Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivopesty bonuslapsi

Pelottava
18.04.2023 |

Lapsen (mt-ongelmainen) äiti on aivopessyt 10-vuotiaan lapsensa pelkäämään mua ja olemaan välinpitämätön mun tyttö kohtaan, jonka kanssa oli ennen hyvät kaverit.
Käy meillä vaan kun oon työreissussa, koska ei uskalla tulla meille jos mä oon täällä.
Sit kun tulee mun poissa ollessa niin ei edes tervehdi tytärtäni, saatikka puhu hänelle mitään.
On estänyt mut ja tyttöni somessa ja puhelimessa.

Mua suoraan sanottuna ärsyttää et tää lapsi tulee mun kotiin (omistan asunno jossa asumme) sillä välin kun en ole siellä. Mun asunto, huonekalut, pesuaineet ja spatuotteet kelpaa käyttöön mut mua ei uskalla nähdä ja tosiaan estänyt yhteydenpidon.

Ylireagoinko kun ärsyynnyn tästä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ärtymyksesi. Kyseessä on kuitenkin vasta 10-vuotias lapsi, joka hankalassa tilanteessa asettuu - totta kai - oman äitinsä puolelle.

Jos haluat kuitenkin yrittää luoda suhdetta tyttöön, ainoa keino on olla kärsivällinen, ymmärtävä ja johdonmukainen niissä tilanteissa, joissa olet hänen kanssaan tekemisissä. Pyri hyväksymään hänet juuri sellaisena kuin hän on, eihän hän ole syypää oman äitinsä käytökseen. Ehkäpä hän huomaa, että kanssasi voi tulla ihan hyvin toimeen ja tilanne alkaa näin vähitellen parantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän