Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**TORSTIA, Syys04ystäväiset!***

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanapaista vuodatusta täältäkin,pikku-V nyt huomenna vikaa kertaa vanhassa hoitopaikssa,ottavat kuulemma valokuvan kun jäänee hoitotädin viimeiseksi lapsiryhmäksi :,( ,on tosi haikeaa! Ja ma ois sit uusi pph paikka.

Töissä puhuin tilanteestani ja uutta työsopimusta (tammikuun) en ole allekirjoittanut vielä,eli jos näyttää et uus pph paikka ei ole kiva taikka V:lle sinne siirtyminen on vaikeaa,jään sit vuodenvaihteessa pois,eihän täs sit ole kuin muutama viikko. Ärsyttää vaan rahallisen tilanteen takia,ja oikein sairaslomalle ei viittis jäädä,kun oikeesti oon kokenut töissäolon virkistävänä (mikä on mulle ikuiselle stressaajalla TODELLA outoa,no kiva oli kokea tämäkin tunne oikeestaan ekaa kertaa 6 v valmistumisen jälkeen : ).

Mies on sitämieltä et ilman muuta teen sopimuksen ä-loman alkuun ja jos näyttää et tilanne on hankala nii sit sairalomalle. Ite koen vaan hankalana jos ite en oikeesti ole uupunut, vaikka äkkiäkös tuota siihen tilaan raskaushormoneissa ajautuu jos lapsonen itkee ikävää ja vavottaa yöt.

No,niin tai näin, töissä ovat kuitenkin tietosia että saatan jäädä pois jo aiemmin.

Mies ja poju lähti kyläileen,ihanaa koti on MINUN!! Siivoskelen hiukan kaappeja ja sit litan pari kynttilää (ei voi nykyään polttaa edes kynttilöitä kun poju haluu ne aina puhaltaa sammuksiin)

Vanhemmilleni kannan kaunaa kun lähtevät lappiin eivätkä tule pikkuVtä hoitaan ens viikolla

tiivii

Vierailija
22/31 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysin taka alalle työntänyt.

Mutta nyt on hyvä,JEE!!!!!

Kyllä se raskas raskaus vielä ehtii alkaa....

L

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yksin kotona ja ei mitään tekemistä,plääh

Valittaa leanna yksinkotona kuudes

Vierailija
24/31 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kyllä ole tekemisen puutetta mut yritän jotain raapustella... Mies sählymatsissaan, täällä kaks aika villiä ipanaa.

Ai ku oli ihanaa päästä tänään puistoilemaan!!!!!!!!!!!!

Taas oli puistossa kaks aika ongelmaista imetys-dieettiläistä äippää joilla 9kk ikäiset molemmilla... (Toim. huom. Olen ollut aika hissukseen tuolla allergioista nykyään, kysyttäessä vastaillu sitten...) Ei ole helppoa se suossa tarpominen, ei...

Kukas se kirjoitti joulu tulla jollottaa...? Menen huomenna aamulla Lumoon (monitoimitalo Vantaalla) katsomaan Sassan ja kaverini 3v tytön kanssa nukketeatteri Sampon esitystä Joulu tulla jollottaa :) Jos vähän joulumieli nousis tässä säässä.

Ensi torstaina Tikkurilan teatterissa on Tikkurilan sirkuskoulun esitys Piparkeikka. Tonttuja ja temppuja. Ipanat tykkää varmasti.

Tänään pitäisi vielä täytellä joulukalenterit. Lidlistä ostin sellaiset joulupukki-kalenterit joissa joka päivälle pikkunen numeroitu pussukka. Kukas se kyseli mistä saisi sellaisia? En sitten löytäny mitään kivaa pikkusälää joten suklaa-linjalla on mentävä. Lapsia tuskin haittaa???? Lidlissä vielä kivoja suklaita: autoja, palloja, euro-kolikoita ja -seteleitä jne...

Sassa on oppinu ihan tässä parissa kuukaudessa puhumaan TOSI hyvin! Tulee sanan ekana kirjaimenakin s, k, t, n, l, p. J ei tule ekana kirjaimena, kesken sanaa kyllä. R tietty puuttuu edelleen. Ja d. Just testasin. Ihan melkein täydellistä on tuon höpö-tätin puhe :)

Nukkumisesta. Jos Sassa ei nuku päiväunia, niinku eilen, kello 5 iltapäivällä on tosi kriittistä aikaa. Meinaa nukahtaa... Jos onnistutaan ettei nukahda, menee kasin maissa sit nukkuun. Jos nukkuu kunnon unet niinkuin toissapäivänä niin illalla oli kello PUOL KAKSTOISTA ennenku tuon sai uuvautettua... Viis yli 11 vielä tokas ettei nukuta sitten yhtään :( , varttia yli 11 alkoi " puuh, puuh, syksyllä, syksyllä" -laululeikki....En voinu mitään, repesin nauruun... Tänään en sit antanu nukkua kuin reilun tunnin, niin reilu kaks tuntia heräämisen jälkeen kiukkus ihan kokoajan :( EI OO HELPPOO....

Nyt tuli häiriötä. Pakko mennä iltahommiin vaik taas olis näköjään asiaa vaik kuin.

Kerppu

Vierailija
25/31 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaan Enkelin nukutus kyssäriin kun tuntuu et ei ehdi nyt muuta. Onneksi isi nyt poikaa nukuttamassa.

Tietty yritän saada tytön nukkumaan siksi ajaksi kun alkaa pojan unitouhut. Mut kolmen peräkkäisen illan kokemuksella ei onnistunut yhtenäkään :(

Ja kun ei onnistunut yritin saada tytön mahd. hiljaiseksi. Omaan sänkyyn tai sitteriin. Tyty on varmaan tottunut iltasatuun jo mahassa kun sen kuunteleekin ihan hiljaa :) mut sit kun pitäs poika saada pysymään omassa huoneessaan niin tietty vauvaa inisee ja päästelee milloin mitäkin ääniä ja ne tietty kiinnostaa Lenniä. Siks tulikin huoneestaan joka ilta kymmeniä? kertoja pois. Nukutus kesti illasta riippuen 20-40 min. Ja eilen kun mies oli tytön kans ylhäällä ja mamma pojan kans alhaalla nukutus kesti 5min. eli pieni ero!!!

Onneksi seltään edes tuossa ajassa sai pojan nukkumaan, mut sit itsellä meinaa mennä hermo pojan kans ja sanoo sit jo Lennille niin kovasti et meinaan olla minä joka siellä makkarissa lopulta itkee..

Sit jos tyttöä pitää ruveta imettämään niin sitten se vasta Lenniä kiinnostaa ja jää nukutus vähäksi aikaa.. Että on hermoja raastavaa touhua!

Pakko mennä

Reeli

Vierailija
26/31 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralla tällä hetkellä epäillään olevan rasvapatti haimassa. Koepalojen tulokset tulee parin viikon kuluttua. Oli vähän reppana, kun tuli kotiin, kun oli saanut rauhottavaa. Appiukko käväsi tunti sitten ja koira kyllä meni iloisena vastaan, mutta normaalisti kun häärii ja suorastaan ulisee, niin nyt vaan vinkui vähän. Mutta ruoka maistuu eikä muuten onkelmia (eikä niitä ollut odotettavissakaan).

Mulla kamat pakattu. Sain tänään myös imuroitua alakerran. Tällä kertaa en halua jättää kämppää ihan likaiseksi, kun viime lauantaina sen 8h siivosin. Kun vaan pysyis jonkinlainen järjestys yllä ilman muakin täällä! Ehkä on hyvä, että mies vie lapset lauantaina meidän äidille ja menee itse vähän ostoksille. Eivät ehdi sotkea niin paljoa:)

Leanna, mullekin tuli mieleen ne sun alkuajat ja ihmettelin, että sanoit kaiken olleen niin helppoa:)

Jatu, laitan sulle vaikka tekstaria tai soitan lauantaina jossain vaiheessa, kun tiedän paremmin aikatauluista. Jos oot mua ennen hotellissa, niin huone on mun nimellä.

Huomenna en taida ehtiä enää palstalle. Kurssilla on aika hyvä tahti. Ei haittaa, vaikken istu takarivissä:)

Hywää Wiikkistä mammat!

T: Ynis

Vierailija
27/31 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan taustalla ja pysytään. Koskapa kone on niin persiistä. Tai tää nettiyhteys nyt ainakin. Koko viikon oon taistellut ja yrittänyt availla näitä sivuja mutta kun ei aukee niin ei! Sitten jos on auennut, on lataamista saanut odottaa iäisyyden ja sitten aina pinosta on olen yhden sivun pystynyt lukemaan. Suurin piirtein olen selannut päivien pinot läpi mutta mitään en juuri muista.

Sen verran Enkelin juttusia muistan,e ttä vähän tai oikeastaan jo paljonkin paremmin teillä menee uuden perheenjäsenen kanssa. Ihana kuulla, alku kuulosti tosi rankalle.

Tea, olehan armollinen itsellesi. Nyt vaan lepoa ja sitten viikonloppuna parhaaseen mahdolliseen seuraan pitämään hauskaa!

Täällä viikkon on vierähtänyt jollain tapaa. Alkuviikosta meinas iltaisin aina unet karata kun suunnittelin kovasti meidän tupareita, jotka on ens tiistaina. Ja sitten kun vielä on tuo tuleva lauantai jota odottaa, niin aika malttamaton olo on;)

Jotain olen saanut aikaankin, eilen leivoin Onnille juustosarvia kinkkutäytteellä pitkästä aikaa pakkaseen. Ovat oiva välipalavaihtoehto. Ja tänään tein piparitaikinan. Maistoin vähän ja tuli Enkeli heti jostain kumman syystä mieleen:)

Olen ollut huomaavinani sellaista, että nyt viimeisen viikon Onnin uhma on taas ollut taka-alalla ja samalla unen tarve on vähentynyt. Nukkuu 7-7.30 asti aamulla, ja päikyt 2h. Kun vielä viikko sitten nukkui 9 tai 10 asti ja päikyt olis ollut vaikka 4h ellen olis herätellyt. Olisko joku yhteys näillä asioilla, en tiedä. Mutta tänäänkin Onni on ollut aivan suloinen. Aamulla meinasin hermostua kun ei antanut pukea ulos. Aikani sitten juttelin rauhallisesti kuinka kiltti Onni vois antaa pukea ja sitten vähän joulupukki-kiristystä;) Ensin se vaan kitisi ja istui kauempana kunnes yhtäkkiä tuli syliin että puetaan! Ja ulkona kaikki meni loistavasti.

Elikkäs taas tuntuu, että mulla on sittenkin maailman ihanin poika! No onhan se aina mutta ne uhmakohtaukset joita tuli lukemattomia päivässä, vei vaan vähän iloa tästä kotielämästä.

Nyt taidan painella telkun ääreen. Huomenna pipareiden leipomista ja ah, anopin odottelua... Ovat sittenkin maanantaihin asti täällä. Eli pitää varmistaa omalta osaltani, että tulen varmasti sunnuntaina kauheassa krapulassa kotiin Tampereelta:D

T-P

Vierailija
28/31 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle kesti klubbailusta toipuminen oikeastaan eiliseen

väsymyksen puolesta siks oon ollut poissa

Oli kyllä mahtavat kekkerit,7h tanssittiin!

Siis jenkkakahvat ja vatsalihakset vieläkin vähän kipeät,

vähän huono kunto!

Isillä ja tytöillä oli mennyt loistavasti,ei mitää hätiä.

Oli ihanaaaa!!!

Enkelille oli pakko tulla kertomaa meitin ilatrutiinit kans :)

Mies on ollut iltavuoros taas niin on joutunut kehittelemään

No ensin Hilma ammeeseen,Kirppu sitteriin pesuhuoneesee

(tykkää katella siitä,viihtyy hyvin)

Minä suihkuun.Sit kuivaan itteni ja Hilman.

Hilma kattoo muumia,Kirppu iltapesulle.

Hilma iltapalalle (jossa kestää)

Kirpulle dinssiä.Hilmalle iltasatu,Kirppu sitterissä-hermostuu

Kaikki muijat isoon sänkyyn,Kirpulle lisää dinssiä

Hilmalle iltasatu loppuun.

Kirppu röyhylle,Hilma omaan sänkyyn-valot jää päälle,jatkaa lukemista.Kirpulle lisää dinssiä,rupee nukkumaan.

Hilmalta valot pois,laulut paijaukset.

Äiti nettiin :)

Uloslähdössä yleensä aina jompikumpi joutuu odottamaan ja raivoamaan,se on tosi hankalaa yksin!!

Nyt tuli mies,mäkkäriruokaa mukana jeeee

Hyvikset ja yritän taas ehtiä!!

Ramika

ja Likat

Vierailija
29/31 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolan jälkeen kävin päivällä nostamassa pinoakin kun oli kakkossivulla, eli en tosiaankaan mihinkään ole kadonnut... oli vaan sit tekemistä, ruoan laittoa ja siivousta ja vielä illalla hyvä kaveri kylässä ja ilta mennyt nopeesti, lähti vasta äsken...

kirjuutteleen huomenna lisää, nyt väsyttää... Hetki omaa aikaa ennen nukkumaan menoa.

äitikuu

Vierailija
30/31 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän.

Eli meidän iltamenot, jos ja kun isi ei oo kotosalla. Isommille iltapalajutut esille ja mahd itekin syön samalla. Iikan kylvetys. Pekka lutraa ite ja isommat myös tarvittaessa. Iikan rasvaus ja yökamppeet päälle. Tarvittaessa neitin hiusten pesu. Pekan kuivaus ja mahd rasvaus. Iltapalajutut pois. Neitin rasvaus. Kolmikon hampaitten pesu. (isommat laittaa pyjamat ite jossain välissä). Iltasatu Iika yl. sylissä. Suukot, halaukset ja unilaulut esikoiselle ja neitille. Samalla mahd Iikan imetystä. Pekan pissitykset ja yökamppeet päälle. Iikan imetystä, kunnes on uninen. Iika nukahtaa itekseen, kunhan on syönyt tarpeeksi. Pekka touhuaa, järjestelee unikavereitaan, käy kertaalleen vielä vessassa ym, mutta nukahtaa yleensä ite. Äiti nettiin ja tarpeen mukaan iltapalalle ja suihkuun.

Ps. Isi on yleensä mukana pesemässä hampaita ja lukemassa satua. Laittaa Pekalle mun valmiiks kattomat kamppeet tai joskus jopa ottaa ite.

Että kyllä se siitä, Enkeli. Hienostihan teillä on ruennu sujumaan. Älä vaadi itseltäs liikoja. Pääasia, että kaikki jossain vaiheessa nukahtaa, vaikkei kaikki meniskään " kaikkien taiteen säänöjen mukaan" . Alkuaika on opetteluaikaa ja myöhemmin voi tarvittaessa muuttaa systeemiä, jos jaksaa.

Tiiviille tsemppiä hoitojuttuihin ja muutenkin! Harmillinen tilanne.

Tea. Lepää nyt kunnolla.

Ayap, miten voitte?

Lämpöisiä ajatuksia muillekin, vaikka mun kapasiteetti loppu just nyt.

T@hti

Vierailija
31/31 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T@htikin jo huhuili, minä kanssa:

MISSÄ OOT AYAP!!!!!!!!!!!!!????????????

Ja ihan kuulumisiakin sais kirjottaa, ees vähän, ettei pelkkää BÖÖ:tä!?

Hitsi kun alkaa pänniä urakalla se reissun peruminen :(

Kun kaikki niiin ihqusti lauantaista tuulettelette.

Pöh.

Nauttikaa.

" oi jospa oisin saanut olla mukana..."

Mut pakko vaan niin oli tehdä. Tili aika kuivilla ja etelän reissu edessä...

Ja digi-kamera on kökkönä, uuden hankkiminen edessä ennen reissua.

Mut silti pännii. Sellanen on ihmisen mieli.

Monta kertaa on pitäny kirjoittaa tää:

Kyllä Ramikan tekstejä lukiessa tulee aina hyvälle tuulelle :)

Nyt tää menee tekeen jotain muuta.

huomenna muuten puistossa joulupuuro, Reeli!

Terkuin Kerppu