Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eron jälkeinen vaikeus löytää seuraa

Vierailija
19.04.2023 |

Kymmenvuotinen on-off suhde päättyi lopullisesti noin vuosi sitten. Seksiä ja läheisyyttä tekisi mieli, mutta kaikenlainen lähestyminen ja kontaktin otto naisia kohtaan tuntuu vaikealta. Tuntuu, että on juuttunut lähtökuoppiin ja lisäksi vielä on muuri edessä. Olen kyllä supliikkimies, mutta se ensi kontaktin otto tuntuu vaikealta eli siltä muurilta. Olen käynyt baareissa, kavereiden juhlissa jne.. Asiaa hankaloittaa myös se, että en etsi enää parisuhdetta, vaan seksi/fwb/seikkailuseuraa. Tilanne on outo, koska esimerkiksi ennen suhdetta 10 vuotta sitten oli useampikin nainen kierroksessa samaan aikaan.

Joku vaikutus asiaan on sillä, että suhteessa oli mustasukkaisuutta, jonka varjo edelleen leijuu yllä. Olen miettinyt, että käykö tilanne entistä hankalammaksi ajan kuluessa, toisaalta tapanani on aina ajatella "ennen pitkää" -tyyppisesti. Ja edellisenkin kumppaninkin tapasin sattumalta tekemättä mitään asian eteen.

Kokemuksia muilla?
M 35

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni yli vuosi ennen kuin pääsin edellisen suhteen varjojen yli. Toki suhde oli kestänyt yli 20 vuotta. Tuntui aina että petän exääni. Sitten löysin Tinderistä hyvän panonkaverin ja naiseus heräsi oikein kukkaan. Tämä suhde on jo päättynyt, mutta nyt olen rohkea ja löydän helposti panoseuraa. Etsin sitä eri nettifoorumeilta, en koskaan baarista. N45

Vierailija
2/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni erosta on n. 2 vuotta, tosin virallinen ero koitti viime vuonna tammikuussa ja asunto myytiin loppukesästä. Pitkä prosessi siis.

Seksiä olen alkanut etsiä vasta nyt. Olisin saanutkin sitä, mutta fyysiset syyt (menopaussin ensioireet) ja henkisen etäisyyden ottaminen on kestänyt aikansa.

N50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni erosta on n. 2 vuotta, tosin virallinen ero koitti viime vuonna tammikuussa ja asunto myytiin loppukesästä. Pitkä prosessi siis.

Seksiä olen alkanut etsiä vasta nyt. Olisin saanutkin sitä, mutta fyysiset syyt (menopaussin ensioireet) ja henkisen etäisyyden ottaminen on kestänyt aikansa.

N50.

Ja minunkin suhteeni kesti yli 20 vuotta. Siinä koettiin seksissä lähes kaikki.

Vierailija
4/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni yli vuosi ennen kuin pääsin edellisen suhteen varjojen yli. Toki suhde oli kestänyt yli 20 vuotta. Tuntui aina että petän exääni. Sitten löysin Tinderistä hyvän panonkaverin ja naiseus heräsi oikein kukkaan. Tämä suhde on jo päättynyt, mutta nyt olen rohkea ja löydän helposti panoseuraa. Etsin sitä eri nettifoorumeilta, en koskaan baarista. N45

Mulla toisinpäin. N50.

Vierailija
5/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ulkonäöstä. Tinder on muuttanut maailmaa tässä juurikin viimeisimmän 10v aikana. Hyvännäköisten ujojen miesten tilanne on parantunut huimasti. He saavat nyt paljon helpommin seksiä kuin aiemmin. Seksin kokonaismäärä ei kuitenkaan ole vastaavasti kasvanut, eli jossain on vähemmän. Nykyään seksin saanti on vaikeampaa supliikkimiehille, jotka eivät ole kovin hyvännäköisiä. Naiset hankkivat myös seksiä tinderistä, jolloin kohtaamiset livenä ovat vähentyneet.

Rumat ujot miehet eivät tietenkään edelleenkään saa mitään ja hyvännäköiset supliikkimiehet saavat niin paljon kuin haluavat.

Vierailija
6/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ulkonäöstä. Tinder on muuttanut maailmaa tässä juurikin viimeisimmän 10v aikana. Hyvännäköisten ujojen miesten tilanne on parantunut huimasti. He saavat nyt paljon helpommin seksiä kuin aiemmin. Seksin kokonaismäärä ei kuitenkaan ole vastaavasti kasvanut, eli jossain on vähemmän. Nykyään seksin saanti on vaikeampaa supliikkimiehille, jotka eivät ole kovin hyvännäköisiä. Naiset hankkivat myös seksiä tinderistä, jolloin kohtaamiset livenä ovat vähentyneet.

Rumat ujot miehet eivät tietenkään edelleenkään saa mitään ja hyvännäköiset supliikkimiehet saavat niin paljon kuin haluavat.

"Tasan eivät näyttäisi käyvän onnen lahjat".

Vierailija
7/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Itse valitsen netistä kivan näköisiä, hyvävartaloisia nuoria miehiä. Ei niiden kanssa juttu luista, mutta puuma saa kyytiä oikein kunnolla ja pojat hyvän muiston. N45

Vierailija
8/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderissä, enkä välitä hyvännäköisistä supliikkimiehistä.

Selibaattini lopetti mies, jota en ensi näkemältä olisi pitänyt kovin kiihottavana (vaikka hän sitä onkin). Ei ole ns. minun tyyppiäni.

N50.

Vierailija
9/10 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ollut sinkku viimeksi 25 v niin sen ikäisenä ja varsinkin vähän nuorempana hyvin iso osa naisista on ollut vapaita ja sinkkuja vähintään vähän väliä. 35 v ikäisenä nuoret sinkkunaiset ei sinusta juuri kiinnostu. Oman ikäisesi naiset taas ovat parisuhteissa tai jos sinkkuja, siihen lienee syy ja vasta eronneet ovat enimmäkseen pienten lasten äitejä. Lisäksi rima miesten suhteen nousee iän karttuessa eikä enää kelpaa melkein kuka vain kun nainen tajuaa että ei jääkään yksin vaan itse asiassa saa melkein kenet vain jonka vain haluaa. Pariutuminen on jatkossa helppoa vain itseäsi vanhempien naisten kanssa ja sitten taas 80+ iässä kun sen ikäisten keskuudessa miehet alkavat olla vähissä

Vierailija
10/10 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä eli 35v miehille lähipiirissä tuntuu olevan isoja vaikeuksia löytää uutta suhdetta tai ylipäänsä heitä miellyttävää naista suhteeseen koska kolmenkympin tienoilla hyvät naiset ovat niitä perheitä perustamassa ensimmäisissä avioliitoissaan.

Ja ne 35v ikisinkkunaiset liian usein todella MT-ongelmaisia tms.

Mitä jos katselet vähän vanhempaa naista tosiaan, 4-kymppisiä ja vähän päälle. Itse 45v naisena nappasin just tuollasen pitkästä suhteesta eronneen 36v miehen itselleni, ollaan ulkoisesti saman ikäisen oloisia ja erittäin antoisa suhde kaikinpuolin. Piti olla vain tuollainen seksi/fwb suhde mutta nyt kumpikin ihan rakastuneita 😀