Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturboiko naiset usein selällään?

Vierailija
18.04.2023 |

Siis pimppaan tietty eikä selkään. Kuvitteleeko nainen tilanteen jossa mies on päällä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ei siksi että kuvittelisin olevani siinä asennossa, vaan koska se on helpoin ja mukavin asento. Ei tarvitse jännittää mitään lihaksia, mikään ei tule tielle ja yltää hyvin.

Vierailija
2/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ei siksi että kuvittelisin olevani siinä asennossa, vaan koska se on helpoin ja mukavin asento. Ei tarvitse jännittää mitään lihaksia, mikään ei tule tielle ja yltää hyvin.

Olen käytännössä aina selälläni ja ihan samoista syistä mitä tässä on mainittu. Päässäni mietin sitten ihan muita juttuja jotka hyvin harvoin liittyvät todelliseen asentooni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Siinä pääsen rentoutumaan parhaiten ja avautumaan jotenkin niin ihanasti ja joo kuvittelen poikaystäväni päälleni ja tiedän, että saan taas alla ollessa orgasmin meidän seksissä. Se vaan tulee ja tulee myös masturboidessa tolleen ajatellessa sitä miten hän tekee sen mulle.

Vierailija
4/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän olen aina kuvitellut että naiset ei sitä muussa asennossa teekkään? Mutta nyt kun tarkemmin mietin niin miks taas ei, sen tiedän että miehet kyllä tekee vissiin vaikka päällään seisten.

Vierailija
5/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän olen aina kuvitellut että naiset ei sitä muussa asennossa teekkään? Mutta nyt kun tarkemmin mietin niin miks taas ei, sen tiedän että miehet kyllä tekee vissiin vaikka päällään seisten.

Mä oon tehnyt nuorena niin, että pannut mun paitaa kylppärissä lattialla. Kuvittelin sen tytön johon olin ihan rakastunut mun alle. Se asento tuntui vaan luonnostaan hyvältä ja miehekkäältä ajatella. Siihen sitä useasti päätyy seksissäkin. Mistä saa parhaimmat sävärit. Tyttöystävä tykkää tosta valtavasti. Sori ohari.

Vierailija
6/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tehnyt nuorena niin, että pannut mun paitaa kylppärissä lattialla. Kuvittelin sen tytön johon olin ihan rakastunut mun alle. Se asento tuntui vaan luonnostaan hyvältä ja miehekkäältä ajatella. Siihen sitä useasti päätyy seksissäkin. Mistä saa parhaimmat sävärit. Tyttöystävä tykkää tosta valtavasti. Sori ohari.

Ei haittaa tuollaiset oharit ollenkaan. Aloin käymään kierroksia ajatellessa sun lantios liikkeitä. Tyttökaveris on onnentyttö : )

Vierailija
7/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän naiset masturboi sormillaan, aika usein myös dildoilla ja muilla leluilla. Harvemmin selällään...

Vierailija
8/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selällään tai puolimakaavassa asennossa normaalisti. Sormilla, sauvalla tai sätiksellä + yhdessä. Joskus istun tai peruutan imukuppi dildoon.

Vierailija
9/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä masturboin maaten mut joskus kyllä istuen. Ikinä en kyllä esim. seisten oo masturboinut. No joo, joskus mahallanikin maaten. Ja dildon kanssa kyllä eri asentoja käytän, suht usein esim. polvillani seisten tai kontillaan. Joitain kertoja oon myös polvillani seisten masturboinut geishakuulat sisällä et tulee lihakset kuntoon ja kyllä sekin toimii. Kylvyssä masturboidessa meen sellaiseen "silta-asentoon" paitsi kädet ei ole maassa vaan ihan muualla... ja nojaan niskalla altaan reunaan. Kun pitää saada pillu veden pinnan yläpuolelle... no siinäpä ne tais olla. Viimeksikin selälläni vaan.

Vierailija
10/12 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä istuen saan parhaat orgasmit.

Vierailija
11/12 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ikinä makaa selälläni, ehkä joskus kerran vuodessa. Mutta mulle se on jotenkin liian rento ja passiivinen asento niin menew fiilikset jotenki 😀

Vierailija
12/12 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen selälläni, joskus kun on kaamea kihotus ja mies on poissa vaikka työmatkoillaan, niin saatan pyllistellä ja kuvitella dildon avustuksella että joku isokaluinen mies nai minua takaa. Mielikuva noissa auttaa aika nopeaan laukeamiseen rivon asennon lisäksi yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä