Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarissa oli vulva artikkeli kuvineen? Mitä mieltä olette?

15.04.2023 |

kamalaa

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin joku jo sanoikin, pillut on järjestäen rumia ja tuohon hesariin nyt oli haalittu ne kaikkein rumimmat. Täysin turha uutinen.

Vierailija
22/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon tapahtuma sinulle!

Vulva kuvineen... erikoisen kummallinen sanavalinta... vulva kuvineen...

Nettisivustolla ja vain lehden tilaajille.

Katot sä telkusta naked attractionit...

Hah, sanavalinnassa oli myös sana artikkeli.

Että semmosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on nolla muuten. Siksi pillua ja tissejä. Miesten maailma.

Vierailija
24/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe oli. Moni on perunut tilauksensa, esim. minä. HS olisi aivan hyvin halutessaan voinut tehdä artikkelin niin, että kaikki olisivat sen voineet lukea, myös ne, jotka eivät halua aamupalapöydässä katsoa pillujen kuvia. Luulisi tuon nyt kuuluvan alkeellisimmankin sivistystason omaavien tietoihin.

Jutussa olisi voinut olla jokin linkki kuviin, jossa normaaliudestaan epätietoiset olisivat sitten voineet käydä katsomassa muiden värkkejä ja tehdä jotain vertailua.

Eikä missään nimessä otsikolla olisi pitänyt kalastella ihmisiä katsomaan kenenkään pilluja, (etoo jo ajatuskin artikkelin lävähtäessä silmille) se, että niitä oli jutussa mukana olisi riittänyt täysin kertoa itse linkin yhteydessä tai sen tienoilla.

Koska HS ei näin osannut (tai pikemminkin halunnut) toimia, en enää tilaa sitä. Johan sitä olikin tullut vuodesta 1990 alkaen itse tilattua ja maksettua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi