~*~*~ Ensikot torstaina 30.11.06 ~*~*~
Kommentit (16)
Linkki viela eiliseen:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8962607&p=1&tmode=1&smode…
Vitsi Sara-Maria kun olit nopea...olin just aloittamssa pinoa, ennen kuin lahden toista, ja siella sina olit jo naputtamassa viestia.
En olis muuten osannut kuvitella etta olet insinoori...jotenkin ajattelin etta olet hoitoalalla kun olet vuorotyossa, mutta onhan noita tietty muitakin aloja missa yota myoten toita paiskitaan. Ehka sun jarkevyys ja jalat maassa asenne johtuukin insinoori luonteesta:)
nyt lahden kotio ja palaan varmaanviela myohemmin, kun oon yksin tana iltana kotosalla!
heips!
Taalla on yhtakkinen jaamyrsky...eilen oli viela lamminta ja tanaan ollan nollassa ja ranta jaatyy joka paikkaan. jouduin skrapata kaikki ikkuna autosta, ja ovetkin oli jaatynyt kiinni. Oikeesti on ikava Suomen talvea, missa osataan varautua kylmaan ja elamaan sen mukaisesti. Jengi vetaa taalla kesarenkailla jaan, lumen ja rannan lapi. Eika naa parat osaa edes pukeutua talvea varten vaikka se joka vuosi tannekin tulee. Ihme porukkaa:)
Puhetta oli ollut tunne vaihteluista...taalla kanssa yks enska joka on valilla oikea itkupilli tai sit tosi lyhyt pinnainen. Miehen harmaat hiukset taitaa johtua ainoastaan mun mielialamuutoksista.
Marge: kiva kun olin ollut mielessa...tuli hyva mieli. toivottavasti piikitteyt ja pupuilut on osunut kohdalleen ja parin viikon paasta voit oikeast kuumeilla. bdbdbdbdbd
En usko etta olisit noin pikaista hoitoa saanut tk:sta.
Niinalle jaksu hali rankaa viikonloppua varten...ei me sua unohdeta eika siivota pois listoilta!
Saikulla oli kiireita...jaan odottomaan sun pitkaa viestia;)
Emkalla oli ultra kuulumisia...mites sa olet jo noin pitkalla yhtakkia...oliks sulla valemenkat muuten? uskomatonta miten akkia noin pienenpienet sikiot kasvaa ja kehittyy. Tulehan taas kertomaan uutisia!
Mary: mihin pain Jenkkeja tuutte? kiva kun tykkaat tatskasta. Ma olin varmaan sun ikainen kun kun otin tatskan, eika viela ole kaduttanut. Tosin en ma sita naekaan kuin peilin kautta, niin ei sita tule liikoja tuijoteltua. asiasta kolmanteen...voihan se viela plussaksi muuttua tassa kuussa, jos testi ei ollut superherkka.
KaTa...jos nyt sattuu tarppaamaan niin nahdaanhan me toivottavsti enskoissa o-puolella...toivottavasti tassa kuumeilussa ei mene enaa 9kktta. bdbdbdbd sinnekin.
Maitikalle tsemppia...toivottavasti olette samoissa maisemissa miehen kanssa ens oviksen aikaan.
plussatuuletusta kaikille!
vilkutukset viela Dajmille, Hapolle, S-k:lle, Pingulle, Aqualle ja muille!
N
[color=fuchsia]Ei taas huvittaisi yhtään työnteko, joten kirjoittelempa tänne tässä vaivihkaa.. kiirettä kyllä olisi ja raahasinkin eilen yhden mapin kotiinkin tehtäväksi, mutta villasukan kutominen vei voiton.. jos vaikka viikonloppuna sitten innostuisi tekemään ylitöitä.. Ammattigallubbiin voisin vastata että kirjanpitäjä löytyy täältä :)[/color]
[color=blue]S-K: kiitos lääkeneuvoista, mieli keveni kovasti enkä enää niin murehdi että vaikka tärppi olisi käynyt että niillä viime viikon lääkityksillä olisi haittaa aiheuttanut.. Millainen koira teillä muuten on? Meilläkin on sellainen koira" vauva" tosin jo kaksi vuotias ja painoakin liki 60kg :) Rodultaan bullmastiffi..[/color]
[color=fuchsia]NIINA: Jaksamista hautajaisiin, minunkin pappa kuoli syyskuun lopussa ja hautajaiset oli viime kuulla.. raskaita tilaisuuksia nuo :([/color]
[color=blue]MARGE: tsemppiä peittojen pöllytykseen, toivottavasti se tuo toivotun tuloksen *bdbd* Minäkin olen miettinyt pääni puhki mitä miehelle joululahjaksi, mutta vielä en ole mitään keksinyt..[/color]
[color=fuchsia]EMKA: Ihania nuo ultrakuulumiset :)[/color]
[color=blue]MARY: pahoittelut negasta, mutta niinkauan kuin ei tätiä näyt on toivoa *bdbd*[/color]
[color=fuchsia]AQUA: Kiva että olet mua huhuillutkin, mukava että ei oo unohdettu :)[/color]
[color=blue]PINGU: Usko vaan, kyllä sä raskaana oot vaikka testailisit kaikki maailman testit läpi :)[/color]
[color=fuchsia]KATA: Sun kanssa en oo tainnut koskaan mitään jutellakaan, ensinnäkin tervetuloa enskoihin ja toisekseen tsemppiä tulevaan piinailuun :)[/color]
[color=blue]SARA-MARIA: Sullakin piinailut menossa *bdbd* ja suuret kiitokset että jaksat siivoilla esittelylistaa ja emännöidä noin ahkerasti :)[/color]
[color=fuchsia]MAITIKALLE JA NUUTILLE vilkutuksia ja jos joku jäi " mainintaa" vaille niin vilkutuksia sinullekin! :)[/color]
[color=blue]ON: täällä edelleen piinaillaan, nyt kp 30/27-29 eikä merkkiäkään tädistä.. Jos tänään ei tätiä näy niin sit on jo hyvällä mallilla.. Tämäkin pessimisti on jo hieman alkanut elätellä toiveita :) Testailut menee viikonlopulle jos ei tätiä näy, katsotaan nyt rauhassa..[/color]
[color=fuchsia]Mukavaa päivää kaikille!! :)[/color]
[color=blue]T. Juli[/color]
Juli: Nuo sun kp:t kuulostaa lupaavilta. Ihan jännittää sinun puolesta. :) Kyllä sie sen plussan nyt otat!
Meillä on cockerspanieliuros, 3 kk vanha. Söpö, innokas oppimaan ja hullun ahne herkuille. Se on päässy nyt lenkille metsään ku lumet suli pois. Ihan tohkeissaan nuuhkii siellä kaikkia hajuja ja hyppii mättäillä. Siitä tulee isona lintukoira.
Marge: Kuinka pitkiä kiertoja sulla on ollu? Tiesitkö etukäteen että sulla ei ovistele ihan normisti? Mulle se sano siellä YTHS:llä että ku on normaalinmittaset kierrot, niin mitän ei tehä ennen ku vuosi tulee täyteen. Ja että ei kannata vielä huolestua, ku joka kuukausia ei munis välttämättä irtoakaan ja seki on kuulemma normaalia. Huoh, vaikeita asioita. Nuo hoidot on kyllä monimutkasia. Minun tuttu joutu hedelmöityshoitoihin ja sai sitte pojan, mutta se oli sillon 40-v. että silloinhan hedelmöittyminen normisti taitaa olla enemmänki poikkeus.. Eniveis, tsemppiä ja plussaa! Eihän me vielä lannistuta. :)
).( Vieläki tylsää. Kp 8/28-35. Paitsi että huomenna mennään kattomaan mahollista kesämökkiä, mikä jännittää hirmusti. Ja alakerran naapuripariskunta sai toissapäivänä pojan. Isi oli ihan täpinöissään. On se niin sulosta, mutta tulee siitä hirmusen haikea olo.
Hauskaa torstaita kaikille!
*s-k-
Sara-Maria, ilmoittelen heti että voit tipauttaa minut pois esittelypinosta.
Mä olen jotenkin kokenut kotoisammaks olla vaan " taustalukijana" täällä. Melkein joka päivä käyn lukemassa teidän juttuja mut jotenkin oma kirjoittelu on ollut viime aikoina ihan jäissä.
Mulla on jotenkin sellainen fiilis että mitä enemmän mä mietin omia tuntemuksia ja vauva-asioita, sitä vaikeampaa raskaaks tuleminen on. Yhden kierron ajan kirjoittelin tänne suht aktiivisesti ja olin TOSI pettynyt ku menkat alkoi. Viime kierto meni sit silleen etten kummemmin miettinyt kiertopäiviä(muuten ku oviksen aikaan) eikä menkkojen alkaminen ollut niin iso järkytys. En tiiä ymmärtääkö kukaan mun ajatuksia mut päätin etten luo liian isoa riippuvuussuhdetta teihin =) Riippuvuus tulee nimitäin aika pian, (olette kaikki niin ihania!!).
Ja sit kun täällä tulee oltua, vauva-asiat on kokoajan mielessä ja mä vaan mietin et jokohan tässä kierrossa tärppää.. Ajattelin siis ottaa etäisyyttä etten kokoajan mieti vaan vauva-asioita. Ja jokuhan sanoi että kyllä tänne takaisin pääsee jos haluaa. Toivottavasti pian törmäillään tuolla o-puolella =)
Kaikille enskoille paljon plussatuulia ja oikein IHANAA JOULUN odotusta kaikille!!
Halauksin hermione
Torstaita enskat!
Pingu: ihanaa, tarrasukat ; ) Kuinkas monta varmistustestiä vielä meinasit : ) No, vitsi, vitsi... itsekin varmaan täytyis muutama kuluttaa, ennenkuin uskoisin.
Niina: olikos hyvä teatteriesitys? Itse tykkään tosi paljon käydä teatterissa, olenpa ollut joskus teatterissa jopa töissäkin. En kylläkään siellä lavan puolella : ) Hyvä, että flunssankarkotus toimi! Yritähän pupuilla viikonloppuna. Jaksuja hautajaisiin.
s-k: tätipahoittelut... Ärsyttävä varmaan tuo ongelma palstan latautumisen kanssa. Mulla sama ongelma, kun yritän mobiilinetissä käydä tällä palstalla. Kauheen hitaasti lataa ja joistakin viesteistä näkyy vain pelkkä otsikko. Hyvä tietää, että täällä on farmaseutti mukana! Vaivaankin sinua heti kysymykselläni: eli mullahan on Thyroxin käytössä ja nyt sitten muistelisin, ettei samaan aikaan, kun sen aamulla ottaa niin saanut ainakaan rautatabletteja ottaa (oliko siinä joku imeytymistä haittaava homma?). Mites on sitten tuon Multitabs 2+:n kans? Hyvä, että oli mukava lääkäri sulla. Vai koiravauvaa kasvattelet... tuleekos siitä sitten sellainen ¿laulava lintukoira¿ ? : )
Marge: vai ahkerasti pöllytelty peittoja, hyvä hyvä! ; ) Älähän huoli vielä, jospa nämä saamanne avut nyt sitten auttaisivat. bdbd oikein miljoonasti! Vai joululahjavinkkejä? Hmm... hyvä kirja, mieluisan lehden tilaus, leffaliput, hierontalahjakortti... siinäpä muutama idea. Meillä mies esitti pari toivetta, ja sitten vielä sanoi perään, että saa olla joku yllätyskin kyllä. No, katsotaan mitä keksitään.
Emka: ihania ultrakuulumisia! ne oli sitten ilmeisesti valemenkat siinä välissä, vai?
MaryRose: minunkin tekis mieli tatskaa... mutta se tyssää aina siihen, että pitäis olla aikaa etsiä mieluinen kuva/kuvio, sellainen, jota jaksais sitten katsella. Sulla hyvä idea kuvioon! Negapahoittelut... mutta eikös clearblue ole sellainen, ettei ihan sieltä herkimmästä päästä? Odottelehan vaikkapa viikonlopun yli, niin eiköhän se sitten näy, jos on näkyäkseen... peukuttelen siis sulle edelleen!
SaraMaria: Kiva, että jaksat tuota pinon siivousta tehdä! Tuossa listassa kyllä tais olla ahkerimmat palstailijat jo aika hyvin ja muut mukaan haluavat varmaan ilmoittautuvat sitten.
Nuutti: ahaa, siellä sitten kylmempää kuin täällä! Itä-Suomessa ainakin herättiin klo 7.15. +5 asteeseen.
Juli: bdbdbd edelleen, että täti pysyis poissa.
Ammattigallup: kaupallisen alan ihminen olen, markkinointi- ja myyntityötä teen.
).( Miehän kirjoittelin eilen ihan sekoboltsina näköjään tänne: eihän se mikään kp 14 ollut menossa, vaan kp15. Siis nyt kp 16. En ole yhtään varma onko ovis ollut ja mennyt vai vasta tulossa vai tuleeko ollenkaan : ( Pupuiltu ollaan joka tapauksessa silleen n. joka toinen tai kolmas päivä, en sitten tiedä sitäkään onko sattunut sopivasti vai ei. No, eihän meidän tässä kierrossa pitänytkään olla muuten kuin tjot-meiningillä, mutta mutta... Joulukorttitarpeita kävin eilen ostamassa, josko pikkuhiljaa alkais niitä askarrella. Viikonlopuksi mies ¿tilasi¿ sitten multa torttuja, osti oikein torttulevyt ja hillot valmiiksi! Kai niitä sitten on tehtävä : ) Joulukalenteri on vielä ostamatta, täytyy töiden jälkeen käydä. Mites muilla, onko joulukalenterit jo odottamassa huomista?
Dajm
Tulin vain ilmoittamaan, että mut voi siivota pinosta pois, kun taidan nyt lopullisesti siirtyä tonne l-puolen enskoihin, kun tää reilu vuoden yritys ei ole tuottanut mitään tulosta. Vasta nyt alkaa pikku hiljaa pystyä myöntämään, ettei meille tule lasta ilman hoitoja.
Lopuksi PALJON +++++pölyä tänne teille kaikille.
-Kathy-
[color=red]Pakko oli tulla kurkkimaan [b]Julin[/b] tilannetta ja hyvältähän tuo näyttää! Voi että toivoisin niin kovasti sinulle plussaa! Päästäis yhdessä odottamaan ja vauvelitkin tulis melko peräkkäin maailmaan!
Oma odotukseni ei ole ollut ruusuilla tanssimista. Lähinnä oksennan ja nukun. Ei puhettakaan että kouluun voisin mennä, saati sitten tehdä jotain kotona. Siis tää olo on oikeeti jotakin ihan järkyttävää. Soitin neuvolaankin ja kyselin neuvoja, että miten tätä pahaa oloa sais kuriin, niin ei kuulemma oikeastaan juuri mitenkään, pitäis yrittää syödä vähän kerrassaan ja usein, ettei mahalaukku pääse kokonaan tyhjäksi ja levätä. Ja tää saattaa jatkua jopa rv16 asti! Minä kyllä taidan kuolla jos nää olot vielä 10 viikkoa kestää. Olen totta kai mahdottoman onnellinen pienestä ihmisen alusta masussani, mutta pitääkö siitä tulla näin kamala olo... Toivottavasti loppuu pian ja saisin rueta nauttimaan tästä odotuksesta.
Sori en ole sattuneesta syystä lukenut paljon pinoja eli en oikeastaan tiedä missä kukakin menee, mutta pupuiluintoa ja plussatuulia kaikille rakkaille kuumeilukamuille! En ole kunnolla oikein muuttanut tuonne o-puolellekaan vielä...
Mutta nyt taas lepäilemään.
T:Titi rv6+4[/color]
ilmottelen vaan, että hoitoalalla työskenteleepi
-Hätähousu-
Pikaisesti käyn vaan ilmoitautumassa eli nega tuli testattua kp 35/30-32! Että näin vi....a melko rankasti suoraan sanottuna ja tuntuu ettei mistään tule mitää... kyllä te tunteen tiedätte =)
Mitään tuntemuksia ei ole joten hätistelkääs sitä tätiä tännepäin niin pääsen uudelle kierrokselle!
Onneksi oli kuitenkin hyviä uutisiakin eli [b]Pingu[/b] oikein kovasti onnea plussasta ja kaikea tarvittavaa matkaan!!
Palailen paremalla ajalla joten kaikille tasapuolisesti +++++++pöllytystä!
-hapö-
Heti galluppiin: Hoitoalalla minä myös, o/ HÄTÄHOUSULLE ainaskin :)
NUUTTIlle vilkutukset myös, aina mulle muistat huiskutella :) Jäämyrsky siellä ja täällä taitaa talvi jäädä kokonaan välistä :/ No ei myrsky oo kiva, mut lumi kelpais tännekin.
HERMIONE: vilkutukset ja peukutukset myös taustailijalle o/ Pidin jossain vaiheessa kans hiljaiseloa, mut tää palsta on niin koukuttanu, että täällä sitä vaan pyöritään. Hassua, että teistä " virtuaali" kamuista on tullu niin tärkeitä!! Tai saatetaanhan me tunteakin oikeessakin elämässä ;)
HÄPÖ, voi kakka ja kökkö!!! Mut edelleen täällä peukut pystyssä varmuuden vuoks, tai vaikka sitten siihen seuraavaan kiertoon! Juu, näin muistelinkin, että sulla on ollu noita pidempiä kiertoja.
MARGE, en muistanu sulle kommentoida, että hui kun on jännää! Nyt piinailu onkin varmaan sulla vielä jännempää, kun on noita lääkityksiä käytössä *bdbdbd*
NELLAMAIJA ainaskin puuttu tosta nimilistasta *vilkutivilkuti o/
JULI ja MARY ainakin piinailee loppuviikosta vielä, peukutukset!!!
TITILLE parempaa vointia, onneks pahoinvoinnin aiheuttaja on ainaskin positiivinen asia :)
KATHY: Terkut l-puolen enskoille, oon vakiotaustailija teidän pinossa ;) Ja ootte kaikki tutut siellä usein mielessä!
Moikat kaikille muillekin, SARA-MARIALLE, DAJMILLE, S-K:LLE, NIINA, KATA, DIZTKU...
).( kp 20/28-35 Eipä ihmeempää, rauhallisin mielin kohti piinistä. Enemmän on joulu ollu mielessä kun vauva-asiat viime aikoina :)
+++++ paljon enkoille+++++++++!!!!!!!!
eli ++++ paljon ENSKOILLE +++
Terv. lukihäröinen Aqua
No voihan kökkö kun hapö olit negan testannu ja viä aika hyvillä kp:llä. Ei ny viä heitetä kirvestä kaivoon kun kerran tätiä ei näy. Mutta jos sen sinne haluut niin voin pytää tuleen. On meinaan täällä pakkailemassa jo laukkuja. Pääsette sit pian uuteen kiertoon.
Titi oli käyny taas moikaamassa. Kiva kiva :). Toivottavasti pahoivoinnit hellitäis ja paasisit pian nautiskeleen täysillä.
G: taloushallinto hommissa ollaan.
Kun joku kyseli joululahja ideoita miekkosille niin ainakin joku laadukas tuoksupaketti on kiva ja käytännöllinen. Ite ostin viime vuonna Hugo Bossin paketin jossa oli tuoksu ja deostikki tyylikkäässä paketissa ja oli mieluinen.
Nyt ei oo taaskaan aikaa kommentoida enempää muta viä lyhyt oma napa tähän loppuun. Eli täti on tosiaan häippäsemässä ja mielikin alkaa olla jo parempi. Siivottukin on heh. Kun nää mun kierrot ei oo venyny tän pidemmiks niin jo ens viikolla pääsee pupuileen ahkerasti. Mieskin jo tossa kyseli että koska se täti oikeen häipyy. ;) Laskeskelin että jos nyt tärpää niin jouluna testaillaan. Oiskin tosi mahtava testata jouluaattona ja saada viivat tikkuun......sekoisin varmaan %)
T:Buuffa 5/26-29
Kiva sara-Maria, kun olet noin aktiivinen ja jaksat pitää meidän esittelypinon ajantasalla¿Ite en kyllä jaksaisi huolehtia!
Nuutti, on se kiva että siellä kylmene ja räntää tulee! Täällä plussan puolella aina vaan, sais tulla kunnon myräkkä ja lunta rutkasti! Kiitos peukuista, toivotaan että superpupuilusta on hyötyä¿;)
Juli, jos keksit hyvän lahjaidean ilmoita, olen ihan ulapalla¿Siellähän muuten on hyvät kp:t! bdbd
s-k, mun kierrot on pysyny ihan kohtuullisina, pari kertaa 29, mutta muuten 32 tai 33 (ja yhen ainoan kerran 28). Oon tikutellu jo heinäkuusta alkaen (yritys alko toukokuussa), kun mulla ei ollut mitään tuntemuksia. Sain sitten vaihdellen niitä viivoja näkyviin. Mutta lääkärihän sano, et mulla voi esiintyä sitä lh-hormonia millon vaan¿Ja kaikki tämä pco jne, tuli tosiaan nurkan takaa, kun ajattelin vaan käydä tarkistuttaa paikat ja halusin kuulla hyvän lääkärin mielipiteen siitä miksi mitään ei ole kuulunut¿ja sanoi mullekkin, että yleensä hoidot jne. aloitetaan, kun vuosi yritystä takana¿Mutta ei me lannistuta! Toivottavasti ainakaan :)
Dajm, kiitos lahjavinkeistä ja peukuista! Toivottavasti avut tuovat onnen =)
Hapölle harmitusrutistus, iso sellainen!
Omaa, ei mitään ihmettä. Sitä samaa, odottelua! Niin ja G: sosiaali-/kasvatusalalla olen¿
Kiitos teille mussut kun pidätte paukkuja!
Paljon ++++tuulia ja rutistuksia!
Hyvää iltaa kaikille... Meitsikin täällä taas pitkästä aikaa... Huomasin tuon Sara-Marian viestin pinon siivoamisesta, eli jos mut päivittelisit kanssa listoille.
Olen koittanut kahlata läpi noita aikaisempia pinoja, mutta en silti taida olla jutuissa ihan mukana... yritän loikkia rattaille pikkuhiljaa.
Juliaana: Paljon plussatuulia sinne suuntaan, hyvältä näyttää nuo kp:t ++++++
S-K: Mä olen huomannut hymyileväni aina, kun näen rattaat / vaunut jossain tuolla ja sitten niiden mentyä ohi tulee jotenkin haikea olo ja ajatus siitä, että joskohan meilläkin vielä joskus on oma nyytti. Se on jännä, että samaan aikaan voi olla onnellinen toisten lapsista / raskausuutisista ja silti samalla on vähän haikea (ehkä jopa vähän katkera) olo.
Dajm: Joulukalenteri on ainakin tämän tytön osalta yhä kaupan hyllyllä. Pikkusisko teki mulle viime jouluksi sellaisen kalenterin, jossa oli aina yksi sana per päivä ja sitten niistä sanoista tuli sen itsensä keksimä runo... se oli aika liikuttava... joskohan se olisi mulle sellaisen taas tekaissut? Joulutorttuja... joo... voisi itsekin tedä... ovat hyviä.
Titille paljon jaksuja pahoinvoinnin ja väsymyksen kanssa taisteluun. Kyllä se varmasti siitä vielä helpottaa...
Hapölle negapahoittelut ja iiiiisooo rutistus. Itselläkin ollut muutaman kerran täti myöhässä ja v..tutus on ollut suuren suuri sitten, kun se yllättää. Toisaalta sitten taas... siellähän ei tätiä ole näkynyt, eikä tuntemuksiakaan, eli... ei voi koskaan tietää.
Aqualla lähestyy piinaviikot kovaa vauhtia, muistaakseni sun ja Dajmin kanssa mennään suunnilleen samoilla kp:llä... olikohan näin...
Gallup: Meitsi touhuaa meriliikenteen parissa sekä nyt, että myös sitten, jos satun saamaan sen hakemani duunin.
ON: Juu, eli olen ollut kateissa hetken tai pari.... Viime viikonloppuna oltiin tosiaan niissä pikkujouluissa ja meidän sen pään kodissa ei ole nettiä, joten siksi hukuin linjoilta. Alkuviikko on ollut kamala töissä ja siitä uudesta paikasta ei ole vieläkään kuulunut. Siitähän taisin kirjoittaakin, että juttelin kyllä sen hakemuksen jälkeen sen pomon kanssa, joka palkkaamisesta päättää. Se lupasi silloin viime viikolla soitella mulle tällä viikolla ja sopia haastattelusta. Vielä ei ole kuulunut. Tosin, kuulin, että se on nyt ollut poissa koko viikon ja vasta eilen ilmaantunut konttorille taas... eli ehkä se ei ole ehtinyt... Pienen pieni toivo elää. TULEN HULLUKSI. Kierron puoliväli on ohiteltu... en ole päiviä laskenut, mutta mulla on sellainen taipumus, että pari viikkoa ennen tädin tuloa alan turpoamaan kuin ilmapallo... ja nyt on siis se turpoamisvaihe... puuh... olo on jotenkin niiiiiiin paljon isompi kuin normaalisti, vaikka se ei ikinä mikään pieni ole.
Jepu... mutta... plussatuulia kaikille enskoille kovasti...
- Repuli (joka tosiaan koittaa taas päästä kyytiin...).
[color=blue]Täällähän mä taas oon, missäs muuallakaan heti mahdollisimman pian ku koneen ääreen pääsin :) Eihän täältä voi pysyä poissa. [\color]
[color=maroon]Pingu: Eiköhän ne viivat sieltä vielä vahvistu :) Pysy täällä niin kauan ku hyvältä tuntuu ja kerro sitten kun haluut että päivitän sut plussanneeks esittelypinoon.
Kata: Tsemppiä piinailuun :)
Niina: Meillä mennään sillä periaatteella että täti tulee jos tulee, mutta mitään ehkäsyä ei kyllä tässä kierrossa olla käytetty, mutta ei sitä mitään yliaktiivisia olla kuitenkaan oltu, etten osaa sanoa mikä tilanne vois olla.
Marge: Hyvä että piikittely suju ja hormoonien jälkeen vain odottelemaan hyviä uutisia :)
LiVe: Olipas tyly työkaveri ku tolleen meni sanomaan. Eiköhän se oo jokaisen oma asia millon sitä on lasten aika.
Maitikka: toivottavasti se oviplussa nyt vielä löytyy *bd*
Juli: plussatuulia ja *bd* piinailuun :)
Mary: pahoittelut negasta, mutta toivohan ei oo menetetty ennen kuin tätsky yllättää.
Nuutti oli laittanu galluppia aiheesta minkäalan ihmisiä täällä pyörii. Mä voisin omalta osaltani vastailla, että yks insinööri löytyy porukasta :)
Emka oli päässyt näkemään pikkuisen, ihanaa :)
[color=red]Sitten aiheeseen esittelypinon siivous. Annetaan aikaa kaks viikkoa porukalle ilmottautua ja näin pysyä meidän porukassa mukana. Kuulostaisko hyvältä? Mä voin vaikka aina välillä muistuttaa tässä pari viikon aikana tästä esittelypinon joulusiivouksesta. Pinossa pysyis mukana:
Aloitetaan itsestä:Sara-Maria
Maitikka
Juliaana-82
-KaTa-
Niina1983
Nuutti77
s-k
Hätähousu
MaryRose
Saikku
Aqua80
-marge-
Dajm75
Buuffa
Pingu
Dizku83
Hannah
Hapö
Lisätään listaan sitä mukaan ku ilmotuksia tulee ja anteeks jos kaikkien nikki ei oo menny ihan oikein tässä vaiheessa. Mä käyn huikkaamassa tuolla l-puolella että tehdään joulusiivousta esittelypinolle. [\color]
[color=maroon]Tais tulla tällänen maratooni viesti nyt, mutta eikai se mitään.. Käytiin kaverin kanssa shoppailemassa tänään, muutama joululahja sentään löytys. Jäi sen takia unet vähän vähille ja nyt koitan sinnitellä yön töissä. Palaan siis jatkamaan työntekoa.
-Sara-Maria- (jonka kp taitaa olla jotain 29/32-46 kait)