Mistä johtuu sellaiset ajatukset että vaikka olen perusterve, pelkään yhtäkkiä kuolevani???
Osaako joku kertoa mistä johtuu? esim äsken nukahdin hhetkeksi ja heräsin tunteeseen kun sydän pamppasi,ja ajattelin "miten elimistöni kestää vuosia kohta mä kuolen". Vaiikka olen 31 vuotias.Jotenkin muutenkin koko ajan "aivosumu" olo koska nukun huonosti. Mutta eniten jos joku pieni oire saatan alkaa ajatella kuolevani. Ja kaikista pahin että olen koko ajan väsynytkun nukun 5 tuntia yössä enkä tiedä miksi. Menen nukkumaan klo 2.00, ja en saa unta kun vasta 4.30. Sitten nukun 5 tuntia ja tuon jälkeen en saa enää unta. Melatoniini tai muut unilääkkeet ei ole auttaneet.
Kommentit (6)
Ajatusmalleja voi myös treenata eli harjoittaa.
Vaihteeksi voi jatella esim kaikista pelkkää hyvää. Ihan muuten vaan.Vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata lähteä tuohon, että alkaa säikyttelemään itseään tommosilla aatoksilla.
Hommaa painopeitto JA
ajattele samalla energialla muuta, esim: tulevaa kesää ja vaikka sitä että mitä jos rakastuisit tai no vaikkapa lottoaisit ja saisit yhtäkkiä lottovoiton. Selaa kesävaatetarjontaa ja ajattele mikä näyttäisi aika hyvältä päälläsi.
P.s minä olen aina tarvinnut vain 5:n tunnin yöunet.
Mutta etkö tunne väsyneesi 5 tunni unilla? Itse olen koko päivän väsynyt enkä tiedä mistä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ajatusmalleja voi myös treenata eli harjoittaa.
Vaihteeksi voi jatella esim kaikista pelkkää hyvää. Ihan muuten vaan.Vaihteeksi.
Niin olen kokeilut mutta noi ajatukset tunkee mieleen
Kaikki oireet täsmää burn outiin, uupumukseen. Kokemusta on. Olen nyt toipunut parin vuoden aikana enkä enää pelkää kuolevani. Myös lääkitys ahdistuneisuushäiriöön on auttanut. Nyt tarvitset totaalipysähdyksen, kehosi ja mielesi kertoi, että nyt on tosi kyseessä. Voimia ja toipumista.
Ap'lla lienee ylikorostunut kuoleman pelko.
Miksi nukkumaan klo 2 yöllä? Yövalvomisesta koituu huonoja fiiliksiä ja pahoja ajatuksia.
Ei kannata lähteä tuohon, että alkaa säikyttelemään itseään tommosilla aatoksilla.
Hommaa painopeitto JA
ajattele samalla energialla muuta, esim: tulevaa kesää ja vaikka sitä että mitä jos rakastuisit tai no vaikkapa lottoaisit ja saisit yhtäkkiä lottovoiton. Selaa kesävaatetarjontaa ja ajattele mikä näyttäisi aika hyvältä päälläsi.
P.s minä olen aina tarvinnut vain 5:n tunnin yöunet.