Olenko nipo, vai miksi mua ärsyttää kun facen ero-ja sinkkuryhmissä naiset laittaa tyrkkyjä tissivakokuvia?
Siis voi sano, että kaikki naisten kuvat tyrkkykuvia. Miesten kuvat taas tuttua mörkö-tasoa 😀
Kommentit (8)
Naisilla on kova tarve esitellä vartaloitaan
Olen ollut myös niissä ryhmissä ja jos oikein ymmärsin, niin osa etsii ihan rehellisesti lisätuloja "markkinointikuvillaan". Osa taas hakee lyhytkestoisia suhteita, joista saa sen kesä-syys- talvi-keväthuvin. Vakavammassa tarkoituksessa pariutuvat ovat alle prosentin luokkaa.
Suurin osa kontaktoinnista tapahtuu yv ja siellä liikkuvat sitten ne rohkeammat kuvat tavaran laadusta miehillä ja naisilla.
Suurin osa on oikeasti todella reppanoita tapauksia. Älä tuhlaa aikaasi niissä liian pitkään. Minua huvitti, miten jotkut toksiset äijät laittoivat yv:n hallitakseen mielipiteitäni. Siinä se ainoa "tositarkoitus".
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut myös niissä ryhmissä ja jos oikein ymmärsin, niin osa etsii ihan rehellisesti lisätuloja "markkinointikuvillaan". Osa taas hakee lyhytkestoisia suhteita, joista saa sen kesä-syys- talvi-keväthuvin. Vakavammassa tarkoituksessa pariutuvat ovat alle prosentin luokkaa.
Suurin osa kontaktoinnista tapahtuu yv ja siellä liikkuvat sitten ne rohkeammat kuvat tavaran laadusta miehillä ja naisilla.
Suurin osa on oikeasti todella reppanoita tapauksia. Älä tuhlaa aikaasi niissä liian pitkään. Minua huvitti, miten jotkut toksiset äijät laittoivat yv:n hallitakseen mielipiteitäni. Siinä se ainoa "tositarkoitus".
Kuullostaa ihan kauhealta :D
No ei mulle tule kyllä kestään tissityrkkykuvia nettiin laittajista mitenkään kehuttava mielikuva.
Siis kun näissä ryhmissä ei välttämättä edes etsitä seuraa, kunhan keskustellaan.
'Olen ihan rikki kun mies petti' + tissivakokuva muikealla ilmeellä yläviistosta ja muikkeli on 60v *myötähäpeä*
Ap
En tiedä? Koska en F.B en Istagram. Elän oikeaa elämää ja kohtaan ihmiset Livenä.