Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Norjan Alessandra itki,kun ei saanut viedä lennolle pippurisumutetta

Vierailija
18.04.2023 |

Ja joutui odottamaan jotain poliisia Heathrow lentokentällä. Ei siis tiennyt,että on laitonta viedä pippurisumutetta Englantiin.

Olisitko sinä tiennyt? (Itse olen elänyt siinä uskossa, että olisi Suomessakin laitonta).🤷

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, kun sähköisen lentolipun mukana ja check inin yhteydessä tulee joka halavatun kerta pitkät listat ei-sallittuja ja kaikki pitää kuitata, että ymmärsin enkä ole aikeissa näitä koneeseen raahata.

Vierailija
2/5 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää, kun sähköisen lentolipun mukana ja check inin yhteydessä tulee joka halavatun kerta pitkät listat ei-sallittuja ja kaikki pitää kuitata, että ymmärsin enkä ole aikeissa näitä koneeseen raahata.

Tälläkin palstalla on usein ettei ymmärrä lukemaansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla on usein ettei ymmärrä lukemaansa!

Hyvä kuitti ja niin totta. Ap:hän kysyi maahantuonnista, ei lentokoneeseen viemisestä.

Vierailija
4/5 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, nyt en kyllä itsekään ymmärtänyt :). Joo, otsikossa olikin lennolle viemisestä :D.

Vierailija
5/5 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei itse ole lentänyt pitkään aikaan,mutta silloin kun viimeksi matkustin tarkastin kyllä mitä saa viedä. Ja ihmettelin eikö euroviisuedustajalla ole jotain henkilöä mukana neuvomassa..