Onko tämä mielestänne jo henkistä väkivaltaa?
Pitkästä aikaa, kai koska on kevätfiilikset ja haluttaa, ehdotin varovasti vaimolle seksiä. On kieltäytynyt kokonaan kaikenlaisesta fyysisestä kanssakäymisestä jo vuosikausia.
Olin vähän vaikeana siinä ja torjuvana ja että väsyttää ja on huono olo. Mutta lupasi, että katsotaan huomenna illalla sitten.
Laittoi illalla aikaisin nukkumaan ja kääntyi selin niin kuin aina. Varmuuden vuoksi kertoi, että olo on kovasti flunssainen.
On tehnyt tämän muutaman kerran aiemminkin. Miksi ei vaan voi sanoa minulle, että ei tule haluamaan minua enää ikinä? Miksi pitää tehdä tyhjiä lupauksia ja antaa toivoa?
Tunnen itseni hylätyksi, huonoksi , surkeaksi. Kenellekään kelpaamattomaksi.
Kommentit (72)
Ei mulla muuta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta kirjoitti:
Jätä se pihtari. Olen kerran jättänyt pihtarin. En olisi suhteessa jossa ei seksiä ole. Tekosyitä voi aina keksiä miksei halua mutta pidä sille akalles puhuttelu että olette parisuhteessa ja jos ei seksiä tipu niin lusikat jakoon samantien.
Niinpä. Itsekin olen jättänyt kolme pihtaria ja olen nainen.
Monilla on väärä yhdessä elämisestä. Kyllä sitä pitäisi halata ja pussata joka päivä kumppania ja jos sitä ei tee niin sitten on väärä kumppani.
Aamen. Elämä on simppeliä, mutta ihmiset tekevät siitä omissa mielissään liian monimutkaista.
Kumppani joko on sopiva selkeästi tai ei ole selkeästi sopiva.
Sitä joko ollaan yhdessä tai ei olla.
Suhde joko toimii hyvin tai ei toimi.
On kuulemma niin, että mies löytää syvimmät rakkauden ja läheisyydentunteensa naiseen rakastellessaan tämän kanssa.
Naisen, valitettavasti pitäisi tuntea etukäteen rakkautta ja läheisyyttä miestä kohtaan, voidakseen rakastella tämän kanssa.
Joskus tuntuu, että nainen supistuu siellä kotona joksikin kotipiiaksi tai mutsi-vaimoksi. Töiden jälkeen nainen tulee kotiin ja alkaa suorittaa toista työpäivää.
paradoksaalisesti, me annamme toisillemme rakkaudenosoituksena sitä, mitä me itsekin olemme vailla ja kaipaamme.
Moni vaimo joka uhrautuu siellä kotona, tekee ruuat pöytään ja siivoaa ja hoivaa miestään ja lapsiaan kuin kanaemo, toivoo oikeasti salassa tulevansa hoivatuksi ja huolehdituksi. Hän antaa muille sitä mitä itse kaipaa ja mitä itse pitää rakkaudenosoituksena. Nainen joka kantaa vastuun arjen pyörittäjänä, tekee sen sen takia että pitää koko hommaa raskaana ja epäkiitollisena mutta haluaa näin viestiä rakkautta perheelleen ja miehelleen vìemällä stressiä pois tämän harteilta. Todellisuudessa mies voisi ehkä jopa nauttia perheen asioiden ja menojen organisoinnista. Nainen ei tätä tajua, koska hän inhoaa koko hommaa.
Mies voisi organisoida niin, että komentaisi lapset siivoamaan ja tekisi itse ruokaa, kattaisi kauniisti ja ehkä kukkakimppu ja pullo viiniä ym.
Monet ovat huomanneet että seksiterapeutit ovat ihan pihalla. Onnistumisprosentit ovat samaa luokkaa kuin dr Now:n 600lb potilaiden laihtumisissa normaalipainoon.
Vinkit, kuten seksin harrastaminen vaikka ei huvittaisi, koska kyllä siinä sitten yllättää itsensä kiihottumalla tai ollaan lähekkäin alastomina ja kosketellaan ja hyväillään epäseksuaalisesti toisiamme ilman odotuksia ja paineita, nämä tekniikat sopii miehen haluttomuuteen mutta ei naisen.
Miehelle esileikkiä on se, mitä tapahtuu juuri ennen seksiä, esim suuteleminen, hyväily, naisen riisuminen, "tuhmat puheet" ym.
Naiselle esileikkiä on valitettavasti koko suhde. Miten kohtelet naista naisena.
Älä nökötä "hylättynä nallekarhuna" siellä sohvannurkassa vaan palkkaa itsellesi vaikka personaltraineri, mene salille ja pistä itsesi kuntoon. Ole ahkera, siivoa kämpää pyytämättä tuo vaimolle kukkia. Hanki uusi harrastus. Mene vaikka kansanopiston italiankielenkursseille (tutkimusten mukaan maailman seksikkäin kieli.
Vaimo voi innostua "uudesta twististäsi" ja jos ei vaimo, niin muut naiset.
Maskuliininen energia on se joka luonnossa määrää tahdin.
Uhri-energia miehellä, on ehdottoman luotaantyöntävää! Se on itseasiassa feminiinistä negatiivista energiaa. Paitsi tietenkin narsistipsykopaatit "uhriutuvat" mutta he "tausta-tihkuvat" kylmää pedon energiaa, jota he yrittävät kätkeä taitavilla nyyhkytarinoilla.
Muutos siis lähtee itsestäsi, koska muita et voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä huomaa, että seksi on sinulle lähinnä erillinen toimenpide, joka tehdään sovitusti. Olisi hienoa, jos saisit tämän ajatuksen purettua ja liitettyä seksin normaaliin elämään, joka tapahtuu, kun tunnelma ja ilmapiiri on oikea. Seksiin ryhtyminen ehdotuksen perusteella on vaikeaa, sillä naisen aivojenkin pitää olla virittynyt kiihottuakseen. Ehdotus seksistä saattaa vetää naisen halun suppuun, eikä avaa sitä, niin kuin toivoisit.
Nainen tarvitsee tunteen, että on rakastettu ja haluttu omana itsenään, eikä ole vain miehen seksintarpeen tyydyttäjä. Haluttomuus johtuu useimmin siitä, ettei nainen koe olevansa miehen rakkauden kohde.
Kokeile muutaman kuukauden ajan huomioida vaimoasi, kuunnella häntä, arvostaa häntä. Hymyile hellästi, hipaise ohimennen, anna aitoa rehellistä hyvää palautetta. Näytä hänelle, miten ainutlaatuisen tärkeä hän on sinulle.
Uskon, että tilanteenne tulee muuttumaan.
En itse saa mitenkään samaa päätemää tehtyä aloittajasta, kuin tuo kirjoittamasi mustaamani aloituslause.
Ap kirjoitti myös:
"On puhuttu ja sovittu kymmeniä kertoja. Sovittu jopa kerran viikossa tietty aika, jolloin ihan vaan istutaan yhdessä lähekkäin ja jutellaan. Onnistui pari viikkoa, sitten homma unohtui."
Ei kuulostaa kyllä siltä, että ap on yrittänyt aika kokonaisvaltaista lähestymistä ja lähentymistä hyvällä tavalla. Nainen vetäytyy ja kieltäytyy tästä.
Kiinnostaisi tietää, millainen ap:n nainen on muuten luonteeltaan ja käytökseltään. Onko muuten välittävä ja mukava? Ja mistä syistä ollaan vieläkin yhdessä?
..piti olla: Eli kuulostaa kyllä siltä, että ap on yrittänyt aika kokonaisvaltaista lähestymistä ja lähentymistä hyvällä tavalla. Nainen vetäytyy ja kieltäytyy tästä.
No, jos se sanoisi suoraan, että ei enää ikinä tipu, niin sinä tajuaisit lähteä. Sen sijaan naisesi roikottaa sinua löysässä hirressä. Ja kyllä tuon voi katsoa henkiseksi väkivallaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole henkistä väkivaltaa, sillä kenenkään ei ole velvollisuutta suostua / oikeutta vaatia seksiä.
Sen sijaan vaimo on haluton, hän ei siis enää pidä sinua seksuaalisesti haluttavana. Jos seksi on sinulle tärkeää, niin silloin kannattanee erota.
Niin, voihan sen haluttomuudellakin selittää. Joka tapauksessa se on seksuaalista vallan käyttöä.
Ap ottaa ja lähtee, miksi jäisit?
Minkälaista on henkinen parisuhdeväkivalta? - https://mielipalvelut.fi/artikkelit/parisuhdevakivalta-vakivalta-voi-ol…
Ainakaan tuon kappaleen mukaan, ei voisi puhua henkisestä väkivallasta, mutta eihän tuo tilanteen ole missään nimessä hyvä. Pariterapeutti tai seksuaaliterapeutti voi osata auttaa syiden selvittämisessä ja niiden ratkomisessa.
Mikä tätä pariskuntaa enää pitää yhdeässä? Riitelevätkin paljon pikkuasioista, läheisyyttä ei ole. Rakkautta..?
Jos on syitä ja halua jostain syystä vielä kuitenkin jatkaa yhdessä, niin pariterapia kuulostaa oikealta osoitteelta. Eiköhän olisi aika saada elämää ja tätä ihmissuhdetta vähän mukavammalle mallille ja nyt nähdä vähän vaivaa sen eteen, tai sitten uusi elämä erillään?
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma niin, että mies löytää syvimmät rakkauden ja läheisyydentunteensa naiseen rakastellessaan tämän kanssa.
Naisen, valitettavasti pitäisi tuntea etukäteen rakkautta ja läheisyyttä miestä kohtaan, voidakseen rakastella tämän kanssa.Joskus tuntuu, että nainen supistuu siellä kotona joksikin kotipiiaksi tai mutsi-vaimoksi. Töiden jälkeen nainen tulee kotiin ja alkaa suorittaa toista työpäivää.
paradoksaalisesti, me annamme toisillemme rakkaudenosoituksena sitä, mitä me itsekin olemme vailla ja kaipaamme.
Moni vaimo joka uhrautuu siellä kotona, tekee ruuat pöytään ja siivoaa ja hoivaa miestään ja lapsiaan kuin kanaemo, toivoo oikeasti salassa tulevansa hoivatuksi ja huolehdituksi. Hän antaa muille sitä mitä itse kaipaa ja mitä itse pitää rakkaudenosoituksena. Nainen joka kantaa vastuun arjen pyörittäjänä, tekee sen sen takia että pitää koko hommaa raskaana ja epäkiitollisena mutta haluaa näin viestiä rakkautta perheelleen ja miehelleen vìemällä stressiä pois tämän harteilta. Todellisuudessa mies voisi ehkä jopa nauttia perheen asioiden ja menojen organisoinnista. Nainen ei tätä tajua, koska hän inhoaa koko hommaa.Mies voisi organisoida niin, että komentaisi lapset siivoamaan ja tekisi itse ruokaa, kattaisi kauniisti ja ehkä kukkakimppu ja pullo viiniä ym.
Monet ovat huomanneet että seksiterapeutit ovat ihan pihalla. Onnistumisprosentit ovat samaa luokkaa kuin dr Now:n 600lb potilaiden laihtumisissa normaalipainoon.
Vinkit, kuten seksin harrastaminen vaikka ei huvittaisi, koska kyllä siinä sitten yllättää itsensä kiihottumalla tai ollaan lähekkäin alastomina ja kosketellaan ja hyväillään epäseksuaalisesti toisiamme ilman odotuksia ja paineita, nämä tekniikat sopii miehen haluttomuuteen mutta ei naisen.
Miehelle esileikkiä on se, mitä tapahtuu juuri ennen seksiä, esim suuteleminen, hyväily, naisen riisuminen, "tuhmat puheet" ym.
Naiselle esileikkiä on valitettavasti koko suhde. Miten kohtelet naista naisena.
Älä nökötä "hylättynä nallekarhuna" siellä sohvannurkassa vaan palkkaa itsellesi vaikka personaltraineri, mene salille ja pistä itsesi kuntoon. Ole ahkera, siivoa kämpää pyytämättä tuo vaimolle kukkia. Hanki uusi harrastus. Mene vaikka kansanopiston italiankielenkursseille (tutkimusten mukaan maailman seksikkäin kieli.
Uhri-energia miehellä, on ehdottoman luotaantyöntävää! Se on itseasiassa feminiinistä negatiivista energiaa. Paitsi tietenkin narsistipsykopaatit "uhriutuvat" mutta he "tausta-tihkuvat" kylmää pedon energiaa, jota he yrittävät kätkeä taitavilla nyyhkytarinoilla.Muutos siis lähtee itsestäsi, koska muita et voi muuttaa.
Olen jo vuosia sitten käynyt terapiassa. Yksin , vaimo pitää pariterapioita turhina ja rahanhaaskauksena
Minulle ei ollut terapiasta oikeastaan mitään hyötyä. Kävin sekä ryhmäterapiassa että yksin.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen, valitettavasti pitäisi tuntea etukäteen rakkautta ja läheisyyttä miestä kohtaan, voidakseen rakastella tämän kanssa.Joskus tuntuu, että nainen supistuu siellä kotona joksikin kotipiiaksi tai mutsi-vaimoksi. Töiden jälkeen nainen tulee kotiin ja alkaa suorittaa toista työpäivää.
Moni vaimo joka uhrautuu siellä kotona, tekee ruuat pöytään ja siivoaa ja hoivaa miestään ja lapsiaan kuin kanaemo, toivoo oikeasti salassa tulevansa hoivatuksi ja huolehdituksi. Hän antaa muille sitä mitä itse kaipaa ja mitä itse pitää rakkaudenosoituksena. Nainen joka kantaa vastuun arjen pyörittäjänä, tekee sen sen takia että pitää koko hommaa raskaana ja epäkiitollisena mutta haluaa näin viestiä rakkautta perheelleen ja miehelleen vìemällä stressiä pois tämän harteilta. Todellisuudessa mies voisi ehkä jopa nauttia perheen asioiden ja menojen organisoinnista. Nainen ei tätä tajua, koska hän inhoaa koko hommaa.Mies voisi organisoida niin, että komentaisi lapset siivoamaan ja tekisi itse ruokaa, kattaisi kauniisti ja ehkä kukkakimppu ja pullo viiniä ym.
Uhri-energia miehellä, on ehdottoman luotaantyöntävää! Se on itseasiassa feminiinistä negatiivista energiaa. Paitsi tietenkin narsistipsykopaatit "uhriutuvat" mutta he "tausta-tihkuvat" kylmää pedon energiaa, jota he yrittävät kätkeä taitavilla nyyhkytarinoilla.Muutos siis lähtee itsestäsi, koska muita et voi muuttaa.
Olen jo vuosia sitten käynyt terapiassa. Yksin , vaimo pitää pariterapioita turhina ja rahanhaaskauksena
Minulle ei ollut terapiasta oikeastaan mitään hyötyä. Kävin sekä ryhmäterapiassa että yksin.
ap.
Eikö tuo kirjoittamasi kerro sinulle mitään. Jos joku muu ihminen kertoisi noin puolisostaan, mitä sanoisit hänelle?
Et sinä, ap, täältä mitään apua saa.
Minkälaista seksiä teillä on?
Esimerkkinä
Ei kukaan jaksa haarojen välissä 2 minuutin rynkytystä litistyessään hikisen ruhon alle. Mies kaatuu päältä, pieraisee ja alkaa kuorsaamaan.
Monilla on väärä yhdessä elämisestä. Kyllä sitä pitäisi halata ja pussata joka päivä kumppania ja jos sitä ei tee niin sitten on väärä kumppani.