Onko se kivaa kun on kaveripiiri, joka järjestää koko ajan juhlia?
Itselläni ei sellaista ole. Sisarusten parin lapsen synttäreillä käyn joka vuosi ja siinäpä se. Pyöreitä synttäreitä tms suvussa on harvakseltaan. Minulla on kuitenkin erilaisia tuttavia, jotka kertovat paljon elämästään. Heillä tuntuu olevan juhlia ihan koko ajan. Ovat noin kolmekymppisiä niin kuin minäkin. On kavereiden häitä, lasten ristiäisiä, jonkun lapsen synttärit melkein joka viikonloppu, kaverin synttäribileet, polttarit, varpajaiset, vauvakutsut, mitä kaikkea näitä nyt on! Kuuntelen välillä huuli pyöreänä kun tuollainen maailma tuntuu vieraalta. Te joilla on hyvin vilkas sosiaalinen elämä, onko se teistä kivaa? Vietättekö useita viikonloppuja mieluiten juhlissa? Itse olen työviikon jälkeen niin poikki, että kuulostaa aika uuvuttavalta. Ennen kaikkea menee varmaan paljon rahaa lahjoihin yms. Kommentoikaa jotain :)
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, kun on omakin elämä. Vähän väliä on jotain illanistujaista ja koirankissanlapsen synttäriä, nimpparia, etkoja, jatkoja, wappua, jussia, paljuiltaa, rapuiltaa, saunailtaa, naisteniltaa .... Kun ei jaksaisi koko ajan kaikkea kun itsellä aika hektinen työ ja aktiiviset harrastukset perheen lisäksi.
Osallistutko yleensä kuitenkin? Vai sanotko suoraan ettet ehdi tai joudutko keksimään tekosyitä?
En tiedä, tulen vain komppailemaan. Mulla on pari hyvää ystävää, jotka hekin ovat perheellisiä eivätkä järjestele lasten synttärikutsuja kummempia juhlia (kuten en minäkään). Sen enempää ystäviä ei ole oikein koskaan ollut eikä siis juhliakaan. Joitain ns. hyvän päivän tuttuja on, joilla on harva se viikko juhlia. Suoraan sanoen olen välillä vähän kateellinen. Olisi aivan ihanaa käydä juhlissa. Mutta olen sitten kuitenkin introvertti enkä osaa ylläpitää useita ystävyyssuhteita. Tässä varmaan se syy onkin, miksei minulla ole näitä sosiaalisia, juhlia järjestäviä ystäviä. Kuitenkin haaveilen vilkkaasta sosiaalisesta elämästä, ehkä saan itsestäni vielä eläkepäivilläni kuorittua sosiaalisen ekstrovertin.
No ei ole, kun on omakin elämä. Vähän väliä on jotain illanistujaista ja koirankissanlapsen synttäriä, nimpparia, etkoja, jatkoja, wappua, jussia, paljuiltaa, rapuiltaa, saunailtaa, naisteniltaa .... Kun ei jaksaisi koko ajan kaikkea kun itsellä aika hektinen työ ja aktiiviset harrastukset perheen lisäksi.