Naisen ennenaikainen laukeaminen
Kellä muulla miehellä kokemuksia tuollaisista naisista? Ei kerkeä montaa minuuttia touhuta, kun nainen jo laukeaa, eikä sen jälkeen halua seksiä. Tämä on tabu josta ei puhuta, koska naisten kuvitellaan aina haluavan tuntikausien seksiä ja joukkopanoja. Ei ne kaikki halua, vaan osa tulee todella nopeaan ja on tyytyväinen siihen. Mutta kuinkas se miehille sopii, niille siis, jotka kestävät pitkään?
Kommentit (22)
Ei ole kokemuksia, olen neitsyt.
M52
Minun nakilla saa tuntikausia hinkata eikä tapahdu mitään. Siitä taitaa puuttua se täyttymyksen tunne ja g-pisteen hankaamattomuus.
Itse lopetan hommat nykyään aina heti, kun saan itse. Jos mies ei siihen mennessä ole ehtinyt saada, niin hänellä jää sitten seuraavaan kertaan, koska seksi orgasmini jälkeen tuntuu tyhjältä ja ahdistavalta, eikä seksissä ole hyväksi pakottaa itseään asioihin, joita ei halua.
Kenelle riittää vain yksi orgasmi?
Suurin osa naisista ei halua mitään tuntikausien jyystöä.
Mies huolehtikoon omista orgasmeistaan.
Hassu ketju. Mutta tosiaan, miksi nainen ei halua toista? Tai kolmatta?
Sitten pitää miehenkin olla yhtä nopea. Ei mikään minuuttitolkulla tempova.
Ei ole tuttua
Naiseni ei laukea ikinä
Vierailija kirjoitti:
Seuraava orgasmi on aina edellistä laimeampi.
Minulle ovat kyllä miehet täällä sanoneet, että oman o:n jälkeen voi vaan hypätä ratsailta, että wham bam thank u sir. Eikö mies voi vaan hoidella itseään loppuun? Onhan nyt nipoa, olisivat vaan tyytyväisiä, että kelpasivat.
Se haluaa päästä susta eroon. Get over it.
Vähän sama kun exit sarjassa jäbä kehustelee, miten hyvä on antamaan suuseksiä. Naiset alkaa kiemurrella ja kiljua, lopeta, lopeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava orgasmi on aina edellistä laimeampi.
Eivät ole
Mulla sama. Pakko pitää tauko, jos meinaa miehen jyystöä. Yksi orgasmi on niin voimakas, ettei toiseen pysty. Ei tar etta, kun on niin tyydyttynyt.
Minä laukean joskus jo pelkästä ajatuksesta ja läheisyydestä, saatan skruitata myös. Sitten en enää halua ja mies jää valitettavasti ilman.
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitää miehenkin olla yhtä nopea. Ei mikään minuuttitolkulla tempova.
Juurikin näin. Paree opetella ap 10 sekunnin mieheksi. Jos se riittää vaimollesi, niin se riittäköön sinullekin loppuelämäsi aktien kestoksi. Ole tyytyväinen niihinkin 10 sekuntiin, mitä saat ehkä kerran viikossa.
Joukkopanoja? Mitä hittoo.