi kasvaa mutta se oli paljon helpompaa toisella kerralla. Jeesus kristus miten kipeää se teki, mulla kun on vielä tumma ja paksu karva. En ollut silloin vielä kovin harjaantunut, ja tekniikka oli hukassa mutta onnistuin kun psyykkasin itseni siihen. Mutta aivan hirveä se kipu oli, vaikka se kesti vain sen nykäsyn verran. 😫 Alhaalta ja takaa ei ollut paha, mutta tuosta ylhäältä edestä. Oli kyllä sen arvoista, koska nyt kasva on ohuempi ja taas uusi sokerointi helpompaa. Se vaan on ärsyttävää että pitää odottaa sitä kasvua ennen kun voi taas sokeroida ja karva kasvaa niin eri tahtiin että periaatteessa joka toinen/kolmas viikko saa olla sokeroimassa eri pituisia karvoja.🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi