Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Veronica Verhosta?

Vierailija
15.04.2023 |

Yrittää olla niin hassunhauska samoin kuin se typerä Krisse Salminenkin.
Koira on nimeltään Matti ja nuo tuon rotuiset koirat näyttää siltä, että niillä on joku kehitysvamma.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammakkosilmä.

Vierailija
42/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sammakkosilmä.

Niinpä.

https://i.ytimg.com/vi/QOnEX04p3rU/maxresdefault.jpg

Vierailija
44/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva. Nuori tyttö

Vierailija
45/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaaälyisten palsta näyttää olevan, kun lukee näitä kirjoituksia. Ei kaikki, mutta osasta paistaa vähä-älyisyys. Siis nuo ahdasmieliset kommentit.

Vierailija
46/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aivan sietämätön myötähäpeä, kun Maikkari tuuttaa joka väliin sitä Laulu rakkaudelle -pätkää, jossa Juhani kantaa mäyräkoiraa ja polvistuu ja Veronica tekohuutoitkee. Pakko vaihtaa kanavaa saman tien.

Vierailija
47/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaaälyisten palsta näyttää olevan, kun lukee näitä kirjoituksia. Ei kaikki, mutta osasta paistaa vähä-älyisyys. Siis nuo ahdasmieliset kommentit.

Tervetuloa joukkoon!

Vierailija
48/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee aivan sietämätön myötähäpeä, kun Maikkari tuuttaa joka väliin sitä Laulu rakkaudelle -pätkää, jossa Juhani kantaa mäyräkoiraa ja polvistuu ja Veronica tekohuutoitkee. Pakko vaihtaa kanavaa saman tien.

Tuo on kyllä niin paska tilanne!

Vierailija
49/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronica on ällöttävä!

Vierailija
50/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti luonut uraansa  ja tehnyt niitä asioita,joista nautti ja on unelmoinut .

Mitä uraa?

Vierailija
51/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti luonut uraansa  ja tehnyt niitä asioita,joista nautti ja on unelmoinut .

Mitä uraa?

Niitä on monta, mm. tv-juontaja - radiojuontaja - podcastin tekijä - vloggaaja.

Vierailija
52/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä uraa?

Yksikään noista ei ole varteenotettava. Et edes osaa kirjoittaa noita oikein.

Vierailija
53/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on trolleja niin ei kannata ruokkia niitä.

Vierailija
54/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on trolleja niin ei kannata ruokkia niitä.

En ihan ymmärrä tuota trollijuttua. Otsikossahan kysytään mielipidettä Verhosta, ja jos sitten mielipiteensä kertoo, niin yhtäkkiä kuuleekin olevansa trolli. Ei se nyt näin saa mennä.

Vierailija
55/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä uraa?

Näin juuri. Yrityksensä liikevaihto on ollut viime vuonna reilun 200 000,joten ihan hyvin on pärjäillyt 

Vierailija
56/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä kuka se on, nimen oon nähnyt ennenkin, varmaan täällä. Evvk ottaa selvää.

Nää kommentit on ihan parhaita varsinkin esim.lehtien somessa. SIellä vaahdotaan " en tiedä kuka tämä on" tai " Olipa taas tärkeä uutinen".
Ja eivät pöljät tajua, että heidän kommenttiensa avulla algoritmit nostavat juttua esiin yhä useammille. 

Itse olet yhtä pöljä.

No näinhän sitä  lapsena huusimme. " joka toista haukkuu on itse." 

Nyt ollaan siis lapsuutemme äärellä , vai mitä ?

No siinä mielessä olet lapsuutesi äärellä, että et edelleenkään osaa kirjoittaa oikein.

Niin, me ihmiset teemme virheitä. Sinäkin varmasti olet joskus jonkun erheen tehnyt .

Ainakin osaan kirjoittaa.

Hienoa. Minä teen siinä välillä virheitä, vaikka työnikin puolesta joudun paljon kirjoittamaan ja saan siitä jopa palkkaa. 

Minä myös kirjoitan työkseni ja luultavasti saan enemmän siitä rahulia kuin sinä.

Rahulia on ihanan kamala sana . Hauska, oletko kriitikko?  Ja minä teen vain sivutoimisesti kirjoitustyötäni ( teen mediatuotantoihin käsikirjoituksia) joten uskon kyllä, että olet paljon paremmin palkattu. 

Lainasin tuon "rahulia" -sanan Julia Thurénilta.

Sinä et todellakaan osaa kirjoittaa oikein.

Sinä et vaan osaa kirjoittaa oikein.

Tämä mielipiteesi tuli selväksi. Tiedätkö keneltä Julia lainasi sen kaamean rahuli-sanan?

Vierailija
57/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä kuka se on, nimen oon nähnyt ennenkin, varmaan täällä. Evvk ottaa selvää.

Nää kommentit on ihan parhaita varsinkin esim.lehtien somessa. SIellä vaahdotaan " en tiedä kuka tämä on" tai " Olipa taas tärkeä uutinen".
Ja eivät pöljät tajua, että heidän kommenttiensa avulla algoritmit nostavat juttua esiin yhä useammille. 

Itse olet yhtä pöljä.

No näinhän sitä  lapsena huusimme. " joka toista haukkuu on itse." 

Nyt ollaan siis lapsuutemme äärellä , vai mitä ?

No siinä mielessä olet lapsuutesi äärellä, että et edelleenkään osaa kirjoittaa oikein.

Niin, me ihmiset teemme virheitä. Sinäkin varmasti olet joskus jonkun erheen tehnyt .

Ainakin osaan kirjoittaa.

Hienoa. Minä teen siinä välillä virheitä, vaikka työnikin puolesta joudun paljon kirjoittamaan ja saan siitä jopa palkkaa. 

Minä myös kirjoitan työkseni ja luultavasti saan enemmän siitä rahulia kuin sinä.

Rahulia on ihanan kamala sana . Hauska, oletko kriitikko?  Ja minä teen vain sivutoimisesti kirjoitustyötäni ( teen mediatuotantoihin käsikirjoituksia) joten uskon kyllä, että olet paljon paremmin palkattu. 

Lainasin tuon "rahulia" -sanan Julia Thurénilta.

Sinä et todellakaan osaa kirjoittaa oikein.

Sinä et vaan osaa kirjoittaa oikein.

Tämä mielipiteesi tuli selväksi. Tiedätkö keneltä Julia lainasi sen kaamean rahuli-sanan?

Paavo Lipposelta?

Vierailija
58/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mua ei kiinnosta algoritmit, en vain tiedä mistä tää ihminen pitäisi tuntea.

Tämä.

Varmaan joku tubettaja tai instabeibe??? 😂

Nykyajan "iso stara" ... Plääh, en seuraa tämmöisiä.

Vierailija
59/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mua ei kiinnosta algoritmit, en vain tiedä mistä tää ihminen pitäisi tuntea.

Tämä.

Varmaan joku tubettaja tai instabeibe??? 😂

Nykyajan "iso stara" ... Plääh, en seuraa tämmöisiä.

Mutta sitten taas todella mielelläni olen se hyyppätyyppi, joka täällä kertoo tärkeänä tietona muille palstailijoille, että " määää en tätä tunne ja se on teidän kaikkien todlla tärkeetä tietää, koska mä ooon niiiiin suuri palstabebeee"

Vierailija
60/97 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä noita tai ennustaja-eukko, nimi niin sopisi semmoiselle? Istuu teltassa ja hieroo kristallipalloa? Menikö oikein?

Nevö hööd.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan