Mitä mieltä Veronica Verhosta?
Yrittää olla niin hassunhauska samoin kuin se typerä Krisse Salminenkin.
Koira on nimeltään Matti ja nuo tuon rotuiset koirat näyttää siltä, että niillä on joku kehitysvamma.
Kommentit (97)
En edes tiedä kuka se on, nimen oon nähnyt ennenkin, varmaan täällä. Evvk ottaa selvää.
Onko Veronica koira vai kysyitkö mielipidettä koirista?
Onk hän tää jolla on ananas-tatuointi kintussa? Fiksu ihminen.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä kuka se on, nimen oon nähnyt ennenkin, varmaan täällä. Evvk ottaa selvää.
Nää kommentit on ihan parhaita varsinkin esim.lehtien somessa. SIellä vaahdotaan " en tiedä kuka tämä on" tai " Olipa taas tärkeä uutinen".
Ja eivät pöljät tajua, että heidän kommenttiensa avulla algoritmit nostavat juttua esiin yhä useammille.
Se on ärsyttävä akka. Koira on söpö.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti luonut uraansa ja tehnyt niitä asioita,joista nautti ja on unelmoinut .
"Uraansa" - joopa joo.
On useita pikkukakaroita, jotka jaksaa sen sössötyksiä kuunnella.
Juhani on isopäinen entinen sohvaperuna.
Imelä ääni... sellainen lirkutteleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienosti luonut uraansa ja tehnyt niitä asioita,joista nautti ja on unelmoinut .
"Uraansa" - joopa joo.
Juhani on isopäinen entinen sohvaperuna.
Sinäpä vaikutat kivalta ihmiseltä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää kommentit on ihan parhaita varsinkin esim.lehtien somessa. SIellä vaahdotaan " en tiedä kuka tämä on" tai " Olipa taas tärkeä uutinen".
Ja eivät pöljät tajua, että heidän kommenttiensa avulla algoritmit nostavat juttua esiin yhä useammille.
Itse olet yhtä pöljä.
Nyt ollaan kyllä syvällä suossa, kun tyypin koiran nimikin ärsyttää. Pitäisköhän sun vähän ryhdistäytyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eivät pöljät tajua, että heidän kommenttiensa avulla algoritmit nostavat juttua esiin yhä useammille.Itse olet yhtä pöljä.
No näinhän sitä lapsena huusimme. " joka toista haukkuu on itse."
Nyt ollaan siis lapsuutemme äärellä , vai mitä ?
No kun kerran mielipidettä kysyt, niin kerron. Mielestäni hän näyttää kauhealta, kun on töhrinyt ihonsa kiireestä kantapäähän. En ole koskaan kuullut hänen puhuvan mitään fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uraansa" - joopa joo.
Juhani on isopäinen entinen sohvaperuna.Sinäpä vaikutat kivalta ihmiseltä :D
Sinä taasen et osaa emoijeita! 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mua ei kiinnosta algoritmit, en vain tiedä mistä tää ihminen pitäisi tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uraansa" - joopa joo.
Juhani on isopäinen entinen sohvaperuna.Sinäpä vaikutat kivalta ihmiseltä :D
Sinä taasen et osaa emoijeita! 😀
En. Mutta arvaa mitä osaan? Osaan nähdä ihmisissä hyvää. Uskon, että sinustakin sellaisia puolia löytyy ja tämä palstalla näkyvä johtuu vain jostain mielipahastasi. Mukavaa iltaa sinulle, toivottavasti keksit kivaa tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eivät pöljät tajua, että heidän kommenttiensa avulla algoritmit nostavat juttua esiin yhä useammille.Itse olet yhtä pöljä.
No näinhän sitä lapsena huusimme. " joka toista haukkuu on itse."
Nyt ollaan siis lapsuutemme äärellä , vai mitä ?
No siinä mielessä olet lapsuutesi äärellä, että et edelleenkään osaa kirjoittaa oikein.