Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihmetuttää pettäjien vaimojen naivius

Vierailija
30.11.2006 |

Mikä on kun jatkuvasti törmään samaan. Mies pettää ja vaikka totuus seisois kirkon kokoisin kirjaimin edessä, niin puolisot uskoo miehen stoorit eikä edes tarkista... Sisko odottaa vauvaa 3 vuotta kestäneestä suhteesta, eikä nainen halua nähdä/uskoa.. Itse soitin toiselle naiselle ja kysyin ystävällisesti miten asiat on. Omalla kohdallani sain totuuden naiselta eikä puhelun tavinut olla riitaisa, vaikka pahalta tuntukin.. sit olen törmännyt monessa tapuksessa samanlaisiin valheisiin. miksi näistä ei puhuta??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on parempi odottaa, että pettäjä tekee itse tunnustuksen, jolloin sen tilanteen hoitaminen hää hänen vastuulleen. Siinä odotellessa ei viitsi muille kertoa epäilyksiään. Mun tuttavani oli jäänyt kerran jo kiinni. Sitten se silti reissasi venäjällä yhtenään ja vaimo uskoi, että se vaan ryyppää. Mies kertoi mulle totuuden olevan toinen. Vuosien päästa kumminkin erosivat. Kai siksi, kun vaimo halusi pienen lapsen takia ehjän perheen. Vaimo oli päiväkodin johtaja. En uskalla kertoa missä.

Vierailija
2/9 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä luulen että moni tietää mutta pelkää elämää yksin. jos sanoisivat miehelle tietävänsä niin pahat miehet vois alkaa rehennellä ja käydä avoimeksi. mieluummin ovat kuin eivät tietäskään että voivat säilyttää edes kulissit itsetunnosta. :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kesti ihan mitä vaan, kunhan sai pitää saman " elintason" . Ainoa syy, mitä minulle sanoi, ettei eronnut oli, että hän ei kestä, jos ei ole rahaa. Sitten sai mies pettää, hakkaa, raiskaa ja haukkua päälle.

Vierailija
4/9 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei oikeasti huomaa mitään.

Osa vain sulkee silmänsä asialta, koska ei " kehtaa" erota, haluaa pysyä yhdessä rahasyistä tai lasten takia. Eri asia sitten onko järkeä tehdä niin mistään noista syistä. Mielestäni pettäjän puoliso pilaa elämänsä, jos vain antaa olla. Itse en kuuna päivänä antaisi anteeksi pettämistä enkä ikinä voisi elää sellaisen ihmisen kanssa enää, jos kyse olisi pitkästä suhteesta tai toistuvista kertaluonteisista.

Vierailija
5/9 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilla merkit on ollut selvat mutta paha se on olla varma kun ei ole todisteita. taytyy vaan luottaa etta kaikki on ok.

Vierailija
6/9 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vaan uskoa:) haluat uskoa että se yksi rakas ihminen ei valehtele vaan puhu totta ... Sanot itelle että älä kuvittele.

Miehet osaa kyllä hyvin aivoja pestä!!! Omassa tapuksessa tuli ero mutta jo melkein 2 v sitten. Ja yrityksistä huolimatta en ole tähän asti pystynyt uuteen suhteseen kun en enää pystyy luottamaan:(((

Vierailija
7/9 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että vaimot yleensä tietävät/aavistavat, että jotakin on vialla. Mutta perheen säilyttämiseen on monta syytä, jotka painavat enemmän kuin miehen uskottomuus.

Vierailija
8/9 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun mies kieltää ja vannoo että ketään muuta ei ole..paha olo johtuu työstressistä...Että silleen. Kyllä on hyvä asia että joku ulkopuolinen uskaltaa kertoa totuuden.

Vierailija
9/9 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Halusin vaan uskoa:) haluat uskoa että se yksi rakas ihminen ei valehtele vaan puhu totta ... Sanot itelle että älä kuvittele.

Eikö naiivius ole juuri sitä, että sulkee silmänsä ja korvansa todelliselta maailmalta.