Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko nipo, vai miksi mua ärsyttää kun facen ero-ja sinkkuryhmissä naiset laittaa tyrkkyjä tissivakokuvia?

Vierailija
16.04.2023 |

Siis voi sano, että kaikki naisten kuvat tyrkkykuvia. Miesten kuvat taas tuttua mörkö-tasoa 😀

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä? Koska en F.B en Istagram. Elän oikeaa elämää ja kohtaan ihmiset Livenä.

Vierailija
2/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kova tarve esitellä vartaloitaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä ryhmät ovat?

T. Someton

Vierailija
4/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut myös niissä ryhmissä ja jos oikein ymmärsin, niin osa etsii ihan rehellisesti lisätuloja "markkinointikuvillaan". Osa taas hakee lyhytkestoisia suhteita, joista saa sen kesä-syys- talvi-keväthuvin. Vakavammassa tarkoituksessa pariutuvat ovat alle prosentin luokkaa.

Suurin osa kontaktoinnista tapahtuu yv ja siellä liikkuvat sitten ne rohkeammat kuvat tavaran laadusta miehillä ja naisilla. 

Suurin osa on oikeasti todella reppanoita tapauksia. Älä tuhlaa aikaasi niissä liian pitkään. Minua huvitti, miten jotkut toksiset äijät laittoivat yv:n hallitakseen mielipiteitäni. Siinä se ainoa "tositarkoitus".

Vierailija
5/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut myös niissä ryhmissä ja jos oikein ymmärsin, niin osa etsii ihan rehellisesti lisätuloja "markkinointikuvillaan". Osa taas hakee lyhytkestoisia suhteita, joista saa sen kesä-syys- talvi-keväthuvin. Vakavammassa tarkoituksessa pariutuvat ovat alle prosentin luokkaa.

Suurin osa kontaktoinnista tapahtuu yv ja siellä liikkuvat sitten ne rohkeammat kuvat tavaran laadusta miehillä ja naisilla. 

Suurin osa on oikeasti todella reppanoita tapauksia. Älä tuhlaa aikaasi niissä liian pitkään. Minua huvitti, miten jotkut toksiset äijät laittoivat yv:n hallitakseen mielipiteitäni. Siinä se ainoa "tositarkoitus".

Kuullostaa ihan kauhealta :D

Vierailija
6/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisseillä houkutellaan miehiä 😉

Vierailija
7/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulle tule kyllä kestään tissityrkkykuvia nettiin laittajista mitenkään kehuttava mielikuva.

Vierailija
8/8 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun näissä ryhmissä ei välttämättä edes etsitä seuraa, kunhan keskustellaan.

'Olen ihan rikki kun mies petti' + tissivakokuva muikealla ilmeellä yläviistosta ja muikkeli on 60v *myötähäpeä*

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan