Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lehtisaaren arvotalossa asuvaa avioparia epäillään taposta Henkirikos on mahdollisesti tapahtunut jo useita päiviä ennen sunnuntaista operaa...

Vierailija
19.04.2023 |

Lehtisaaren arvotalossa asuvaa avioparia epäillään taposta
Henkirikos on mahdollisesti tapahtunut jo useita päiviä ennen sunnuntaista operaatiota.

IS:N tietojen mukaan Helsingin Lehtisaaren henkirikoksesta epäillään arvotalossa asuvaa kolmekymppistä avioparia.

Mies asuu epäillyssä surma-asunnossa yhdessä varakkaaseen yrittäjäperheeseen kuuluvan naisen kanssa. Viime vuosina naisella ei kuitenkaan ole ollut merkittäviä ansio- tai pääomatuloja.

Pari on avioitunut hiljattain. Lehtisaaressa sijaitsevan rivitaloasunnon omistaa nainen.

Poliisi vaatii nyt kumpaakin vangittavaksi taposta epäiltynä. Rikoksen epäillään tapahtuneen torstain ja sunnuntain välisenä aikana eli 13.16.4. Henkirikos on siis mahdollisesti tapahtunut jo useita päiviä ennen sunnuntaista poliisioperaatiota. Miestä epäillään tapon lisäksi myös ampuma-aserikoksesta.

Helsingin poliisi sai illalla sunnuntaina 16. huhtikuuta ilmoituksen epäillystä henkirikoksesta Lehtisaaressa. Asunnolla käynnistyi mittava, huomiota herättävä poliisioperaatio.

IS:n tietojen mukaan henkirikoksen taustalla on huumekauppaan liittyviä asioita. Poliisi ei ole vahvistanut tietoa.

SURMA-ASUNNOSSA asuva mies on ollut poliisin kanssa tekemisissä ennenkin. Naisella ei ole merkittävää aiempaa rikostaustaa.

Mies on kolmisen vuotta sitten saanut 2 vuoden ja 5 kuukauden mittaisen vankeustuomion velanperintään liittyneestä väkivaltarikoksesta.

Tapauksessa oli kyse siitä, että mies oli mennyt yhdessä kolmen muun miehen kanssa perimään väkivaltaisesti velkaa eräältä nuorelta mieheltä tämän kotiin.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009524622.html

Kommentit (532)

Vierailija
261/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hiki kun kuljet minfon ja vauvan välillä? Ravaatko vielä muillakin palstoilla uutisoimasta tästä asiasta? Sanasta sanaan tuo aloituslause ja uutinen on minfossa. :))) Voimia sulle. Aiotko mennä hautajaisiin vai pysytkö vaan ihan ruudun takana?

Vierailija kirjoitti:

Keskisuomalainen/STT kertoo uhrin syntyneen 1995 eli tosiaan 28-vuotias täsmää.

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/5871533 

Poliisi vaatii vangittavaksi 32-vuotiasta miestä ja 34-vuotiasta naista epäiltynä taposta Helsingin Lehtisaaressa. Epäillyn henkirikoksen tapahtuma-aika on 13.–16. huhtikuuta eli viime viikolla torstaista sunnuntaihin, kerrotaan Helsingin käräjäoikeudesta STT:lle.

Poliisi sai ilmoituksen epäillystä henkirikoksesta Lehtisaaressa sunnuntai-iltana hieman ennen kello yhdeksää. Poliisi on kertonut epäilevänsä, että miesuhri kuoli asunnossa väkivallan seurauksena.

Poliisi oli aiemmin sanonut tutkivansa tapausta murhana. Rikosnimike on siis muuttunut tapoksi.

– Tutkinnan tässä vaiheessa on tultu siihen tulokseen, että sitä tutkitaan tappona. Tässähän on tutkinta ihan alkuvaiheessa, sanoo rikoskomisario Jukka Larkio Helsingin poliisista STT:lle.

– Selvitetään näitä olosuhteita ja mitä asunnossa on tapahtunut.

Vangittavaksi vaadittavaa miestä epäillään myös ampuma-aserikoksesta. Larkio ei avaa tätä rikosepäilyä tarkemmin.

Uhri saattoi kuolla jo aiemmin

Vangitsemisvaatimuksessa käräjäoikeudelle ilmoitetun epäillyn henkirikoksen tapahtuma-ajan perusteella uhri saattoi kuolla jopa päiviä ennen kuin poliisi saapui Lehtisaaren asunnolle.

– Sekin on työn alla, kuinka paljon aikaisemmin se oli tapahtunut, Larkio sanoo.

Uhri oli vuonna 1995 syntynyt mies. Larkion mukaan epäillyt ja uhri tunsivat toisensa entuudestaan.

– Kyllä he tunsivat, mutta ei siitä sen enempää.

Poliisi ei ota kantaa epäillyn henkirikoksen tekotapaan tai motiiviin.

Käräjäoikeuden vangitsemisistunto pidetään torstaina.

Huoh. Kai se on sanasta sanaan, kun se on kopioitu lehdestä. Joku kuukin ilmeisesti kopioinut!

Huoh. Siinä luki että se ALOITUSLAUSE oli sanasta sanaan. Huoh. Kannattaisi varmaan ottaa lääkkeet nyt. 

Vierailija
262/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monimiljonääri ex-kulosaarelainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulosaarihomot voisivat kyllä avata oman keskustelun täysin aiheeseen liittymättömälle kinastelulleen.

Samaa mieltä. Mä oon vauva-palstan vakiokirjoittajia. Olen kirjoittanut tänne jotain 25 vuotta muistaakseni. Tää on mulle sellasta aivot narikkaan tyyppistä toimintaa. En siis vietä täällä aikaa pitkin päivää, vaan ainostaan piipahdan silloin tällöin viihdyttämässä itseäni. Mut haluan silti kertoa jotain itsestäni. Mä olen yrittäjä ja mun mies on yrittäjä. Me molemmat puhutaan viittä kieltä sujuvasti. Meillä on kolme lasta, joista vanhin on 4-vuotias. Kaikkien älykkyydet on todettu olevan Mensa-tasoa. Lapset puhuu keskenään kreikkaa, koulussa ranskaa ja meille vanhemmille latinaa. Meidän yhteenlasketut tulot on viime vuosina olleet noin kahdeksan miljoonaa. Viime vuonna yhtiökaupan johdosta mulle tuli kymppi ekstraa. Mieheni isä on miljardööri. Mieheni oma omaisuus on jotain puolen miljardin paikkeilla. En ole mieheni kanssa rahan vuoksi, koska mulla on omat rahat ja olen miljonääri. Meillä on kummallakin omat lentokoneet, millä me välillä lennetään peräkanaa meidän ulkomailla oleviin asuntoihin. Meillä on siis asunnot myös Nizzassa, Tokiossa, Miamissa, Pariisissa ja hevostilat Englannissa ja Argentiinassa. Asuttiin Kulosaaressa Hopeasalmentiellä joskus 90-luvulla. Kari Uoti asui naapurissa. Sitten mun miehen työ vei New Yorkiin ja myytiin se talo Nordean eräälle naisjohtajalle. Mut joo mitä mä tässä selitän. Kivaa jatkoa teille kaikille täällä vauva-palstalla. Mä tiedän, että täällä on monia jotka asuu Kulosaaressa ja jotka on kaltaisiani monimiljonäärejä ja vaan piipahtaa täällä aivot narikkaan meiningillä viihdyttämässä itseä. Adios! 

jaa että reikkalainen mies

Tunnen tuon perheen. Tulin nyt piipahtaan tänne ekaa kertaa seitsemään vuoteen. Hauska sattuma, että heti pisti tutun kirjoitus silmään. Mies ei ole reikkalainen. Tuon perheen harrastuksena on kielet. Ovat ihan suomenruotsalaisia molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut A:n kanssa jonkin verran tekemisissä, kun sen lapset oli ehkä 2-3-vuotiaita. Ihmettelin silloin sitä elämää, mutta ymmärrän nyt että kyseessä ei tainnut olla pelkkä rikkaalla tytöllä on rahaa vaikka mihin-juttu, vaan silloin saattoi olla jo jonkinlaista päihdeongelman alkua. Surettaa, että ihmisellä ulkoapäin katsottuna kaikki on paremmin kuin hyvin ja sitten tapahtuu jotain tällaista.

Toivottavasti lasten elämästä tulee hyvä ja tasapainoinen.

Mäkin olen ollut. Muakin surettaa. Toivotan heille voimia ja onnea oikeusprosessiin.

Eiku. Enhän mä tunnekaan. Mä vaan kuvittelen tuntevani.

Vierailija
264/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kolme alle neljävuotiasta kielillä puhuvaa lasta haluaisin nähdä - vai pettikö luetunymmärtämiseni?????

Kyllä munkin lapset puhuu viittä kieltä ;) ei se nyt mikään maailman suurin ihme ole jos on vanhemmat kotoisin eri maista ja puhuvat lapsilleen äidinkieltään. Sekä, lapset käyvät kansainävälisessä koulussa. 

--Lisäys ; Meillä se on Suomi Ruotsi Espanja Katalaani ja Englanti - eikä se mikään "iso juttu ole" koska ollaan mun miehen kanssa eri maista kotoisin..  Iha normaalia. 

Meillä on normaalia se, että puhutaan yhdeksää kieltä. Viittomakieli on mukana, koska naapurissa asuu kuulovammainen lapsi, joka on meille niin läheinen, että katsomme Benin melkein perheenjäseneksi. Monet pyörittelee silmiään, että mitä ihmettä, puhutte yhdeksää kieltä. Niinpä. Puhutaan yhdeksää, mutta kirjoitetaan kahdellatoista kielellä ja vähemmän sujuvasti ymmärretään muutamaa vielä päälle. Että tällasta meillä.

Vierailija
265/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tänään  kuvat ovat  FB: ssa ym.

Vierailija
266/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kolme alle neljävuotiasta kielillä puhuvaa lasta haluaisin nähdä - vai pettikö luetunymmärtämiseni?????

Tuo perhe on nyt Nizzassa, joten sinne voi mennä katsomaan. Tarjoavat varmasti majapaikan, koska heillä on siellä kartano, missä on 17 huonetta vieraille pelkästään. Laita viestiä Amex Concierge palveluun ja pyydä välittämään viestiä jos haluat käydä heillä kylässä. Koodilla #vauvankulosaariasukkaat50 saat alennusta yksityislennosta 50 prosenttia.

Vierailija
267/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulosaarihomot voisivat kyllä avata oman keskustelun täysin aiheeseen liittymättömälle kinastelulleen.

Samaa mieltä. Mä oon vauva-palstan vakiokirjoittajia. Olen kirjoittanut tänne jotain 25 vuotta muistaakseni. Tää on mulle sellasta aivot narikkaan tyyppistä toimintaa. En siis vietä täällä aikaa pitkin päivää, vaan ainostaan piipahdan silloin tällöin viihdyttämässä itseäni. Mut haluan silti kertoa jotain itsestäni. Mä olen yrittäjä ja mun mies on yrittäjä. Me molemmat puhutaan viittä kieltä sujuvasti. Meillä on kolme lasta, joista vanhin on 4-vuotias. Kaikkien älykkyydet on todettu olevan Mensa-tasoa. Lapset puhuu keskenään kreikkaa, koulussa ranskaa ja meille vanhemmille latinaa. Meidän yhteenlasketut tulot on viime vuosina olleet noin kahdeksan miljoonaa. Viime vuonna yhtiökaupan johdosta mulle tuli kymppi ekstraa. Mieheni isä on miljardööri. Mieheni oma omaisuus on jotain puolen miljardin paikkeilla. En ole mieheni kanssa rahan vuoksi, koska mulla on omat rahat ja olen miljonääri. Meillä on kummallakin omat lentokoneet, millä me välillä lennetään peräkanaa meidän ulkomailla oleviin asuntoihin. Meillä on siis asunnot myös Nizzassa, Tokiossa, Miamissa, Pariisissa ja hevostilat Englannissa ja Argentiinassa. Asuttiin Kulosaaressa Hopeasalmentiellä joskus 90-luvulla. Kari Uoti asui naapurissa. Sitten mun miehen työ vei New Yorkiin ja myytiin se talo Nordean eräälle naisjohtajalle. Mut joo mitä mä tässä selitän. Kivaa jatkoa teille kaikille täällä vauva-palstalla. Mä tiedän, että täällä on monia jotka asuu Kulosaaressa ja jotka on kaltaisiani monimiljonäärejä ja vaan piipahtaa täällä aivot narikkaan meiningillä viihdyttämässä itseä. Adios! 

Niin, mitä sitten vai oliko tarkoitus, että sinulle oltaisiin kateellisia? Ja missä kohtaa tarkalleen pitäisi olla kateellinen?

Itse en ole, en missään kohtaa vaikka vaikeuksiakin olen kokenut vaan hiukan naurattaa, kun luen tarinaasi - hymyillen.

Vaikutat sellaiselta ihmiseltä, että sinulla on vielä paljon oppimista, kaikesta.

En vaihtaisi kenkiisi vaikka miljardin saisin, joten...

Vierailija
268/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS. Vielä sen verran, että tuossa kuvassa 25 takana näkyvä punatiilinen talo oli Karin. Sen takana oli meidän talo. https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/16832392

Jaaa

Vierailija
269/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vainpiipahtamassatäällä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaa että reikkalainen mies

Tunnen tuon perheen. Tulin nyt piipahtaan tänne ekaa kertaa seitsemään vuoteen. Hauska sattuma, että heti pisti tutun kirjoitus silmään. Mies ei ole reikkalainen. Tuon perheen harrastuksena on kielet. Ovat ihan suomenruotsalaisia molemmat.

Jaa siis ihan 7 vuoteen tulit ekaa kertaa "piipahtaa" ja sattumalta näit jonkun ihmisen viestin , jonka tunnet ja sanot että hän valehtelee.. haha .. en usko! sori. 

Vierailija
270/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut A:n kanssa jonkin verran tekemisissä, kun sen lapset oli ehkä 2-3-vuotiaita. Ihmettelin silloin sitä elämää, mutta ymmärrän nyt että kyseessä ei tainnut olla pelkkä rikkaalla tytöllä on rahaa vaikka mihin-juttu, vaan silloin saattoi olla jo jonkinlaista päihdeongelman alkua. Surettaa, että ihmisellä ulkoapäin katsottuna kaikki on paremmin kuin hyvin ja sitten tapahtuu jotain tällaista.

Toivottavasti lasten elämästä tulee hyvä ja tasapainoinen.

Ei kai asiat vain tapahtu. Kyllä niihin vaikutetaan itse aika paljonkin. Jokaisella valinnalla on seuraukset.

Vierailija
271/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persutaustaisia narkomaaneja jälleen kerran.

Taitaa vihreät olla lähinnä näiden maailmankatsomusta.

Vihreät yrittävät saada huumeet kauppoihin jotta lapset voi turvallisesti ostaa ne sieltä ilman että rikolliset pääsevät heitä kiristämään.

Vierailija
272/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikimaailmassa muuttaisi tuohon rivitaloyhtiöön.  Hyi. Vaikka naapurit syyttömiä, mutta status pilalla. 

Vierailija
273/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KissaOberg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hiki kun kuljet minfon ja vauvan välillä? Ravaatko vielä muillakin palstoilla uutisoimasta tästä asiasta? Sanasta sanaan tuo aloituslause ja uutinen on minfossa. :))) Voimia sulle. Aiotko mennä hautajaisiin vai pysytkö vaan ihan ruudun takana?

Vierailija kirjoitti:

Poliisi vaatii vangittavaksi 32-vuotiasta miestä ja 34-vuotiasta naista epäiltynä taposta Helsingin Lehtisaaressa. Epäillyn henkirikoksen tapahtuma-aika on 13.–16. huhtikuuta eli viime viikolla torstaista sunnuntaihin, kerrotaan Helsingin käräjäoikeudesta STT:lle.

Poliisi sai ilmoituksen epäillystä henkirikoksesta Lehtisaaressa sunnuntai-iltana hieman ennen kello yhdeksää. Poliisi on kertonut epäilevänsä, että miesuhri kuoli asunnossa väkivallan seurauksena.

Poliisi oli aiemmin sanonut tutkivansa tapausta murhana. Rikosnimike on siis muuttunut tapoksi.

– Tutkinnan tässä vaiheessa on tultu siihen tulokseen, että sitä tutkitaan tappona. Tässähän on tutkinta ihan alkuvaiheessa, sanoo rikoskomisario Jukka Larkio Helsingin poliisista STT:lle.

Vangittavaksi vaadittavaa miestä epäillään myös ampuma-aserikoksesta. Larkio ei avaa tätä rikosepäilyä tarkemmin.

Vangitsemisvaatimuksessa käräjäoikeudelle ilmoitetun epäillyn henkirikoksen tapahtuma-ajan perusteella uhri saattoi kuolla jopa päiviä ennen kuin poliisi saapui Lehtisaaren asunnolle.

– Sekin on työn alla, kuinka paljon aikaisemmin se oli tapahtunut, Larkio sanoo.

Uhri oli vuonna 1995 syntynyt mies. Larkion mukaan epäillyt ja uhri tunsivat toisensa entuudestaan.

Huoh. Kai se on sanasta sanaan, kun se on kopioitu lehdestä. Joku kuukin ilmeisesti kopioinut!

Huoh. Siinä luki että se ALOITUSLAUSE oli sanasta sanaan. Huoh. Kannattaisi varmaan ottaa lääkkeet nyt. 

Huoh. Mitä sitten. Olen AP, enkä ole ollut infossa. Sinähän siellä tunnut käyvän. 

Vierailija
274/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KissaOberg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on suora kopio lehdestä niin olkoon vaikka aloitus- tai lopetuslause.

Karso itse.

Ei siihen ole lisätty mitään, mitä lehdessä ei ole.

eri

Vierailija
275/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä munkin lapset puhuu viittä kieltä ;) ei se nyt mikään maailman suurin ihme ole jos on vanhemmat kotoisin eri maista ja puhuvat lapsilleen äidinkieltään. Sekä, lapset käyvät kansainävälisessä koulussa. 

--Lisäys ; Meillä se on Suomi Ruotsi Espanja Katalaani ja Englanti - eikä se mikään "iso juttu ole" koska ollaan mun miehen kanssa eri maista kotoisin..  Iha normaalia. 

Meillä on normaalia se, että puhutaan yhdeksää kieltä. Viittomakieli on mukana, koska naapurissa asuu kuulovammainen lapsi, joka on meille niin läheinen, että katsomme Benin melkein perheenjäseneksi. Monet pyörittelee silmiään, että mitä ihmettä, puhutte yhdeksää kieltä. Niinpä. Puhutaan yhdeksää, mutta kirjoitetaan kahdellatoista kielellä ja vähemmän sujuvasti ymmärretään muutamaa vielä päälle. Että tällasta meillä.

meillä puhutaan elekieltä ja on kaiken maailman käsipeliä 

Vierailija
276/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persutaustaisia narkomaaneja jälleen kerran.

Taitaa vihreät olla lähinnä näiden maailmankatsomusta.

Vihreät yrittävät saada huumeet kauppoihin jotta lapset voi turvallisesti ostaa ne sieltä ilman että rikolliset pääsevät heitä kiristämään.

ai lapsilleko ne haluaa myydä huumeita, siis jostain "huumealkosta"?

Vierailija
277/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synny varakkaaseen yrittäjäsukuun, jolloin sulla on melkeimpä 100% varmasti hyvä elämä edessä... mutta, sekaannu jännikseen, niin tapahtuu näin. 

Tässä on huumeet vieneet mennessään jo ensimmäisen avioliiton aikana. Lapseen tapaamisoikeus valvottuna ollut eron jälkeen. Ei varallisuus suojaa automaattisesti kaikelta pahalta eikä ole mitenkään taattua, että varakkaille syntyy vain menestyjälapsia.

Tuohan oli menestyjälapsi siihen asti kunnes jäi huumekoukkuun. Liikkunut varmasti piireissä joissa aineiden huvikäyttö oli tapana mutta tämä jäikin koukkuun. Siihen asti oli mukava tapa rentoutua eikä edes krapulaa kuten huumeiden käyttöä puolustellaan.

Menestyjälapsi? Päässyt näköjään valmiiseen pöytään vanhempien firmaan, mutta onnistui sössimään asiansa täysin.

Eväät on kyllä toki rikkauksiin ja noin, mutta jotain omaa työtä on toki jos kauppatieteiden maisteriksi asti on lukenut.

Eipä se hyvä koulutus ja ainakin nimellisesti hyvä kotitausta takaa mitään, jos pää ei kestä mukana tai viihteelläolo houkuttaa enemmän.

On meinaan tullut oltua naimisissa KTM:n kanssa (isä opiston rehtori, äiti toimitusjohtaja ja yrittäjäsuvusta), jolla näytti olevan loistava ura edessä erään teknologiayrityksen nuorimpana johtoryhmän jäsenenä. Aika vakuuttava ja valloittava muija livenäkin.

Selvisi sitten vuosien mittaan, että paineet olivat ylittäneet sietokyvyn jo opiskeluaikana ja turva oli löytynyt viinasta ja pameista. Hämmentävintä oli, että se akka vaikutti ihan normaalilta jossain vähintään parin promillen humalassa.

Ei tuollaista menoa kenenkään elimistö ja pää kestä loputtomiin - ja avioliitto taisi olla ehkä viimeinen lisäkuormitus. Ei auttanut muuta kuin lähteä lompsimaan, kun kaapeista alkoi löytymään viinapuolloja ja muista jemmoista jotain kadulta ostettuja vanhentuneita pami-purkkeja.

Kuolihan se kuuleman mukaan sitten vähän päälle kolmekymppisenä...

Vierailija
278/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnan nainen 34v ja mies 32v mutta kuvissa näyttävät 45 vuotiailta. Älkää käyttäkö huumeita 👍

Missä ne kuvat on nähtävillä?

Googlella varmaan osaat etsiä.

Vierailija
279/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä jutussa on niin ihmeellistä, että on koko maan ykkösuutinen? Yleensä murhatouhut ei kiinnosta ketään. Vai onko se hyi kauhistus siksi, että tapauksen keskiössä onkin suomenruotsalainen paremman väen edustaja? Siltä se vähän vaikuttaa, kun iltapulut näköjään keskittyvät olennaisuuksien sijaan kyseisen muijan mustamaalaamiseen minkä pystyvät.

Itseäni ainakin kiinnostaa, että millaiset "miehet" menee kolmistaan varastamaan tikkarin yhdeltä lapselta, silleen niinkun, että mikä kehitysvamma niillä on?

Miks noi koulukiusaajat ei vaan pane toisiaan perseeseen vaikka, koska jotain säälittäviä homojahan noin on ilmiselvästi.

3 miestä vastaan 1 lapsi.

Vierailija
280/532 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä ruumiinosia jo löydetty? Käsivarret? Pää? Oliko torso riisuttu vai vaatteissa? Miten naapurit voivat?

Naapurissa asuva rouva oli koiran kanssa iltakävelyllä kun koira löysi jotain pusikosta. Koiralla oli ranteesta poikki oleva käsi suussa ja nainen soitti häkeen. Tästä lähti tapaus purkautumaan. Tiedä sitten onko totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä