Deitti-ilmoitus on kuin työhaastattelu, et voi olla liian rehellinen
Koska muutoin esiintyisit helposti mielikuvallisesti liian negatiivisessa valossa. Jos minä olisin täysin rehellinen deitti-ilmoituksessa, niin toteaisin mm, että en ole erityisen liberaali-ihminen ja näkemykseni mukaan sukupuolia on vain kaksi. Sitä asiaa ei muuteta edes leikkauksilla. Lisäksi en tykkää esim illallisista viinin kera, enkä myöskään ulkomailla matkustelusta.
Mutta sanopas tuollainen ääneen, niin heti tulee naisilla varmasti ensimmäisenä mielikuva jostain rekkamies-pertsasta, joka juo olutta kämpässään villakoirien ja tiskivuoren keskellä.
Todellisuudessa arvostan naisessa paljon älykkyyttä ja syvällistä ajattelukykyä. Lisäksi esimerkiksi riittävä kiinnostus politiikkaan on osoitus naisen valveutuneisuudesta.
Silti haluaisin tuoda esille jo alkuunsa nuo alussa esittämäni asiakohdat, koska moni nainen taas on noiden suhteen täysin vastakohtani ja meillä ei varmasti ole yhteistä tulevaisuutta. Mutta ei. Kuten todettua, menepä sanomaan, niin olet sitten mielikuvissa se vähäpäinen perävako-pertsa ja silloin sinua lähestyvät varmuudella ne vähäpäiset pirkot tribaalitatuointineen.
Kommentit (29)
Mitä hyötyä sinun sitten on miellyttää niitä erilaisen arvomaailman naisia? Ethän heidän kanssaan kuitenkaan tule löytämään yhteistä säveltä pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä sinun sitten on miellyttää niitä erilaisen arvomaailman naisia? Ethän heidän kanssaan kuitenkaan tule löytämään yhteistä säveltä pidemmän päälle.
Mo mutta kun pillu- kodinkone- seuraneiti pitää saada, ja on niin epätoivoinen, että vaikka sitten valehtelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tarpeeksi älykäs, ymmärrät kyllä aloituksen pointin. Jos et, niin lue vaikkapa aloituksen loppuosa uudestaan.
Ap
Onko joku viinin juominen illallisella sinulle niin tärkeä asia, että se pitää tuoda esille jo ennen kuin on tavattu?
Siksipä ei kannata sanoa että etsii yhdenyönseuraa, vaan että etsii lopuniän elinkumppania jonka kanssa perustaa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku viinin juominen illallisella sinulle niin tärkeä asia, että se pitää tuoda esille jo ennen kuin on tavattu?
Sen mitä olen seurannut nykyajan naisia, niin tuo "viini ja hyvä ruoka" on nykyään sellainen tietynlainen, voisi sanoa jopa trendi-ilmiö. Minua ei kiinnosta tuollainen yhtään. Ennemmin lähdettäisiin viettämään iltaa vaikka terassille oluttuopin ja siiderin ääreen. Tiedän jo nyt, että tuollaiset ihmiset eivät ole minua varten enkä minä heitä varten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tarpeeksi älykäs, ymmärrät kyllä aloituksen pointin. Jos et, niin lue vaikkapa aloituksen loppuosa uudestaan.
Ap
No oletpa nyt passiivis-aggressiivinen.
Edelleen en näe mitä se valehtelu sinua hyödyttää. Saat sillä vääränlaisia naisia, ja se on hyvä asia, koska...
Jos valehtelee yhdestä asiasta, niin silloin myös toisesta ja kolmannesta. Valehtelijan kanssa ei kannata alkaa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen mitä olen seurannut nykyajan naisia, niin tuo "viini ja hyvä ruoka" on nykyään sellainen tietynlainen, voisi sanoa jopa trendi-ilmiö. Minua ei kiinnosta tuollainen yhtään. Ennemmin lähdettäisiin viettämään iltaa vaikka terassille oluttuopin ja siiderin ääreen. Tiedän jo nyt, että tuollaiset ihmiset eivät ole minua varten enkä minä heitä varten.
Ap
Oletpas sinä kova yleistämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä kommentti kyllä kertoo syyn siihen, että miksi olet sinkku.
Kannattaisi varmaan sitten vähän laajentaa hakualuetta tai kriteerejä. Tuo ihmistyyppi, josta puhut, on vain pieni osa naisia. Todella moni ei tunnista itseään tuosta sinun viini ja ruoka -kuvailustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No oletpa nyt passiivis-aggressiivinen.
Edelleen en näe mitä se valehtelu sinua hyödyttää. Saat sillä vääränlaisia naisia, ja se on hyvä asia, koska...
Kyse on siitä minkälaisen mielikuvan luot ulospäin tietynlaisilla sanomisilla. Ajatellaan, että olet vaikka työhaastattelussa. Olet ehdottomasti sitä mieltä, että et tule suostumaan vuorotyöhön. Jos sinulta ei vuorotyöstä haastattelussa erikseen kysytä, niin tuotko sen silti omatoimisesti esille, koska sinulla on siitä vankka mielipide? Aivan, et varmasti tuo. Tai jos tuot, niin ammut itseäsi pahasti jalkaan. Haastattelija rupeaisi ajattelemaan, että olet valikoiva, herkästi valittava ja ehkä jopa laiska. Vaikka todellisuudessa voisit olla ahkera ja ehkä paras hakija.
Joitain asioita ei vain kuulu sanoa ääneen, väärien mielikuvien välttämiseksi. Tämä on loppujaan täyttä psykologiaa, mutta näin se vain menee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä kommentti kyllä kertoo syyn siihen, että miksi olet sinkku.
Arvasin, että joku tähän kommenttiin tarttuu. Ärsyttää vain, kun asiaa ei lueta kunnolla ajatuksen kanssa, vaikka pointti käy kyllä aloituksesta ilmi, jos vain oikeasti ajattelee mitä lukee.
Ap
Alkutekstistä tuli jo joku persujen kannattaja mieleen. :D En käy ulkomailla, vaan Savossa, siellä kunnon saunakännit ja nukkumaan.
Teeskentelemällä jotain muuta kuin olet, päädyt toimimattomaan suhteeseen... koskee myös työtä.
Miksi haluat tuoda esille sen, että et juo viiniä? Kuinka snobia kumppania siis etsit itsellesi tietyillä rajoituksilla? En ainakaan itse vaadi että mies on juomatta olutta, kun en siitä itse tykkää. Oletko siis joustamaton?
Itse pitäisin suurinta osaa aloituksessa mainituista asioista pelkästään positiivisena. En jättäisi jatkotreffejä väliin, jos näitä asioita paljastuisi. Enkä ole edes mikään vähäpäinen tribaalitatskapirkko.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan sitten vähän laajentaa hakualuetta tai kriteerejä. Tuo ihmistyyppi, josta puhut, on vain pieni osa naisia. Todella moni ei tunnista itseään tuosta sinun viini ja ruoka -kuvailustasi.
AP etsii tietyntyyppistä naista ULKOISESTI, ja niillä nyt sitten on samanlaisia harrastuksia. AP ei niitä kuitenkaan saa, koska on alempitasoinen kuin ne, ja oman tasoiset= mitä voi saada, eivät kelpaa hänelle.
Minä jaan kyllä nuo mielipiteesi, enkä kuvittele sinun olevan sen enempää perä-Pertsa kuin itsekään olen.
Eli minä kiinnostuisin, ja todellakin toivoisin kuulevani nuo asiat heti alkupuolella.
Mutta minä en nyt etsi parisuhdetta, joten sinällään minun mieltymyksillä ei ole väliä.