Mies ei laita oma aloitteisesti viestiä
Leviää pää. Olen viestitellyt miehen kanssa yli 5 vkoa. Laitan aina ekan viestin. Mies kyllä vastaa aina ja jatkaa keskustelua ja toivottaa hyvää yötä 😘 näin. Ollaan nähty 2x ei seksiä mutta ollaan nukuttu ja saunottu yhdessä. Whatsapp mies ei ole paikalla paitsi kun laitan viestiä. Hoh hoijaa mitä tehdä? Mies kun ottaa alkoa niin viestittelee koko ajan ja ehdottelee ja haluaa nähdä. Selvinpäin ei mitään. Onko kiinnostunut vai ei? Ollut sinkku 6 vuotta mies
Kommentit (16)
Aloittaja eli jatkanko itse yhteydenpitoa vai en? Joka ilta mies lähettää hyvää yötä pusuhymiön kera. Tietääkseni on introvertti mies
Selvinpäin laittaa nuo hyvät yöt aina
jos ei viestitä niin ei kiinnosta. kännissä vonkaaminen ei ole kiinnostusta.
Haluatko viestitellä. Kyllä minulla on aikaa mikä on numerosi tai facebook tunnuksesi. En ole edes kännissä joten viestittelen selvinpäin mielelläni.
Naisille vinkki: vaikka mies olisi kuinka kiireinen tai introvertti - jos miestä ihannoikeasti kiinnostaa, niin se laittaa viestiä kyllä useammankin kerran päivässä. Tai vähintäänkin toivottaa hyvät huomenet ja jos oikein kiireinen työ, niin töiden jälkeen kirjoittelee ja kyselee kuulumisia. Siis ihan ne äärimmäisen introvertitkin.
Ootko oikeesti noin tyrkky ?
Ja tyhmä !
Miestä EI kiinnosta.
Jos kiinnostaisi, hän pörräisi sun ympärillä kuin herhiläinen.
Mies etsii edelleen Sitä OIKEAA.
Jos mies etsii VAKITUISTA kumppania, tai jopa VAIMO MATSKUA, niin he eivät koskaan huoli Tyrkkyä vakituiseksi kumppanikseen.
Tyrkyn he ottavat vain seksi seuralaiseksi.
Puolison he valitsevat ITSE.
Mies tykkää lopulta olla se "saalistaja,".
Mieti järjellä: jos haluat suhteen, onko niin väliä viestiikö joka päivä vai joka toinen päivä? Jos asutte yhdessä, näette päivittäin.
Aloittaja Ei ole varattu sen tiedän eikä ole muita lisäksi on ujo ja varautunut. Osittain aloitekyvytön myös paitsi jos alkoa ottaa.
Miksi haluat jonkun alkoholistin?
Katso Serbiasta miestä. Katso profiilitekstit huolella läpi. Ilmaise säkin suoraan hakevasi sitoutuvaa miestä. Google translate auttaa kielen osalta. Painu Tinderiin !
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja Ei ole varattu sen tiedän eikä ole muita lisäksi on ujo ja varautunut. Osittain aloitekyvytön myös paitsi jos alkoa ottaa.
Haluat aloitekyvyttömän ja säännöllisesti alkoa ottavan miehen? Otat sitten itse aktiivisen rooli suhteen etenemisessä, ja valmistaudut jatkamaan sitä roolia.
Mulla oli samanlainen tilanne. Päätin sitten, etten laita itse enää ainuttakaan viestiä. Ei kuulunut miehestä enää mitään, melkeen 5v jo hiljaisuutta sieltä puolelta 🙃 Eli ei miestä oikeasti kiinnostanut! Mutta eipä tuo haittaakaan, kun olen jo yli 4v ollut parisuhteessa toisen kanssa.
No se nyt on tuo alko joka pistää vähän itse kunkin päänupin vähän vinksalleen, minullekin nainen laittoi kaikenlaisia halipuseja ja vihjailevia viestejä kun vähän sidukkaa otti, muuten normaalisti selvin päin ei koskaan mitään sellaisia.