Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko narsisti?

Vierailija
30.11.2006 |

Olen nelikymppinen äiti ja ylpeä lapsellisesta ulkonäöstäni. Vanhin poikani on kohta kasvamassa pituudessa ohitseni ja suurin toiveeni on että joku luulisi minua poikani tyttöystäväksi joskus ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummat toiveet sulla...

Aika ulkonäkökeskeiseltä vaikutat, ja epäkypsältä.

Vierailija
2/5 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä edes tiedä mikä minusta isona tulee. Lapsia oon tehtaillut sitä miettiessä. Mutta kyllä aina lämmittää kun ihmiset näkee mua nuorimmaisen kanssa ja luulee sitä esikoiseksi. Sitten kun ne kuulevat muitten lasteni iät, menevät ihan hiljaiseksi ja kysyvät sitten miten nuorena oikein aloitin. Ja ovat aina yhtä hämmästyneitä kun sanon ikäni ;)

Halvat on huvit mutta enpähän oo mikään tutiseva mummo. Ja tosiaan tunnen itseni teinitytöksi kun halailen tota poikaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo kuulosta jo vähän pedofiliseltä, että tykkäät halailla poikaasi ja haluaisit, että sinua luultaisiin hänen tyttöystäväkseen?

Oudolta kuulostaa!

Vierailija
4/5 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...paitsi tietysti sen suhteen että lapsia ylipäänsä on olemassa ;)

Kyllä äidin ja lapsen suhteeseen halailu kuuluu eikä ainakaan 12-vuotias ole liian vanha äitiään halailemaan, toivottavasti ei minkään ikäinen ole.

Se mikä tässä on upeata on se etten tunne itseäni päivääkään vanhemmaksi kuin toi poika ja haluan myös että asia on muittenkin silmissä niin!

Vierailija
5/5 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voit vaikka pelata illat sun pojan kanssa pleikkaa ja kattoo musakanavia. Rupeette yhessä tekeen läksyjä niin pääset paremmin vielä sen maailmaan mukaan. Otat töistä virkavapaata ja hengaatte kaupungilla viikonloppusin. Meette nakkarille syömään fillareilla ja jutskaatte isompien, mopopoikien kanssa. Siit tulee tosi ihguu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän