Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö 6v, pituus 130cm, paino 30kg. Mistä ihmeestä vaatteita?

27.08.2008 |

Mistä oikein ostatte pitkälle lapselle vaatteita? Meillä menee joistakin vaatteista vielä 128cm, mutta nyt pitäisi hankkia vaatteita koossa 130-134cm eli nuorisopuolelta. Huh. Ja lapsi ei ole vielä kuin vasta eskarissa.

Juuri olen tänään housuja etsinyt:

- KappAhl ei mitään

- Lindex yhdet oikeaa kokoa, mutta eivät miellyttäneet silmää

- Seppälä ei mitään

- Stockmann ei mitään

- Zara, yhdet, mutta niin kapeat, etten uskaltanut ottaa

- JesperJunior ei mitään

- H&M ei mitään

Mistä ostatte eskarilaisille vaatteita? kyselee nimim. taitaa ruveta nettikaupat kiinnostamaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista vaatteista pidät? Minä olen taas viimeisen kuukauden aikana löytänyt yksikertaisia ja kivoja vaatteita juuri tuolta koululaisten puolelta. Meillä on myös eskarityttö, joka käyttää 116 ja 122 cm kokoisia vaatteita ja ensimmäistä kertaa olen ostanut varastoon hiukan isompia kokoja noista koululaisten mallistoista =)

Vierailija
2/5 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on isojakin kokoja ja usein ihan ok vaatteita. Meillä käytössä 122-140 vaatteet kolmella lapsella jotka iältään 6-9.

Esim tällähetkellä haluaisin ne Julia farkut joissa kukkia lahkeissa, musta tosi kivat.

H&M kivoja raitapaitoja joka kokoa ja cargohousut

Toki lapsen malli ja omat mieltymykset rajoittavat aika paljon

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ostan melkein kaikki vaatteet netistä. Esim. Gymboree Usasta ja [http://www.satsumasweethearts.com] Lontoosta.

Vierailija
4/5 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki vaatteet tällä hetkellä vaaleanpunaisia, tummanruskeita, maastonvihreitä tai valkeita. Niitä on helppo yhdistellä, kun käyvät toisiinsa. Jotakin on myös peruspunaista.

Ja esim. keltaista, mintunvihreää tai lilaa ei ole ollenkaan, joten niitä värejä en hae, ellei lapsi ala sitten välttämättä vaatia...

Itse tykkään H&M:n vaatteista, mutta ne menevät koossa 134cm jo teinimalleiksi.

Marimekkoa meillä on punavalkoraitaa muutama paita, mutta tulee vähän pidettyä. Viime syksynä ostin paidan ja mekon M&I -kotimyynnistä, täytyy varmaan katsella sinnepäin taas...

Paitoja toki vielä löytyykin, mutta nuo housut... Mielellään saisi olla säädettävä vyötärökin.

Vierailija
5/5 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta ihan kivoja vaatteita vielä tuohonkin kokoon asti. Ainakin JJ:ssä, Sokoksessa ja Stockalla on niitä. Ja laajin mallisto siellä Espritin nettikaupassa.