Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monennella kerralla pääsit inssistä läpi?

Vierailija
19.04.2023 |

Kyse siis B ajokortista.
Kuinka monta kertaa kävit inssissä kunnes pääsit läpi. Kerran, kaksi vai enemmän?
Minulla on pian tulossa inssi ja jännittää todella todella paljon!!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1997 ajoin B-kortin, ekalla läpi.

2011 C-kortin, vaikka 0 virhettä ajossa niin hylkäsi mut koska olin valvonut koko yön ja ajoin väsyneenä, seuraavalla viikolla meni läpi.

Vierailija
42/54 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla. 1998.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kortti: tokalla.

B-kortti: ekalla.

Vierailija
44/54 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut osaa ajaa mutta mokaavat silti ajokokeessa ja saavat hylätyn koska paineensietokyky on huono tai jännitys voi olla vain niin tajuttoman suuri koe tilannessa että rupeaa möhlimään tilanteissa jotka oikeasti osaisi.

Onneksi tositilanteessa liikenteessä on helppoa ja leppoisaa. /s

Vierailija
45/54 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni pääsi viidennellä kerralla..

Sellsidelle ei pitäisi myöntää korttia. Jos ei viimeistään toisella yrityksellä mene läpi, niin ei ole sopiva auton tattiin.

Ja kirjoittaminen tänne pitäisi kieltää niiltä jotka tekee virheitä?

Huonosti kirjoittamalla ei keneltäkään mene henki, toisin kuin tunarikuskin törmätessä jalankulkijaan. Huomaa ero.

Vierailija
46/54 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ekalla. Teoriakoe oli yllättäen tietsikalla, kun olin harjoitellut paperiversiona.  Alkuun hämmensi, kun en ollut koskaan harjoitellut tietokoneella teoriakoetta. Tästä aikaa siis vuosikymmeniä. 

Vierailija
47/54 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannella, suoritin ajokortin miljoonakaupungissa ulkomailla, täällä on vaikea ajaa.

Vierailija
48/54 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljännellä meni vasta. Ekat kaksi kaatui kyllä omiin virheisiin, mutta kolmas hylky oli puhdasta kiusaamista. No olihan se ajo vielä vähän, kyl mä haluun että tutut vielä uudelleen, sanoi inssi ja lähti autosta. Yhtään tuon tarkemmin ei viitsinyt perustella, jäi kyllä kusetuksen ja rahastuksen maku tuosta 

Jos ei osaa ajaa, niin ei ole asiaa auton rattiin. Hengenvaarallisen välineen hallintaa ei anneta asenneongelmaiselle tunarille, ja se on aivan oikein.

Vierailija
49/54 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla :)

-naiskuski

Vierailija
50/54 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4. kerralla. Koko autokoulun 1.vaiheen suorittamiseenkin meni aikaa jotain 7 kk, ja ne 30 ajotuntia oli siitä syystä ripoteltu aika pitkälle ajanjaksolle.

2. yrittämällä näytti jo siltä, että olisin päässyt läpi, mutta ihan viime tingassa inssin pitäjä alkoi pätemään, että olin mukamas vaihtanut kaistaa jotenkin "vaarallisen oloisesti".

Sit 3.kerralla joku läski siideri valas pisti mut peruuttamaan ylämäkeen, josta mulla ei ollut aiempaa kokemusta.

En muutenkaan tykkää yhtään ajaa autolla, niin koko kortin suorittaminen oli vähän turhaa loppupeleissä, koska en ole ajanut autoa juurikaan sen jälkeen.

Meidän kaikkien läskien siideri valaiden onneksi voit pysyä jalankulkijana. Hyvä että inssi lähti "pätemään", niin muut tielläliikkujat säästyvät kaistanvaihdoiltasi.

Vierailija
51/54 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiyrittämällä meni läpi. Tosin silti sain kortin vasta paria viikkoa suunniteltua myöhemmin koska sekä teoria- että ajokoe siirtyivät kokeiden vastaanottajista johtuvista syistä.

Jos olisin saanut sen kortin heti kun täytin 18, olisin saattanut välttyä kärsimästä peräänajokolarin toisen kyydissä.

Vierailija
52/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla vuonna 1984

Vierailija
53/54 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla C kortin.  Kuormurissa ei ollut edes syncro vaihteita, välikaasulla oli vaihdettava, josta ollut hyötyä jälkeenpäinkin. Parista autosta hajonnut kytkin tienpäällä, ei ollut ongelmia käyttää vaihteita.

Vierailija
54/54 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 90-luvun jutut on ihan turhia täällä, kun silloin oli autokoulussa lähtökohtaisesti enemmän ajotunteja, kaikki ajotunnit oikealla autolla (ei missään simulaattorissa) ja inssi kesti 30 min. Nykyisin paketit on liian suppeita, en itse ainakaan tajunnut ottaa tarpeeksi ajotunteja ennen ekaa inssiä, inssi on 45 min ja kokonaisuus ratkaisee. Jos inssin mielestä on liian varovainen, niin hylky tulee, vaikkei mitään oikeita virheitä edes tekisi. Että näin. Rahastusta ja kusetusta omasta mielestä, inssi vaan voi päättää, ettei ajotyyli miellytä. Aiemmin hylky tuli ihan virheistä, ei ajotyylistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi