Mitä suklaakakun kerroksiin?
Kommentit (19)
Kirsikkahillo sopii hienosti suklaakakun väliin. Lisäksi vaniljalla maustettuna rahkakermaa.
Olen itse unelmakakun (mokkakakku) ystävä, joten yksi vaihtoehto olisi mokkakermahyytelö (kahvijuomaa, vaahdotettua kuohukermaa, liivatelehtiä, sokeria). Pinnalle kermavaahtoa ja kahvipapukarkkeja.
Sacherkakku on yksi kaikkien aikojen lempisuklaakakuistani. Siihen tulee aprikoosihilloa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kirsikkaa, punssia, hedelmähyytelöä, kevytkermavaahtoa, mansikkahilloa, aprikoosihillo. Mikäs siihen sopikaan.
Vaikka kirsikoita ja vanilja-rommi moussea, mustaherukkamousse tai vadelmia ja suklaamoussea. Suklaan kanssa sopivat hyvin hieman hapokkaat marjat ja hedelmät. Erinäiset aprikoosi ja appelsiinitäytteet (esim. appelsiini-suklaa-konjakki-mousse) tai kahvilla maustettu suklaatäyte. Myöskin maapähkinävoi-kinuski sopii yhteen suklaakakun kanssa sekä tietenkin minttusuklaamousse. Vaihtoehtoja on loputtomasti.
Olen syönyt kerran suklaakakkua, jossa täytteenä suklaamoussea ja raastettua tummaa suklaata. Oli kyllä ihanaa ja suklaista 😁
Suklaakakkupala vaniljajäätelösiivulla parasta.
Minkälainen pohja? Jos on kaakaotäytekakkupohja niin esim.vadelmamarmeladi ja vadelmat sopii ja kermakuorrutus. Jos on pohja missä rasvaa niin kannattaa tehdä sacherkakku. Aprikoosimarmeladia väliin ja suklaakuorrute päälle. Kannattaa kyllä katsoa ohjetta.
Kirsikkahillo