Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naisesta/miehestä, joka menee sänkyyn 'puolitutun' kanssa?

Vierailija
15.04.2023 |

Kuulostaa mielestäni tosi kevytkenkäiseltä tyypiltä. Vaadinko liikaa tai karsinko liikaa pois potentiaalisia seurustelukumppaneita? Toivottavasti en :/ Eivät kai läheskään kaikki ole tuollaisia? En vaan ikinä haluaisi tuollaista miestä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ihminen, jos ei mene sänkyyn tuntemattomien kanssa,

Vierailija
2/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paras ratkaisu, oikeastaan vielä parempi jos ei tiedä edes kertahoidon nimeäkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on ongelma? Pitääkö sen olla täysin tuttu vai täysin tuntematon? Itse en näe tässä kyllä mitään ongelmaa oli miten päin tahansa.

Vierailija
4/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin moni tuota tekee. Saat kuitenkin karsia deittikumppaneita ihan niillä perusteilla mitä haluat. Jos se on sinulle deal breaker, niin se on.

Vierailija
5/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on paras ratkaisu, oikeastaan vielä parempi jos ei tiedä edes kertahoidon nimeäkään

Minusta paras ratkaisu olisi, jos mies suostuisi vain tutun kanssa. Ja silloinkin sukupuolitaudit ensin testattuna tietenkin (kondomi kun ei ole 100% suoja). Tosin kondylooma ja herpes saattaisivat levitä silti. En siis halua miestä, jolla on ollut useita kumppaneita. Toki sen viruksen voi saada yhdeltäkin, mutta todennäköisyys kasvaa mitä enemmän kumppaneita.

Ap

Vierailija
6/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä siitä pitäisi olla? Tai mitä vikaa siinä pitäisi olla, koska selvästi mielestäsi on? Eikö suhde kuin suhde lähde liikkeelle siitä, että ensin ollaan "puolitutumpia" ja ajan myötä tutumpia.

Jos ja kun asia on sopinut molemmille osapuolille mainiosti ja homma ollut ok, niin siihen tuskin muiden mielipiteitä kaivataan.

Vierailija
7/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä. Seksi on kivaa ja jos sitä kaksi tai useampi aikuinen haluaa keskenään vapaaehtoisesti harrastaa, niin mikäs siinä.

Vierailija
8/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tutustu sinä jelly jortikkaan.

Vierailija
9/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee sen, minkä itse kokee hyväksi. Toisten valinnat ei kuulu mulle, enkä ole niistä mitään mieltä.

Vierailija
10/10 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tutustu sinä jelly jortikkaan.

En tutustu, se ei tuota mulle orgasmia. Tosin ei myöskään tauteja. Tutustun mieluummin johonkin fiksuun mieheen. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi