Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa kaikki hyvin, yhtäkkiä mies jätti

Vierailija
17.04.2023 |

Olimme yhdessä vuosia. Suhteemme oli hyvä, läheisyyttä ja romantiikkaa oli paljon.
Isäni kuoli talvella, joten ymmärrettävästi siitä toipumiseen meni aikaa ja edelleen on vaikeaa. Sillä välin Mies alkoi kevättalvella viihtyä illat puhelimellaan. Minä sain hänet pariin otteeseen kiinni viestittelystä. Hän kiisti, että olisi vaihtamassa naista. Sain lopulta selvää, että työkaverihan se oli ja haukkuikin tämän naisen minulle useaan otteeseen. Kiisti kaiken viimeiseen asti. Mitään fyysistä ei kuulemma ollut, pelkkää viestittelyä.
Keväämmällä mies sanoi, ettei tiedä mitä haluaa, että kumpaa haluaa enemmän, että hänen täytyisi saada kokeilla sitä toistakin naista, jotta tietää, kenet lopulta haluaa. Tänä aikana Kertoi joka päivä rakastavansa minua ja vaiheili tunteissaan, epäili, ettei voisi minusta luopua ihastuksen vuoksi. Hän hoki usein, ettei ollut varma, haluaako olla kanssani, vaiko tämän haavenaisen kanssa, jonka kanssa ollaan viestiketjussa koko ajan kiinni, aamusta iltaan. Tämä naikkonen siis tiesi, että mieheni on varattu minä olen aina ollut uskollinen ja hyvä kumppani. Minun kustannuksellani jopa ilkeiltiin välillä. Toinen nainen piti pilkkanaan ja mieheni yhtyi siihen. Nainen lähetti hänelle ainakin 60 viestiä päivittäin, minä näin osan viesteistä. Ihan pimeää settiä.
Mieheni lopulta painostuksestani erosi minusta, osti hätäpäissään uuden asunnon jonne muutti. Lopulta minäkin muutin omilleni. Nyt mies haluaa edelleen vierailla luonani ja pitää yhteyttä. Tämä kaikki siis alle puolen vuoden sisään.

Onko kohtalotovereita, joille olisi käynyt näin? Että lennosta jätetään ja lähdetään haaveen matkaan? Kuinka selvitä tästä kaikesta?

Tarinan opetus?
Ehkä se, että kenenkään ei kannata täysin luottaa ja että moraalittomia naisia riittää.

Meillä oli ihan unelmasuhde. Kaikki ihastelivat meitä. Emme riidelleet. Hellyyttä oli paljon ja yhteistä tekemistä. Tämä tuli minulle ihan puskista.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi jotain muuta ja hankki uuden suhteen. Näitä sattuu, ei kannata jäädä tuleen makaamaan. Itsekunnioitus kuntoon, mies unholaan ja oma elämä alkuun.

Vierailija
62/70 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mies oli liero, mutta periaatteessa ei tehnyt mitään väärää. On oikeus lopettaa suhde ihan mistä tahansa syystä. Tässä ilmeisesti kuukausikaupalla mies avoimesti puhui ihastuksestaan toiseen ja aikovansa valita. Jos aloittaja tämän hyväksyi, on aika paksua sanoa, että kyseessä oli yhtäkkinen ero.

Nyt aloittajan toki kannattaa unohtaa mies, ja jatkaa eteenpäin. Mitään yhteyttä on turha vähään aikaan pitää. Kaveruutta voi alkaa rakentaa sitten, kun haavat ovat umpeutuneet, jos molemmat haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lihonut paljon?

En yhtään. Paino saattaa olla jopa hieman pudonnut liikunnan harrastamisen seurauksena.

Nyt naulasit tämän provoksi.

Vierailija
64/70 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa nyppiä rusinat pullasta.

Jos se on liian hyvää ollakseen totta, niin useimmiten se myös on.

Vierailija
65/70 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä provo on julkaistu tänne ennenkin. Oliko tallessa jossain ja copy+paste?

Vierailija
66/70 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa nyppiä rusinat pullasta.

Jos se on liian hyvää ollakseen totta, niin useimmiten se myös on.

Miten sitä pystyy feikata vuosia ja silmät kirkkaana tunnustaa rakkauttaan aamuin illoin ihan loppuun saakka.

Kakkonen varmaan tykkää kun saa ketjun nyt ihan ikiomaksi. Saa katsella sivusta sitä viestittelyä nyt puolestaan.

Vierailija
67/70 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkun

Vierailija
68/70 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä mies! Mutta se toinen akka myös yhtä syyllinen. Kävisin jututtamassa sellasta jakorasiaa, ettei toisten puolisoihin kuulu koskea. Älä vaan ota sitä miestä takas, tekee saman vielä uudestaan. Kerran pettäjä, AINA pettäjä.

Vierailija
69/70 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä mies! Mutta se toinen akka myös yhtä syyllinen. Kävisin jututtamassa sellasta jakorasiaa, ettei toisten puolisoihin kuulu koskea. Älä vaan ota sitä miestä takas, tekee saman vielä uudestaan. Kerran pettäjä, AINA pettäjä.

Ei kannata ottaa takaisin. Pettäköön kakkosta seuraavaksi. Ja pettäähän se. Ellei kakkonen petä miestä ensin.

Joka tapauksessa ex tulee aivan liian usein takaisin kun haave hälvenee ja arki koittaa, jos sen vain takaisin ottaa. Tilastotkin tukevat tätä.

Vierailija
70/70 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa takaisin. Pettäköön kakkosta seuraavaksi. Ja pettäähän se. Ellei kakkonen petä miestä ensin.

Joka tapauksessa ex tulee aivan liian usein takaisin kun haave hälvenee ja arki koittaa, jos sen vain takaisin ottaa. Tilastotkin tukevat tätä.

Kaksi pitkää suhdetta takana ja molemmat kumppanit halusivat erota vaihtelun halusta. Eron jälkeen olisivat halunneet minut takaisin. En nähnyt sellaiselle mitään tulevaisuutta, eikä tuollainen poukkoilu ainakaan lisännyt kunnioitustani heitä kohtaan.