Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20% suomalaisista EI PIDÄ SUUSEKSIÄ PETTÄMISENÄ!

Vierailija
19.04.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009526359.html

Siis mitä ihmettä? Itsestä ihan käsittämätöntä, että näin ajattelevia on.

Teidän mielipiteet?

NuoriN

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paljastuu että vaimo on suuseksiä jollekin antanut tai nuolettanut vieraalla pilluaan niin lähtö tulee samantien.

En vois edes suudella vaimoa koska aina tulis mieleen että niiden huulien välissä on pidetty vierasta vehjettä.... kuvottava ajatus 😡

Minkä ikäisenä tapasitte? Meinaan vaan, että eiköhän vaimosi huulien välissä ole ollut jo muiden miesten elimiä ennen sinua. Kuvottaako sekin ajatus?

Vierailija
22/33 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka suuseksi on pettämistä? Mun mielestä vasta yhdyntä on pettämistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paljastuu että vaimo on suuseksiä jollekin antanut tai nuolettanut vieraalla pilluaan niin lähtö tulee samantien.

En vois edes suudella vaimoa koska aina tulis mieleen että niiden huulien välissä on pidetty vierasta vehjettä.... kuvottava ajatus 😡

Kumpi kuvottavampi ajatus: vieras kieli hyväillyt vaimosi pillua kunnes vaimosi on lauennut siihen vieraaseen suuhun, vai, vieras kulli pumpannut vaimoasi suuhun ja mälli on lentänyt kitusiin?

Molemmat kuulostaa yhtä kuvottavilta enkä haluaisi koskea enään edes pitkällä tikulla moiseen lorttoon...

Vierailija
24/33 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu keltä kysyy ja miten. Miehet väittää, ettei ole pettämistäl, jos joku satunnainen tai tuttu nainen ottaa suihin. Mutta samat miehet syyttää pettämisestä vaimoa, jos joku muu mies antaa vaimolle suuseksiä. Näin se menee.  Olen monelta miespuoliselta kaverilta kysynyt, että on ilmeisesti ok itsellesi, että käyt välillä vieraissa. On.  - Mutta suotko vaimolle samat oikeudet. Ovat vastanneet 100%:sesti, ettei hitossa ole vaimolla.  No sitten on kiinni jäätyä  maailma romahtanut, kun vaimo vienyt lapset ja puolet omaisuudesta. 

Minun kaveripiirissä taas kaikki miehet on sanoneet, että heidän naiset voi ihan yhtälailla käydä vieraissa kuin he itsekin käyvät. Sulla on aika outoja miespuolisia kavereita, jos kaikki kerran noin ajattelee, kuten kirjoitit. 

Vierailija
25/33 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tämän jutun ennenkin,kun tuttava rouva tuli käymään kylässä kun olin yksin kotona.Hän meni yllättäen eteeni polvilleen,laski housuni alas,otti kaluni suuhunsa,ja antoi hyvän suihinoton loppuun asti.En pidä sitä pettämisenä,sillä asia ei johtanut sen pidemmälle.Ja on aivan varma,että kukaan täysijärkinen mies kieltäytyisi kyseisessä tilanteessa.

Vierailija
26/33 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisenä tapasitte? Meinaan vaan, että eiköhän vaimosi huulien välissä ole ollut jo muiden miesten elimiä ennen sinua. Kuvottaako sekin ajatus?

Ei sekään ajatus miellyttävä ole mutta se on ollut aikaan ennen meidän seurustelua/avioliittoa.

Minulle seksissä todella vahvasti on mukana rakkaus, tunteet ja toisesta ihmisestä välittäminen.

Se että itselle tärkeä ihminen tekisi jotain niin intiimiä ja läheistä jonkun muun kuin itseni kanssa...en voisi ikinä antaa anteeksi.

Enkä myöskään itse voisi ikinä vaimoani pettää kenenkään kanssa, ei ole minun juttuni.

Vierailija
27/33 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pettämistä jotenkin pitää arvottaa, niin ei se suuseksi ole ihan yhtä paha asia kuin yhdyntä. Paha juttu kuitenkin. 

Jotkut pitää suuteluakin pettämisenä. Sitä en ihan ymmärrä. 

Vierailija
28/33 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku random nainen ottaisi mieheltäni suihin, mutta ei mitään muuta, niin se ei olisi lähellekään niin paha kuin jos mieheni nuolisi jotain random naista. 

Itse ajattelen aika lailla samoin. En haluaisi että mieheni jotain naista nuolee, se on vain minulle.... mutta samalla ajattelen, että ei haittaa joku suihinotto hänelle...jotenkin ei ole niin intiimiä, etenkin kun tiedän että miehille seksi on välillä vain painetten purkua  vs vaikka omat läheisyyden tarpeeni seksin suhteen.

Olemme tätä pariin kertaan tehneetkin reissuillamme, ihan itse yllytin että antaa hierojan ottaa suihin jos suostuu. Olin viereisellä hierontapedillä ja vähän kiihottikin katsella sitä. Toinen oli humalapäissämme Amsterdamissa, jossa oikeen kunnolla rohkaisin miestäni 'näyteikkunaisen' kanssa. Olin mukana siellä alakerrassa ja katselin sitä, nainen kysyi haluanko osallistua ja olin vähän mukana, enimmäkseen suutelimme mieheni kanssa kun 'hoitaja' lutkutti samalla miehen kullia.

T. Kummallinen vaimo

Vierailija
29/33 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se olekaan pettämistä sanan varsinaisessa merkityksessä. 

Vierailija
30/33 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä tuo miten nuoret ovat selkeästi tiukkapipoisempia. Esim. 87 % 16-24-vuotiaista pitää suutelua pettämisenä. Yli 65-vuotiaista enää 26 % on samaa mieltä.

Yli 65v iässä ei kannata enää olla turhan tiukkapipoinen. Silloin on tartuttava aina tilaisuuteen, kun sellainen eteen tulee. 

Näin se varmaan on. Olen itsekin sitä miettinyt, että vanhuksena ei kannata pihtailla. On vain oltava tyytyväinen, jos joku vielä haluaa. 

Vierailija
31/33 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi kuvottavampi ajatus: vieras kieli hyväillyt vaimosi pillua kunnes vaimosi on lauennut siihen vieraaseen suuhun, vai, vieras kulli pumpannut vaimoasi suuhun ja mälli on lentänyt kitusiin?

Vaimollani on todella korkea libido, ja hän haluaa saada tyydytyksen (orgasmin) päivittäin. En pitäisi sitä niin pahana, jos hän ns. "kävisi nuolettamassa itsensä orgasmiin" kauheassa kiimassaan, vaikka sitten vieraan miehen tai naisen luona. Mutta jos hän ottaisi suihin toiselta mieheltä, niin olisihan se todella ällöttävää.

Vierailija
32/33 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä tuo miten nuoret ovat selkeästi tiukkapipoisempia. Esim. 87 % 16-24-vuotiaista pitää suutelua pettämisenä. Yli 65-vuotiaista enää 26 % on samaa mieltä.

Vanhemmilla on tullut enemmän horisonttia elämään. Jos parisuhde ja elämä on muuten ok, mutta puolisoa ei seksi enää kiinnosta, niin eihän se vieraissa käyminen silloin mitään pettämistä ole. Pysyy molemmat tyytyväisenä.

Jep ja yli 65 vuotiaat ovat  70-luvun teinejä, saaneet ja kokeneet vapaan seksuaalisen kasvatuksen ja ilmapiirin. Eivät ole niin ahdasmielisiä kuin nuoremmat ikäpolvet.

Ja ovat kai olleet yllättävän vapaamielisiä seksin suhteen aina. 

Vierailija
33/33 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuseksi on samalla tavalla pettämistä kuin yhdyntäkin. Ainakin mun mielestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä