Hesarissa oli vulva artikkeli kuvineen? Mitä mieltä olette?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Viikon tapahtuma sinulle!
Vulva kuvineen... erikoisen kummallinen sanavalinta... vulva kuvineen...
Nettisivustolla ja vain lehden tilaajille.
Katot sä telkusta naked attractionit...
Hah, sanavalinnassa oli myös sana artikkeli.
Että semmosta...
Nainen on nolla muuten. Siksi pillua ja tissejä. Miesten maailma.
Virhe oli. Moni on perunut tilauksensa, esim. minä. HS olisi aivan hyvin halutessaan voinut tehdä artikkelin niin, että kaikki olisivat sen voineet lukea, myös ne, jotka eivät halua aamupalapöydässä katsoa pillujen kuvia. Luulisi tuon nyt kuuluvan alkeellisimmankin sivistystason omaavien tietoihin.
Jutussa olisi voinut olla jokin linkki kuviin, jossa normaaliudestaan epätietoiset olisivat sitten voineet käydä katsomassa muiden värkkejä ja tehdä jotain vertailua.
Eikä missään nimessä otsikolla olisi pitänyt kalastella ihmisiä katsomaan kenenkään pilluja, (etoo jo ajatuskin artikkelin lävähtäessä silmille) se, että niitä oli jutussa mukana olisi riittänyt täysin kertoa itse linkin yhteydessä tai sen tienoilla.
Koska HS ei näin osannut (tai pikemminkin halunnut) toimia, en enää tilaa sitä. Johan sitä olikin tullut vuodesta 1990 alkaen itse tilattua ja maksettua.
Ihan niinkuin joku jo sanoikin, pillut on järjestäen rumia ja tuohon hesariin nyt oli haalittu ne kaikkein rumimmat. Täysin turha uutinen.